כמה זמן לוקח עד שגור ישן כל הלילה??

Jazz123

New member
כמה זמן לוקח עד שגור ישן כל הלילה??

יש לי בעיה די מעיקה... קיבלנו גורה חדשה (כלבה) לפני יומיים, ובינתיים לא ישנו את 2 הלילות... מה שקורה זה שאנחנו מרדימים אותה, וכעבור בערך 40-50 דקות היא מתעוררת, עושה פיפי/קקי ומתחילה ליבב, עד שמישהו קם, מנקה, ומרדים אותה שוב (וגם זה תהליך שלוקח זמן). שאלתי היא מתי (אם בכלל) הגורה תישן לילה שלם מבלי לקום? בגלל שבמצב הקיים, לא נוכל להחזיק עירניים עוד הרבה... בתודה.
 

נתי ודב

New member
תנסו לעייף אותה

לנו היה אותו הדבר עם סטאר שהיום הוא בן 8 חודשים. אנחנו לא ישנו שבועיים ראשונים ופשוט ערב אחד יצאנו לחברים ולקחנו אותו איתנו וכמובן שיחקנו איתו עד 12 בלילה ואז זה היה הלילה הראשון שישנו כל הלילה. פשוט תנסו לשחק עם הגורה עד כמה שיותר מאוחר כדי שהיא תרדם לבד.
 

Jazz123

New member
תודה על העיצה...

ונראה לי שאם זה הפתרון היחידי, זה הולך להיות ממש מעייף לשחק איתה זמן רב כל ערב...
 

Jazz123

New member
הגורה החדשה "נושכת" הרבה...

את הגורה החדשה, הבאנו לפני יומיים בערך. היא ממש קטנה (חודש וחצי בערך), ועדיין כשמשחקים איתה (או סתם עוברים לידה) היא אוהבת "לנשוך" את הגרביים והמכנסיים שלנו, ואפילו את הידיים שלנו (לפעמים גם שמלטפים אותה). זה די מטריד כי בכל זאת יש לה שיניים שיכולות להכאיב. אני מודע לעובדה כי יש לנזוף בגור כאשר הוא עושה מעשה אסור- אבל היא ממש קטנה, ועדיין בקושי הסתגלה, ולא נראה לי שהיא מבינה את הנזיפות שלנו, משום שלמרות הכל היא ממשיכה... אני לא מעוניין להגביר את הנזיפות ולכעוס כל הזמן, משום שזה גם גורם לי לחשוש לגבי העתיד, שלא תגדל להיות פחדנית ומופנמת... מה דעתכם?
 

Michelle1

New member
נשיכות משחק

הן חלק ממשחק הלמידה של גורים. הגורה שלך עדיין בגיל של לחוות את העולם, והיא ממשיכה איתכם את מה שהיתה עושה עם אחיה. הנשיכות מלמדות את הגורים את השימוש בלסתות. מלמדות אותן לווסת את עצמת הנשיכה- כשגור נושך את אחיו יותר מדי חזק הם צווחים ואז הוא יודע שהגזים וממתן את נשיכת המשחק. אתה צריך ללמד אותו את אותו הדבר , כשהוא מגזים להרים קול ולאמר לא מייד לעזוב אותו, לא לחזקאותו לנשוך שנית. לעומת זאת לתגמל על משחק שאינו כולל נשיכות. בשום אופן לא להכניס כעס לתוך המערכת ביניכם, כפי שציינת, היא אכן קטנה ורק לומדת את חוקי העולם. בהצלחה
 

Michelle1

New member
ואיך שכחתי

מעבר לעובדה שגורים נושכים כדי לשחק, הם גם נושכים כי שיניהם הקטנות גדלות וכואב להם בפה. ניתן להרטיב מגבת קטנה במים, לגלגל ולהקפיא ולתת לגורה לנשוך את זה, זה יקל על כאבי החניכיים.
 

לילךLilach

New member
היי Jazz וברוך הבא ../images/Emo140.gif

מזל טוב על הגורה החדשה ,איזה כייף לכם !!!!!! ראה קישור לדיון קודם בנושא גורים ורעיונות להרגעת הגורה בלילה. אל תשכח שהגורה כמו תינוקת ,מבוהלת עדיין מהמקום החדש ורוצה את אמא שלה ,לכן היא מייבבת ורוצה תשומת לב ,יכול להיות שרעיונות בדיון הקודם יעזרו . כמו כן אתה יכול לעשות חיפוש בפורום לדיונים קודמים בנושא גורים: תיכנס לחיפוש מתקדם (שורה אפורה למעלה) תבחר למשל חיפוש לפי תוכן או חיפוש לפי נושא (לא שניהם ביחד) ותקיש: גור תקבל את כל ההודעות בנושא גורים בחודש האחרון. ניתן להרחיב את תקופת התחלת החיפוש ולקבל תקופה רחבה יותר. אתה מוזמן לספר עוד פרטים על הגור ,למשל מה שמו ולהראות תמונה שלו. וכמובן להשתתך בדיוני הפורום ובמה שיש בשורה האפורה למעלה: צאט ,גלריה ,קישורים ,סקר ועוד..... תמשיך לדווח לנו מה שלום הגורה ואיך היא משתלבת.
 

Jazz123

New member
:) תודה רב על קבלת הפנים

אני מודה לך על העצות השונות, ואני כבר מעין בנושאים השונים ומצפה שיעזרו לי כמה שיותר. אני מקווה להיות כאן ככל האפשר, ואף להתיעץ איתכם בנושאים שונים בגידולה (אני ממש חדש בתחום, וכפי שאני רואה כל הספרים שקראתי לפני בנושא לא ממש יעילים כשאתה ניצב מול הדבר האמיתי...). לגורה החדשה שלנו קראנו "דארמה" (על פי הסדרה מהערוץ השני), והיא קוקרית שחורה. בינתיים אני מניח שהיא מתאקלמת, משום שהיא כבר לא מיבבת כמו בהתחלה- אבל עדיין קמה כל שעה בלילה כדי לעשות את צרכיה ומעירה את כל הבית (כשלהפתעתי הוטרינר אמר שלא צריך לקום על כל יבבה, ולנקות את השאריות שלה)... תמונה אני מקווה להביא יותר מאוחר, משום שכל נסינותי לצלמה במצלמת המחשב נכשלו (היא שחורה, ולא רואים את הפנים שלה בצילום). שלכם, Jazz.
 
למעלה