כמה כוח סוס יש לG16

מצב
הנושא נעול.
בבקשה נתוני הקטר לרשותך ידידי:

כמה כוח סוס יש לG16
בבקשה נתוני הקטר לרשותך ידידי:
היצרן: GENERAL MOTORS, E.M.D, LA GRANGE, ILLINOIS 60525, USA קטר קו-ראשי: מספרי הקטרים: 161 – 163 דגם: G-16 מספרי הזמנה: 161 –: 702423 162 – 163: 702914 אורך: 18.471 מ' רוחב: 2.75 מ' גובה: 3.81 מ' משקל עצמי: 107 טון סידור גלגלים: 0-6-6-0 דגם המנוע המקורי: EMD 16-567C כוח-סוס: 1,950/1,800 כו"ס דגם המנוע בישראל: EMD 16-645E כוח-סוס: 2,200/2,000 כו"ס מהירות מירבית: 124 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 122 קמ"ש
 

אייל xxx

New member
תודה אביתר!!!

בבקשה נתוני הקטר לרשותך ידידי:
היצרן: GENERAL MOTORS, E.M.D, LA GRANGE, ILLINOIS 60525, USA קטר קו-ראשי: מספרי הקטרים: 161 – 163 דגם: G-16 מספרי הזמנה: 161 –: 702423 162 – 163: 702914 אורך: 18.471 מ' רוחב: 2.75 מ' גובה: 3.81 מ' משקל עצמי: 107 טון סידור גלגלים: 0-6-6-0 דגם המנוע המקורי: EMD 16-567C כוח-סוס: 1,950/1,800 כו"ס דגם המנוע בישראל: EMD 16-645E כוח-סוס: 2,200/2,000 כו"ס מהירות מירבית: 124 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 122 קמ"ש
תודה אביתר!!!
 

singera

New member
לגבי הG12

מעולם לא אמרתי דבר כזה. לקטר G12 יש
רק 1,425 כו"ס.
לגבי הG12
מה מיוחד ב125 שהוא יותר מהיר?? גנרטור יותר משופר או מנועי הסעה?? עוד שאלה טכנית: כאשר הנהג נותן כח מצערת האם הוא נותן גז לגנרטור בקטר או מפעיל דימר בין הגנרטור למנוע הסעה??
 
יחס גלגלי שיניים שונה ! את שאר התשו

לגבי הG12
מה מיוחד ב125 שהוא יותר מהיר?? גנרטור יותר משופר או מנועי הסעה?? עוד שאלה טכנית: כאשר הנהג נותן כח מצערת האם הוא נותן גז לגנרטור בקטר או מפעיל דימר בין הגנרטור למנוע הסעה??
יחס גלגלי שיניים שונה ! את שאר התשו
התשובה יתן אח שלנו הרזה: מיסטר חן מלינג. הוא המקצוען לנושא העברת הכח.
 
הפעלת קטרי דיזל

לגבי הG12
מה מיוחד ב125 שהוא יותר מהיר?? גנרטור יותר משופר או מנועי הסעה?? עוד שאלה טכנית: כאשר הנהג נותן כח מצערת האם הוא נותן גז לגנרטור בקטר או מפעיל דימר בין הגנרטור למנוע הסעה??
הפעלת קטרי דיזל
כמו שכתב אביתר, יחס התמסורת שבין מנועי ההסעה החשמליים לצירי הגלגלים בקטר 125 שונה, כך שמתאפשרת מהירות מירבי גבוהה יותר. יש לו אותו גנרטור ואותם מנועי הסעה כמו לפני השינוי. בקטרים שלנו המצערת שולטת על אספקת הדלק למנוע הדיזל שמפעיל את הגנרטור / אלטרנטור. יש גם שיטות אחרות.
 

singera

New member
לגבי שינוי יחס גלגלי שיניים

הפעלת קטרי דיזל
כמו שכתב אביתר, יחס התמסורת שבין מנועי ההסעה החשמליים לצירי הגלגלים בקטר 125 שונה, כך שמתאפשרת מהירות מירבי גבוהה יותר. יש לו אותו גנרטור ואותם מנועי הסעה כמו לפני השינוי. בקטרים שלנו המצערת שולטת על אספקת הדלק למנוע הדיזל שמפעיל את הגנרטור / אלטרנטור. יש גם שיטות אחרות.
לגבי שינוי יחס גלגלי שיניים
ברור אבל זה שהקטר יותר מהיר הוא פחות חזק לדוג' סיבולת בעליות כאשר אתה נוסע על 100 קמש בכביש חיפב ת"א אתה נוסע על הילוך 5 אך כשאתה עושה זאת העליה אתה מעביר להילוך 4 מה שאין בקטרים תיבת הילוכים משתנה פרט מIC כמובן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה