כמה יותר כחול יותר עמוק !

rak dan

New member
כמה יותר כחול יותר עמוק !

הודעה שהלכה לאיבוד. האמת, רציתי לכתוב בכותרת ההודעה "הזיון כמקדם דיון! " אבל לך תדע ותבין את הראש, של ההנהלה המכובדת של הפורום, ושותפיי הבכירים להתבטאויות כאן, מקווה שלא ימחקו אותה . בחודש שעבר התקיימו שני דיונים "כחולים" היותר מעמוקים שהיו כאן, שריתקו והלהיבו את תשומת הלב הקולקטיבית של משתתפי הפורום. מפגר, זרק משפט שלא שווה התייחסות, ואיתן (זה כמובן לא אישי), גרף מקום ראשון במאבק הצמוד על הריטינג החודשי ה"כחול" של הפורום כשגבר על מיקו בנצחון סוחף 71 תגובות לעומת 36. כמובן שלזירעון היה תפקיד מכובד ותיאור גרפי, בנושא הדיון. אבל גדולתו של איתן בלטה לעין, ב- 5 הודעות/הערות של מנהל הפורום "שלא בתפקיד", לעומת התיחסותו בהודעה אחת עלובה בלבד ל- מיקו….מי מכיר? לעניות דעתי וניסיוני הדל, מנהל חכם, שופט במשחק, תמיד מוטב לו להתערב עד כמה שפחות בהתנהלות השוטפת, ולשרוק רק בעבירה. אתה רשאי אך לא חייב להיות אחד מהשחקנים, אתה המנהל/השופט כאן. תאמין לי, מזה יכבדו אותך בתפקידך. החודש ההזוי הזה, עוד לא הסתיים וטרם ברור מי יקח את הריטינג החודשי הכחול, יודקה עם 41 תגובות לנושא הבוער בגופות הרוקדים "סיבובי לחץ", או דודי עם 28 תגובות בינתים, בנושא "אפיון חתך הרוקדים", כי המאבק עדיין בעיצמו. ליודקה לא התאפקתי והגבתי, עם דודי יש לי בעיה בהגדרת הבעיה והדיון שאמור לדעתי להיות "איפיון חתך ה- IQ של הרוקדים" ואני בתוכם, אנני מתחסד להוציא את עצמי מהכלל. כמובן בהסתייגות אחת, שלא תבינו לא נכון גם אני בעד בדיחות, צחוקים, דחקות, על הכייף כייף כייפאק ! אבל יש נושאים שנוגעים ומשפיעים על כולנו הרוקדים, והתגובות של המשתתפים הן בכיינות וקיטורים לשמם. מצאתי תגובות מעטות בלבד של רוקדים/רוקדות שמוכנים להצטרף ולעשות מעשה. אנני בא להטיף מוסר לאיש כי אין זכות לעשות זאת ! ! !. אני מנסה לתאר מצב מתוך ראיה אישית סוביקטיבית שלי. יענקלה ידידי מודה ומתוודה אתה הצדיק הצודק, חבל לי, שמה שהיה הוא שיהיה, ואני אומר זאת בכאב. כי "מי אוהב אותכן יותר ממני" בנות זוגי לריקודי העם. הנה לכם עוד בעיה כחולה מכחול, למי מהשלוש שרוקד אני איתן, מותר לי לפרגן ולפנן במשפט הלז הנועז, ואולי כדאי לי ללחוש אותו לכל אחת משלושתן?. איזה רייטינג ואיזה נעליים, שבת שלום !
 
חביבי...RAK DAN... תתמקד

RAR DAN יקר תתמקד... חביבי.. תתמקד קשה לענות לך... לא כל כך ברור מה אתה רוצה לומר... אתה-נוגע-לא-נוגע...בפרחים... מה בדיוק אתה רוצה ? שמא אתה רוצה ליצור דיון מעניין משלך ? או, האם אתה רוצה לחלוף על איתן שמידט (עם ה-71 תגובות שלו) או לחלוף מעל יודקה (41 תגובות) או סתם להשתרך בסיבובי לחץ עם דודי (28 תגובות). הכותרת שלך "כמה יותר כחול יותר עמוק" אכן, בעלת פטנציאל ראוי... תוכן המאמר ערפילי לאללה... לא ממוקד... שווה שתכתוב אותו שוב... + פוקוס. נ.ב : ידידי ה-RAK DAN, אל תכעס עלי, ללא תגובתי זאת, הנושא שלך עוד 10 קטנות היה נושר לדף 2 של הפורום.... ומתאייד.... נתתי לו כמה דקות נוספות של חסד בטייטל של הפורום..... אז קח את'עצמך בידיים ואל תכעס עלי חבר. בידידות. דובל'ה.
 

אליק 31

New member
הורמוני אוגוסט, שבלבלו את כותבי

השרשורים, עליהם מתלונן רק דן, לא פסחו גם עליו, וזה מה שיצא, קצת פיוטי, קצת ערפילי, קצת מרומז.
 

rak dan

New member
ד. אורבך במיקוד, בתקוה ובתודה.

הנושאים בהם השתדלתי להתמקד בפורום: 1. ה"גדול מכולם" המרקיד המתנשא על הרוקדים. 2. התנאים הסביבתיים הבלתי ראויים בכרמיאל. 3. חלוקת התקציב השערוריתית בכרמיאל. 4. התעלמות מזכירות הארגון מצרכי הרוקדים. 5. מחיר כניסה אחיד להרקדות בכל הארץ. 6. העלאת המחיר האחרונה, כפול מעלית המדד. 7. הסכם עם עירית ראשל"צ למניעת תחרות. 8. המרקיד כסוכן תיירות ובתי מלון. 9. מבול הריקודים החדשים, והצעה לפתרון. 10. אתיקה ותיפקוד, של מנהלי פורום. הכישלון אינו יתום, הוא כולו שלי, נכשלתי בהעברת המסרים ! ואולי, הענין שלי לשנות את כל אלה היא תקות שוא, מחוסר ענין של ציבור הרוקדים? ברשותך עוד משהו אישי. בחשבון פשוט: רוקד רצוף מזה כ 20- שנים, פעמיים שלוש בשבוע, ובממוצע 2.5 הרקדות לשבוע כפול 45 שבועות בשנה. כל הרקדה כולל זמני נסיעה כ- 4 שעות תוסיף 10 נסיעות לכרמיאל. נוכחת, כמה משאבים בזמן וכסף השקעתי בתחביב ובשיגעון החיובי המשותף לשנינו. על כן מגיע לנו הטוב ביותר בתמורה ! ! ! בידידות והערכה , רק דן
 
רק דן ידידי

נורא בא לי להגיב לדבריך רק תן לי להבין מה בדיוק אתה מנסה לומר לנו איזו בשורה בפיך לציבור הפורום הנכבד הזה בידידות שלך שמוליק
 

ע ו מ ד

New member
תגיד תודה שאתה חי, בריא ורוקד

rak dan תתביש לך! כדוקטור, אני מסוגל להכיל את כל: ההתמרמרות שלך, התרעומת, הקיטורים, הקובלנות, ואפילו את קריאת התגר שלך נגד הכל מכל. אך כאשר אתה גם מלין על ה "השקעה הכספית" בריקודים. אתה חוטא, מחטיא ויורד לביר השופכין. עלות הריקודים מבחינה כספית, היא כאין וכאפס, לעומת המחלות הפוקדות אנשים בגילך. שלא להזכיר סיום החיים בגיל מוקדם ובצורה מאוד מכוערת... אני מאחל לך, ולכל חברי הפורום, שתמשיכו ותרקודו עוד שנים רבות, וש "תבזבזו" עוד עשרות אלפי שקלים. זו ההשקעה הטובה ביותר לבריאות הפיזית והנפשית של האדם. ריקודי-עם זה טיפול מונע anti aging לכל הדעות! .
 
../images/Emo45.gif ... ../images/Emo6.gif

אבל גם עם "מחלות" אופייניות (ברכיים וכאלה...
)
 

אליק 31

New member
רק דן, מתבקשת התייחסותך לדברי

עומד, הזדמנות לכמה פרצי שנינה, שאתה טוב בהם.
 
למעלה