כמה יעלה לי פאלם?

כמה יעלה לי פאלם?

אני רוצה פאלם בשביל לשמור בו תמונות וסרטים. כדי שבנסיעות אני אוכל לראות סרטים. כמה יכול לעלות פאלם שיאפשר לי את זה ביחד עם כרטיס זיכרון גדול? ואיפה אפשר לקנות אותו. תודה מראש
 
חפש בזאפ טונגסטון E + כרטיס 1GB

זה אם אתה מעוניין באופציה הזולה. ככל שעולים במחיר עולים ביכולות
 

mikeoreli

New member
איכס....

TE לצפיה בסרטים? המסך מרובע וקטן. אם הוא יצליח לראות שם משהו זה יהיה טוב.... אם הכוונה היא ללכת על פאלם אז הTT3 או הTT5 זה פתרון טוב בעיקר בגלל המסך המלבני. הLD זה פתרון עוד יותר טוב בגלל הזיכרון. אם יש כוונה ללכת על פוקט פיסי אז ה4700 הוא המלך ללא עוררין! (טוב, אני מרשה לערער אבל לא מתחייב לקבל את הערעור...).
 

haim9798

New member
לא אומרים איכס על אוכל ../images/Emo83.gif

ניתן לראות סרטים על הTE , המסך עצמו נחמד מאוד , למרות שהוא לא גדול וריבועי. אני אישית רואה איתו סרטים , ונהנה מאוד. מה שחשוב להגיד זה שבשביל לראות סרטים עליו , בניגוד לשאר המכשירים , יש צורך בהמרה עם תוכנת וידיאו. המלצה אישית שלי , אם אין בעיה של כסף כלל הLD יהיה מעולה בזכות הנפח העצום שלו. אם לא לחוצים בכסף אבל הLD עדיין יקר , T3 או T5 יהיו טובים מאוד עם כרטיס 1G . אם באמת התקציב מאוד לחוץ , רק אז הייתי לוקח את הTE , אבל הוא עושה את העבודה בצורה טובה. מה שמציק לי זאת ההמרה , וגם זה לא נורא בסופו של דבר.
 

mikeoreli

New member
אתה אוכל את הTE שלך?

בכל מקרה, הכוונה היתה שמכל המכשירים הקיימים היום הTE הוא פחות מומלץ לסרטים בגלל המסך הריבועי שלו... לגבי המרות למיניהן הייתי ממליץ לך לנסות את התוכנה ששד המליץ עליה שהיא אחות של הBetaPlayer בפוקט (מצטער שכחתי איך קוראים לה...) והיא יכולה לתקן את המצב בכך שהיא לא דורשת שום המרה...(כך לפחות הבנתי משד).
 

haim9798

New member
כמה הבהרות

אני לא אוכל את הTE , לא נראה לי שמתכת זה הטעם שלי ...
בעיקרון הדרישה להמרה היא לא בגלל הפורמט אלא בגלל החולשה של המעבד, כשדיברתי על המרה התכוונתי להמרה לגודל קטן יותר של התמונה , כיוון שהמכשיר "נחנק" ומאבד פרימיים אם לא עושים את זה. את הקבצים אני רואה עם תוכנת TCPMP , שהיא האחות של הבטהפלייר.. ד"א , אני מסכים איתך , הTE הייתה הבחירה האחרונה שלי לניגון סרטים , אבל היא הכי זולה..
 

2cookie

New member
היום גם זייר 72 זול מאד, וכולל

מעבד חזק הרבה יותר שכנראה יספיק גם לסרטים (נשארה רק בעיית גודל המסך).
 

2cookie

New member
ממש לא, ל-TE מעבד OMAP חלשלוש

ול-72 מעבד X-SCALE חזק (שמהתנסות אישית שלי מסוגל גם לדחוף יפה את windows mobile
)
 

haim9798

New member
ייתכן שאתה צודק

והתבלבלתי עם ה71 , שמכיל אותו מעבד בדיוק רק בתדר שעון גבוה יותר..
 
מייק, האם תהליך החזרה בתשובה שלך

מלווה בהמשך החזקתו של ה - 4700? עם איזה מכשיר עיקרי אתה עובד? כוונתי לענייני עבודה (יומן, ספר טלפונים, משימות, מזכרים, אופיס).
 

mikeoreli

New member
חזרה בתשובה?

איך בדיוק חזרה אם אף פעם לא היה לי פאלם? ה4700 שלי מיועד לשימושים העיקריים והפאלם ייועד (עדיין לא קניתי אותו) להתלמדות ואם אני אקנה בסוף את הזודיאק אז גם בשביל מולטימדיה ומשחקים... ומזל טוב....
 
כיוונתי לאופציה הזולה ביותר

האיש שאל על מחיר הנחתי שמדובר בפקטור רלוונטי. כידוע לך "באין ציפור שיר - גם עורב הוא זמיר"
 

mikeoreli

New member
אבל שמעון...

הוא לא כתב שהוא מעוניין באופציה הזולה ביותר... לדעתי עם חיפוש קצת מעמיק אפשר למצוא מכשירים אחרים שיותר זולים ומתאימים לתצוגת וידאו. פאלם או פוקט פיסי מתאימים למי שרוצה יומן אלקטרוני ושיהיה נגן MP3, נגן סרטים, אופיס, ניווט, משחקים ועוד... מי שרוצה משהו אחר ספציפי יכול לקנות מכשיר יעודי שעולה פחות ואולי יבצע את העבודה יותר בקלות וביותר יעילות.
 
למעלה