כמה זמן נסיעה מתמח"ת פ"ת לתמח"ת ת"א דרך ז'בוטינסקי?

מצב
הנושא נעול.

eviatar55555

New member
כמה זמן נסיעה מתמח"ת פ"ת לתמח"ת ת"א דרך ז'בוטינסקי?

כמה זמן נסיעה מתמח"ת פ"ת לתמח"ת ת"א דרך ז'בוטינסקי?
אחרי שסגרו את נת"צ (נתיבי תחבורה ציבורית) אז כמה זמן נסיעה מתחנה מרכזית פ"ת לתחנה מרכזית ת"א דרך ז'בוטינסקי? זה באמת כל כך גרוע?
אם כן , נוסעים יעשו משהו בקשר לזה למשל כמו להפגין וזה..? או שהם מעדיפים לסבול בשקט?
לדעתי צריך להפוך את ז'בוטינסקי לכביש לתחבורה ציבורית בלבד...
או שיהיה קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך אלוף שדה ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש
 
אי אפשר להפוך את ז'בוטינסקי לכביש לתחבורה ציבורית בלבד

כמה זמן נסיעה מתמח"ת פ"ת לתמח"ת ת"א דרך ז'בוטינסקי?
אחרי שסגרו את נת"צ (נתיבי תחבורה ציבורית) אז כמה זמן נסיעה מתחנה מרכזית פ"ת לתחנה מרכזית ת"א דרך ז'בוטינסקי? זה באמת כל כך גרוע?
אם כן , נוסעים יעשו משהו בקשר לזה למשל כמו להפגין וזה..? או שהם מעדיפים לסבול בשקט?
לדעתי צריך להפוך את ז'בוטינסקי לכביש לתחבורה ציבורית בלבד...
או שיהיה קו חדש מפתח תקווה שיסע לתל אביב דרך אלוף שדה ולא דרך ז'בוטינסקי הקדוש
אי אפשר להפוך את ז'בוטינסקי לכביש לתחבורה ציבורית בלבד
זה אמנם חלום רטוב של מספר אנשים, אבל זה לא מעשי בעליל.
כאשר הקו האדום יתחיל לפעול, יהיו בציר ז'בוטינסקי (בפ"ת) או מתחתיו (בבני ברק וברמת גן) מסלולים לתחבורה ציבורית בלבד.
עד אז הציר הזה יהיה עמוס גם עבור התחבורה הציבורית, אם מתעקשים להשתמש בו כציר כמעט יחיד לקישור פ"ת ללב גוש דן.
ובעתיד הקרוה הוא אף יהיה עמוס יותר ממה שהוא היום, בגלל שבמהלך העבודות על הקו האדום יצטמצם מספר הנתיבים.
 

olli3

New member
מנהל
זה מה שאמרו על יפו בירושלים, לא אותו סדר גודל אבל קרה.

אי אפשר להפוך את ז'בוטינסקי לכביש לתחבורה ציבורית בלבד
זה אמנם חלום רטוב של מספר אנשים, אבל זה לא מעשי בעליל.
כאשר הקו האדום יתחיל לפעול, יהיו בציר ז'בוטינסקי (בפ"ת) או מתחתיו (בבני ברק וברמת גן) מסלולים לתחבורה ציבורית בלבד.
עד אז הציר הזה יהיה עמוס גם עבור התחבורה הציבורית, אם מתעקשים להשתמש בו כציר כמעט יחיד לקישור פ"ת ללב גוש דן.
ובעתיד הקרוה הוא אף יהיה עמוס יותר ממה שהוא היום, בגלל שבמהלך העבודות על הקו האדום יצטמצם מספר הנתיבים.
זה מה שאמרו על יפו בירושלים, לא אותו סדר גודל אבל קרה.
 
לא דומה בכלל. ז'בוטינסקי הוא ציר ברמת מרכזיות וחשיבות

זה מה שאמרו על יפו בירושלים, לא אותו סדר גודל אבל קרה.
לא דומה בכלל. ז'בוטינסקי הוא ציר ברמת מרכזיות וחשיבות
של דרך ההסתדרות במפרץ חיפה, של דרך ההגנה ורחוב העצמאות בחיפה, של דרך נמיר ודרך בגין בתל אביב ויותר משדרות רגר בבאר שבע או רחוב אחוזה ברעננה למשל.
זה ציר מטרופוליני מרכזי.
לרחוב יפו בירושלים לא הייתה אותה חשיבות תחבורתית כפי שיש לצירים הללו. הוא רחוב עירוני מרכזי, אבל הוא לא עורק תחבורתי מטרופוליני מרכזי.
ציר ז'בוטינסקי הוא קו פרשת מים תחבורתי בשלוש ערים.
 

eviatar55555

New member
הקו האדום? הכוונה לרכבת קלה?

אי אפשר להפוך את ז'בוטינסקי לכביש לתחבורה ציבורית בלבד
זה אמנם חלום רטוב של מספר אנשים, אבל זה לא מעשי בעליל.
כאשר הקו האדום יתחיל לפעול, יהיו בציר ז'בוטינסקי (בפ"ת) או מתחתיו (בבני ברק וברמת גן) מסלולים לתחבורה ציבורית בלבד.
עד אז הציר הזה יהיה עמוס גם עבור התחבורה הציבורית, אם מתעקשים להשתמש בו כציר כמעט יחיד לקישור פ"ת ללב גוש דן.
ובעתיד הקרוה הוא אף יהיה עמוס יותר ממה שהוא היום, בגלל שבמהלך העבודות על הקו האדום יצטמצם מספר הנתיבים.
הקו האדום? הכוונה לרכבת קלה?
הקו האדום? הכוונה לרכבת קלה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה