כמה יעלה למדינה חוק הלעג לרש של אין עתיד

כמה יעלה למדינה חוק הלעג לרש של אין עתיד

התרשים הבא מציג כמה יעלה לאזרחי המדינה החוק לשיוויון בנטל שהוא לעג לרש ונועד לעבוד על כולנו בעיניים.

אגב, אם אתם תוהים מאיפה התרשים, הוא מדף הפייסבוק הרשמי של לפיד הבן.
 

0bama1

New member
המכות שניחתות עליך ספארטקוס לא פוסקות עוד

הצלחה של יש עתיד ,ועוד אחת ועוד אחת ועוד אחת ,ומי סובל ?נכון בעל הדרכון הדני שלא מוכן להתמודד עם קשיים ,וכותב בפורום ,"לי יש דרכון דני ,אתם שתשארו פה תסבלו " אז ספארטקוס למען המדינה היקרה שלנו ,נשאר ונתמודד ונתרום .ואתה מוזמן אחר כבוד לקחת את מטלטליך ולהתחפף מחיינו .הישר לבתולת הים .
 
אתם כולכם תעזבו לפני שאני אעזוב את מולדתי

זה שיש לי דרכון דני יכולתי מזמן לעזוב אם הייתי רוצה, אך המדינה הזאת שבה נולדתי יקרה מדי ללבי שאני אשאיר אותה לנוכלים שרלטנים ושקרנים מנוגדי אינטרסים.
 

0bama1

New member
אהה אתה כבר חוזר בך ?עכשיו אתה תשאר ואנחנו

נעזוב ?אבל אין לנו דרכון דני .אוי אוי אוי ספארטקוס כמה שאתה עלוב נפש .בוא תצטרף אלי ליש עתיד ,נעשה לך חינוך מחדש .
 
אני לא מצטרף למפלגות שבוגדות בבוחריהן

ובטח שלא אחרי שראיתי איזה שרלטן ומפר הבטחות סדרתי מנהיג אותה.
אגב יונתן, אם עוד לא שמת לב, אתה היחיד בפורום הזה שמחזיק מלפיד ומאמין לו. חוץ אולי מאיילת שמנהלת את הפורום הזה. אך תגיד לי יונתן, מתי לאחרונה ראית כאן עוד תומכים שלו?
 

0bama1

New member
כמה משתתפים פה ספארטקוס ?אתה מבזבז זמנך לריק

אבל אני במקרה התגלגלתי לפורום הזה ,וכשאני רואה כיצד אתה מלכלך ,הצבתי לעצמי מטרה ,לא אתן לך להשתלט על הפורום הזה .על כל לכלוך שלך תקבל בחזרה .גם אם נשאר שנינו לא אתן לך ללכלך .אגב לפחות אתה שומר על מסגרת כתיבה נורמטיבית ,ולכן אני מתווכח או סותר אותך ,ובכלל מתייחס אליך. כי לפחות אתה מציב עמדה נגדית ,אתה מייצג בצורה ברורה מפלגה מסוימת .ואין לי בעיה אתך .
אני גם מייעץ לך ספארטקוס לא להתייחס "לטרולים "
 
הרשה לי לספר לך עוד משהו:

לא מספיק שחיל שהתגייס בגיל 21 יקר יותר- אם חס וחלילה יפול בקרב הוא יהיה יקר הרבה יותר בתור חלל. במשך כמה שנים לפני הנסיגה מלבנון לא נכנסתי ללבנון. אתה יודע למה? מפני שצה"ל העדיף לשלוח לשם סדירים שרובם רווקים ולא מילואימניקים שרובם בעלי משפחות וילדים.חיל בן 19 שיהרג בלבנון אמנם יפסיד כמה שנים שהמילואימניק בן ה-29 כבר הספיק לחיות אבל יש לו פחות קרובים שצה"ל יצטרך להוציא עליהם כסף. באותן שנים נהרגו שם חילים בקצב של בערך אחד בחודש, כך שצה"ל חסך די הרבה מזה שאותי הוא שלח למחסום תרקומיה ואת הסדירניק להיהרג במארג' עיון.
אז מה לדעתך הוא יעשה כשיהיו לו יחידות שלמות של חיילים סדירים נשואים עם כמה זאטוטים?
 

0bama1

New member
החייל הזה יגוייס עד גיל 21 .רבים מהחרדים מתים

שיגייסו אותם .הצבא צריך להערך ,כי זו אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים .צריכים להקים מנהלת צבאית רצינית לקליטת החרדים .ואני לא רוצה להגיב לך על חישובי כספים של הצבא לגבי חללים עלבון לאנושות ולחללים .
 
מתים להתגייס?

אז למה הם עוד לא התגייסו? ולמה לצבא להיערך לקליטת אוכלוסיות מיוחדות אם הגיוס שלהן בתנאים מיוחדים יזיק לצבא ויזיק למי שחייב גיוס היום? זה המצב, Face it: כל האיוולת הזו של "השוויון בנטל" פירושה גיוס הצבא לשירותה של אוכלוסיית המשתמטים ממנו, על חשבון המשרתים.
 
ושכחתי גם

אתה באמת מאמין שהצבא לא עושה חשבון של מחירו הכספי של כל חלל? קשה לי להאמין.
 

0bama1

New member
אני מרגיש מבוזה לענות לך על כך .אני כן אומר

שחיילים רבים שנהרגו ,היו יכולים לחיות עמנו היום ,לולא טמטום ונבזות המנהיגים שלנו .
 

0bama1

New member
אם אתה מכיר את המגזר החרדי החייל הזה עלול

להיות מנודה מהקהילה ,מהמשפחה .שמע היחס של החרדים למתגייסים גובל בפשע .
 
לא רק זה, גם אף אחד מהם לא יהיה בקרבי

ובכלל יצטרכו להקים להם בסיים נפרדים, שחס וחלילה לא יהיו בו שיקצות ושירת נשים, אתה יודע... וזה גם עולה כסף, הרבה כסף... בסוף לא רק שלא יירד הגירעון, בגלל אין עתיד הוא עוד יכפיל את עצמו. אבל חותם לך שלפיד הבן וחבר מרעיו האופרטוניסטים מאין עתיד כבר יימצאו תירוצים מפה ועד הודעה חדשה למה גם בעוד 4 שנים המצב אפילו יותר חרא משהיה. וזה אחרי שהם פגעו בכל מה שזז במדינה, ובעיקר בבוחריו, והפר כל הבטחה אפשרית...
 
המטרה של נושאי מנטרת "השוויון בנטל"

אינה לגייס את משתמטי הישיבות לקרבי. המטרה היא להגיד לקראת הבחירות הבאות שכולם (להוציא כמה אלפי "עילויים") מתגייסים. מתגייסים למה? מה זה משנה. העיקר שחלקם ילבשו מדים וחלקם יהיו יקראו משרתים בשירות הלאומי. ההגיון הפשוט אומר דבר כזה: אי השוויון בנטל השירות הצבאי משמעותו שיש כאלה שנפגעים מהצורך לשרת, יש כאלה שלא. כל שינוי שלא יביא להפחתת הפגיעה באלה שכן משרתים הוא רע. גם אם הוא יביא לפגיעה באלה שלא משרתים. על אחת כמה וכמה אם הוא יועיל לאלה שלא משרתים על חשבון אלה שכן משרתים, שזה בדיוק מה שלפיד מבשל לנו.
ובאשר למנטרת "לפיד הבן" שלך- מי שהכשיל את גיוס תלמידי הישיבות כאשר שינוי היתה בשיא כוחה היו מפלגת העבודה ומרצ, בסדר זה. נכון שיש עתיד בגדה בבוחריה, אבל שלי ימינוביץ' לא טובה מלפיד.
 

0bama1

New member
ספארטקוס להזכירך ליאיר יש 19 מנדטים עכשיו .

בעוד 4 שנים אם לא תברח לדנמרק עם הדרכון הדני שלך אז נדבר .אולי אסע אליך לביקור תנחומים ,אבל אני אחזור לארץ .
 
יש 101 מנדטים אחרים.

הסיכוי שאזרח שתבחר באקראי הצביע לפיד קטן מהסיכוי לחטוף כדור בראש ברולטה רוסית. ולפי תקדימי העבר מפלגות שמקבלות הרבה מנדטים ובוגדות בבוחריהן לא חוזרות על ההישג.
 
למעלה