כמה חוסך דירוג אנרגטי A ביחס לB במקפיא

שלום
במקפיא כ270-300 ליטר, כמה חוסך דירוג אנרגטי A בהשוואה לדירוג B?
תודה
 
תודה יוסי. בנוסף כמה אחוזים יותר תהיה תצרוכת החשמל במקפיא כזה בנוא פרוסט בהשוואה לדה פרוסט?
 

רשר

Well-known member
מנהל
תודה יוסי. בנוסף כמה אחוזים יותר תהיה תצרוכת החשמל במקפיא כזה בנוא פרוסט בהשוואה לדה פרוסט?
ההגדרה של יוסי משולה לפתיחת המקפיא 5-10 דקות בשבוע לכן מה שקובע את צריכת החשמל זו התנהגות הצרכן ולא הפרש דרגה אחת בנצילות
 

יוסי זיו1

Active member
בדה פרוסט אין גוף חימום ואז אין הפשרה חשמלית ,יצרוך פחות חשמל, מקפיא גדול של 7 תאים הספק מדחס 110 וואט וגוף חימום 210 וואט.
 
תודה יוסי. אני המום. האם זה אומר שנוא פרוסט יצרוך כמעט 300% ביחס לדה פרוסט? (כי הדה פרוסט 110, ולנוא פרוסט יש גם מדחס שצורך 110 וגם גוף חימום שצורך 210). או אולי לא הבנתי נכון משהו?
 

יוסי זיו1

Active member
הבנת לא נכון,קודם כל הנתונים האלו ממקפיא בקו 7 קומות, דרוג אנרגטי B, גוף החימום לא פועל קבוע במקביל למדחס, יש לו טיימר של כל 8 שעות הפשרה של 22 דקות כלומר ביממה אחת 630 וואט עבור החימום, המדחס גם איננו עובד רציף ומתוכנן לאחר שכל המזון קפוא לעבוד כ 10 שעות אז יש לנו קצת יותר מקילווואט אחד עבור הקרור ותוספת של 630 וואט עבור ההפשרה.
 
שוב תודה מאוד. הבנתי בעיקרון. אמנם לא הבנתי איך 22 דקות הפשרה כל 8 שעות מסתכמים ב630 וואט, הרי זה מסתכם בכשעה ו6 דקות ליממה, וגוף החימום צורך 210 ואט לשעה? אבל זה כבר לא משנה לגבי הנידון מה לרכוש (ואני הרי לא מתיימר להיות טכנאי..), כך שזו רק שאלת אינטליגנציה, ואבקש לכן ממך להשיב רק אם לא קשה.
 
למעלה