בנייד יש הרבה פחות קבצים מהמחשב הנייח
שאצלו זה לוקח גג שעתיים. בנייד זה לוקח בין 7 ל 8+ שעות בכל סוג של סריקה. ביום שאני רוצה לסרוק את הנייד, אני צריך לקחת בחשבון שהוא יהיה מושבת לגמרי לאותו היום בגלל זה. מעניין אותי לדעת אם זה ככה בכל הניידים? בנייד יש 240000 קבצים ובנייח יש 600000 . אז זה לא מסתדר. ובכלל בנייד יש יותר זיכרון מהנייח 2 ג'יגה. לעומת 500 ג'יגה בנייח. והנייח פשוט עובד יותר טוב למרות שהוא נחשב ישן, גם כן לא מסתדר.