כמה חבל...מתי יפסקו תאונות הדרכים??

תוכון1

New member
יפסקו אם...

-תהיה אכיפה מוגברת יותר של החוק ושכל איזה עבריין שנוסע באיילון 180 קמ"ש יזרק לכלא בעזרת משפט מהיר. זה המינמום שמגיע למישהו שנוסע במהירות כזו. -שיפור השילוט הלקוי בכבישים. השילוט ברוב כבישי הארץ מאד לקוי מה שגורם להרבה אנשים להתבלבל בדרכים ובהחלט יכול להיגמר בתאונה. -שיפור איכות רוב כבישי ישראל שמצבם גרוע וגורמים לנסיעה לא בטוחה. גם אז התאונות לא יפסקו לגמרי כמובן, אבל אין ספק שירדו משמעותית.
 
לא רק הענישה צריכה להיות חמורה יותר

גם הנוכחות של המשטרה בכבישים. מספר השוטרים גם ככה נמוך מאוד ויש להם שם בעיות חמורות של כ"א, ועכשיו עם ההתנתקות הזאת שוטר תנועה יהיה נדיר יותר מ-CB באמצע יולי. אני חושב שאת כל אלה שמשתמטים ממילואים צריך לאתר ולהכריח אותם להתגייס למשטרה לתקופה שבה הם היו אמורים להיות במילואים. יגביר את מס' השוטרים משמעותית ויכריח את האפסים המשתמטים לתרום.
 

er77

New member
אני לא בהכרח מסכים איתך

כמי שמבלה לא מעט שעות בכבישים, הבעיה שהמשטרה משקיעה את מירב כוחותיה באכיפת עבירה אחת בלבד - מהירות, ושאר הניידות עסוקות במפגשי חברותא. לראות שתים - שלוש ואפילו ארבע ניידות בצומת אחת במפגש חברים, הינו מחזה שכיח. לדוגמא, כל בוקר בדרך מהמרכז לב"ש, לפחות שתי נייות מהירות פעילות - גם בימים אלו, זאת לבד ממפגשי חברים קבועים בצומת פלוגות ובצומת בית קמה. הבעיה היא בראש ובראשונה חינוך + ענישה שאינה מרתיעה.
 
אם מי שמופקד על אכיפת החוק דפוק

אז כנראה שבאמת אין תקווה
 

adi cb14

New member
../images/Emo127.gif

שוטרים עושים עבירות לפעמים הרבה יותר מהאיש הממוצע ומנצלים את מעמדם.
 

תוכון1

New member
אויש נו באמת.. חלאס להאשים את

השוטרים בכל דבר... מה שחשוב זה שכל העבריינים למינהם שנוסעים ב-200 קמ"ש על הכביש ומה שעושים להם זה לקחת להם את הרישיון ל-30 יום, יכנסו לכלא לאיזה שנה-שנתיים ואז ילמדו לא לעשות את זה.
 

eilat11

New member
../images/Emo31.gif דווקא האנשים האלו פחות מסכנים

את הנוסעים בכביש... באוטוסתרדה (איך שלא כותבים את זה) בחו"ל נוסעים גם על 300 קמ"ש ואין תאונות... מפחיד האשים ששותים ונוהגים, מפחיד הקלות שנותנים לבן אדם רשיון גם אם הוא לא נוהג כמו שצריך, מפחיד חוסר תשומת הלב של אנשים בכביש, מפחיד המשפט של כל אחד כימעט "אני רואה אותו זה בסדר" -מה שלא מובן פה זה שהוא לא בטוח רואה אותך ולכן בכל זאת צריך להזהר!! יש עוד הרבה דברים שמפחידים ודווקא אלה שנוסעים עלל מהירות מעל המותר (אני לא מתכוון על 150 בכביש עירוני- זה מסוכן מאוד) פחות מפחידים אותי..
 

תוכון1

New member
זה בערך אותו דבר-לרוב שיכורים

יסעו במהירויות גבוהות מאד. אבל אם מישהו נוסע באיילון ב-200 קמ"ש כאשר המהירות המותרת היא 120 בלבד, מודע לזה שהוא מאד מסכן את הציבור. מי שלא ישלח לכלא לא ירתע לעשות זאת שוב. לדעתי כל מי שמגיע למהירות כזו צריך להיזרק לכלא כמה שיותר מהר, ולכמה שיותר זמן.
 

אלון ל

New member
אני מסכים איתך במליון אחוז

את המהירות צריך להתאים לתנאי הדרך ולא לחוק !!!!! כלומר נסיעה ב 50 קמ"ש באיזור שכונתי מסוכן מאד ולפעמים גם 30 קמ"ש זה יותר מידי לעומת כבישים מסוימים שנהג בעל ניסיון סביר יכול לנסוע בתנאים אופטימליים במאה וארבעים קמ"ש ולעיתים אף 150.
 

adi cb14

New member
עקיפה בקו לבן מלא.....

אני למדתי בבית ספר ברמת הכובש וכל הזמן עברנו על הכביש לטירה ושם יש אנשים שעוקפים אותך גם אם אתה נוסע ב100 קמ"ש ויש קו לבן ויש מכונית מולם לא פעם ראיתי אנשים יורדים לעפר טיפה.
 

refael22

Member
צודק ,רק מהירות הם יודעים לאכוף../images/Emo127.gif

והכח כבר בעשרות מחקרים שהמהירות היא הגורם האחרון בגרימת תאונות אבל מישהו צריך לסבסד את מכשירי הרדאר והלייזר.
 

אלון ל

New member
ומייד כאשר אנשים חושבים על

הקטל בדרכים הם חושבים על מהירות. לא יודע למה. 180 אני מסכים שזה מסוכן מאד ומוגזם. אבל למה אתה חושב שנהג שנוסע בשכרות או בעייפות הוא מסוכן פחות? לדעתי הוא מסוכן הרבה יותר ממי שנוסע על 200! גם ביטוח ישיר בפרסומות שלהם מדברים על חסכון לנהגים זהירים. ומיהם הנהגים הזהירים? עד 50 קמ"ש, עד 50000 ש"ח פחות.
 

adi cb14

New member
גם לסוע לאט מדי זה מסוכן במיוחד

בכבישים מהירים ובמיוחד כשזה בצד שמאל.
 
למעלה