כמה זמן שלא הייתי כאן

ashlaya

New member
כמה זמן שלא הייתי כאן

טוב זה התחיל שהייתי בהריון והמילה אוכל כמו הריח עשו לי רע ו...זה נמשך ונשמך אז אני אחרי קודם כל לקראת הסופ עוד הצצתי ויישמתי את הפסטרמה המדהימה (מצטערת לא זוכרת של מי ) וככה גם את העוגת גבינה של בית המלון אז עכשיו נראה שיש לי מרץ לחזור למטבח ואליכם
 
למעלה