כמה זמן שלא הייתי כאן
טוב זה התחיל שהייתי בהריון והמילה אוכל כמו הריח עשו לי רע ו...זה נמשך ונשמך אז אני אחרי קודם כל לקראת הסופ עוד הצצתי ויישמתי את הפסטרמה המדהימה (מצטערת לא זוכרת של מי ) וככה גם את העוגת גבינה של בית המלון אז עכשיו נראה שיש לי מרץ לחזור למטבח ואליכם