כמה זמן לוקח לפתח 400 תמונות?

Julia33

New member
כמה זמן לוקח לפתח 400 תמונות?

סגרנו עם הצלם על 400 תמונות באלבום כיסים (בלי אלבום מעוצב), 2 אלבומי הורים (מה שזה לא יהיה), 5 הגדלות ודיסק עם התמונות לצפיה ב-DVD. אתם חושבים שזה מוגזם לבקש שהתמונות ואלבומי ההורים יהיו מוכנים לפני החג, אם מסיבת החתונה היתה ב-28.3.2006? אני לא רוצה להלחיץ את הצלם, אבל זה יהיה נחמד להביא משהו להורים לחג :) (נ.ב., באסה שלא יכולתי להגיע אתמול... נראה שהיה לכם ממש כיף).
 

Julia33

New member
../images/Emo208.gif מישהו? אחד מי יודע??

אולי בדרך כלל???
 
זמן ההדפסה של 400 תמונות

הוא בערך שעה... לבחור 400 מ600...יכול לקחת חודשיים גם.
 

ליתלת

New member
את הדיסק עם התמונות הבנתי

שמקבלים ממש מהר. תרימי טלפון לצלם ותשאלי. לגבי התמונות המודפסות, מי בוחר איזה תמונות להדפיס, הצלם או אתם? כי אם אתם אז זה תלוי גם בכם.
 

Julia33

New member
אני חושבת שהצלם הוא שבוחר

הבנתי שהוא צילם כ-600 תמונות ומתוכן הוא אמור לבחור את ה-400 הכי טובות. לא שיש לי מושג מה אני אעשה עם כ"כ הרבה תמונות... באלבום לא נראה לי שאני אשים יותר מ-60-60, גג 100 (תלוי במספר העמודים באלבום). רציתי לדעת מה מקובל כי אני לא רוצה לנג'ס לו סתם.
 

ליתלת

New member
תרימי לו טלפון, זה לא ניג'וס

תשאלי אותו כמה מהר הוא יכול לעשות את זה. לא כתוב לכם בחוזה תוך כמה זמן הוא מתחייב לתת את התמונות?
 

Julia33

New member
לא עשינו ממש חוזה

הצלם הוא החתן של חברים טובים של ההורים שלי, כך שלמעט הצעת מחיר לא דאגנו לשום מסמך כתוב. דווקא בגלל הקשרים האישיים והמחיר שקיבלנו בזכות זה, אני לא רוצה לנדנד. מעבר לזה, יהיה קצת לא נעים לדבר איתו בפעם הראשונה... אפילו בחתונה לא יצא לנו לדבר חוץ משלום ותודה.
 

ליתלת

New member
מה אני אגיד לך...

לא נראה לי שלהרים טלפון ולשאול בנימוס אם יש סיכוי לקבל את התמונות לפני החג זה נדנוד או ניג'וס. במיוחד לאור הקשרים האישיים של ההורים. אבל אם את לא מרגישה בנוח, תצטרכי פשוט לחכות.
 
למעלה