כמה זמן עד שבוקעות הביצים?

gilhas

New member
כמה זמן עד שבוקעות הביצים?

אהלן לכולם, יש לנו זוג דגי תוכי, שמרגע שהגיעו לאקוואריום היתה להם זוגיות מופלאה: מחיזורים ונשיקות ועד להטלה של עשרות ביצים קטנות, באזור אותו פינו מראש. האמת שזה מאוד הפתיע אותנו והיינו מאוד שמחים שניהפך בקרוב למגדלי דגיגונים קטנים... בינתיים הם העבירו את הביצים ממקום למקום כבר 4 פעמים, בפה של אחד מהם (הזכר? הנקבה?) ולנו אין שום מושג מתי אמור להתרחש הארוע המשמח. לכל מי שיש ניסיון בארועים דומים - כמה זמן בממוצע זה צריך לקחת? האם הדגיגונים שורדים? יש עוד משהו שכדאי לחשוב עליו או לדעת? תודה מראש, גיל.
 

dave the lob

New member
צר לי לאכזב אותך....

אבל דגי התוכי אינם מסוגלים להתרבות מאחר והזכרים עקרים. תוכל להנות מההטלות שלהם אבל לא מעבר לזה. אם תרצה תוכל להכניס זכר טקסס לאקווריום והוא יפרה את ביצי הנקבה אבל זה לא מומלץ גם כי הטקסס אגרסיבי מאוד, וגם כי תקבל דגיגים מכוערים במיוחד שיגדלו להיות דגים מכוערים במחיוד
 

DECK

New member
שלום

בד"כ אני רק קורא, אבל הפעם היה בא לי להגיב P: אצלנו באקווריום היה מקרה של הטלת ביצים של תוכי, והפריה ע"י טקסס, ומה שיצא בסופו של דבר זה.... פשוט טקסס לכל דבר! למרות שבאמת שמעתי שטקסס + תוכי = תוכי מכוער עם כתמים שחורים... או שלדעתך פשוט טקסס הוא דג מכוער, ואז זה גם מסביר את מה שאמרת... P:
 

dave the lob

New member
אני זוכר שיוצאים תוכיםפ מכוערים...

אבל לא סגור על זה... וכן טקסס זה דג מכוער למדיי אתה בתותחנים?
 

DECK

New member
כן, אני בתותחנים

וממש עוד מעט אני הולך לחזור לבסיס... :(
 

dave the lob

New member
אז למה ראיתי כמה פעמים תוכים

מנומרים כאלה? מזה אמור להיות? ואני בטוח שראיתי את זה!
 

duel

New member
זה טבעי וחלק מהמופעים של התוכים

אני מאמין לך שראית כי גם אני ראיתי. תמיד קיים אחוז תוכים שנולד ואינו בצבע האדום/כתום המבוקש לכן גם מחירם נמוך יותר מהאדומים.
 
למעלה