כמה כסף עסקים משלמים על חיבור לאינטרנט

כמה כסף עסקים משלמים על חיבור לאינטרנט

לא יודע אם זה לכאן, אבל אם מישהו יודע, כמה כסף עסקים משלמים עבור חיבור לאינטרנט. האם הם משלמים יותר מהצרכן הביתי או פחות? כמה כסף, לדוגמה, תוציא בחודש חברה עם 125 מחשבים? ספק ותשתית.
 
A

adorah

Guest
תלוי בסוג החיבור

אם מתחברים בFRAME RELAY סינכרוני 2/2 או 3/3 זה עלול להגיע לאלפי שקלים בחודש. לדעתי עדיף לרכוש מספר חיבורי ADSL ו/או כבלים ולהשתמש במספר נתבים MULTI-WAN. היום כשישנם קצבי 10/0.800 ואף יותר ליישומי אינטרנט רגילים חבל על הכסף עבור פס סינכרוני. יש מעט מאוד יישומים שדורשים פס סינכרוני יקר כמו למשל העברת קבצי וידאו כבדים. ראיתי גופים ציבוריים כמו מועצות מקומיות/איזוריות עם 20-30 משתמשים שרכשו חיבור סינכרוני אבל אלה הרי לא משלמים מהכיס שלהם ולא מהכיס של אבא שלהם. עסק כלכלי צריך לתכנן את החיבור שלו על פי צרכיו. יש גם טעם בשילוב בין חיבורי כבלים לADSL כי אלה גם אלה נופלים לעיתים וכך יש גם גיבוי. בכל מקרה לחברה עם 125 מחשבים צריך להיות מנהל רשת והוא אמור לדעת מה לעשות.
 

white star

New member
../images/Emo54.gif תלוי מה הצרכים של העסק

אם מדובר בעסק של סניף אחד או כמה סניפים, היכן נמצא שרת האוטנטיקציה, אם יש משתמשים שנעים בין סניפים, כמות מחשבים, רשת san ועוד פונקציות שלא רלוונטיות למשתמש ביתי או עסק קטן. מהר מאוד אתה מגיע למצב שגם עם 10 חיבורי אינטנט פרטיים אין לך מספיק רוחב פס בהעלאה. מה גם שזה לא הכי חכם לשלם על כמה ספקי אינטרנט, כמה ספקי תשתית, ראוטרים יקרים שיצטרכו לבוא בנוסף לראוטרים ופיירוול שהעסק היה שם לחיבור עסקי לשם אבטחה חיצונית ומערכת הרשאות. בקיצור - מה שהצעת ממש לא יוצא יותר זול, רק גורם לסיאוב, תחזוקה יקרה יותר (יותר ציוד=יותר תקלות) וכאב ראש למשתמשים. מה שיהיה מעניין זה לראות מה יקרה עם חברת חשמל (אינטרנט סימטרי של 100 מגה) ואם אחרי ביטול ההפרדה המטומטמת בין ספק לתשתית שאולי תהיה פה תחרות אמיתית ואז יתחילו להציע רוחב פס נורמלי גם להורדה וגם להעלאה שלא נהיה בדירוג מדינת עולם שלישי בנוגע לאינטרנט.
 

Nemesis001

New member
אצלי בארגון

של 50 איש, עבור קו סינכרוני של 4/4 עם חיבור ישירות לסיב אופטי של בזק התשלום הוא כ-40,000 ש"ח לשנה, וזו נחשבה לעסקה מצויינת.
 
ברר גם בסלקום

ייתכן ויהיו להם דילים טובים להציע לך. אם תרצה קונטאקט צור איתי מסר בפרטי.
 
למעלה