כמה זמן התינוק ישן במהלך היום

אור גני

New member
כמה זמן התינוק ישן במהלך היום

התינוק שלי בן שנה והוא ישן שעה-שעה וחצי ביום לפני 12:00 וזהו. הוא הולך לישון בשמונה-תשע בערב ומתעורר בשש וחצי בבוקר.(עם 2-3 יניקות). כמה זמן במהלך היום התינוק שלכן ישן?
 

ronanz

New member
שלי בן שנה וחודש עוד מעט

ישן ביום 2.5 בערך (לא רצוף - פעם בבוקר פעם בצהרים מאוחרים) הולך לישון בשמונה. קם בד"כ ב 6 למרות ששבוע שעבר התחיל לקום בשבע. אבל היום קם בחמש וחצי.... מתעורר פעם-פעמיים בלילה.
 

lulyK

New member
בן שנה ו-3,

ישן שעתיים-שלוש במהלך היום ועוד 10-12 שעות בלילה. אחיו הגדול ישן בגיל הזה שעה וחצי בצהריים ואותו מספר שעות בלילה.
 

Manty

New member
שנה וחודשיים

ישנה במשך היום בדיוק כמה שהיא צריכה, כנ"ל בלילה. רק אין לי מושג כמה זה
אני לא משכיבה אותה (היא תמיד עלי) ובכל יום זה משתנה. אני חושבת.. (
)
 

noa3470

New member
בת כמעט 9 חודשיפ

ישנה שעה - שעה וחצי שנת בוקר ועוד שעתיים - שעתיים וחצי שנת צהריים אנחנו מתחילים "נסיונות" הרדמה ב19:30- לפעמים נרדמת מיד.... לפעמים לוקח זמן (עד שעה וחצי........) ישנה עד 7:00 בבוקר... מתעוררת לפיפי (קשב) כל 5-6 שעות (על הדרך גם יונקת ממשיכה לישון מייד)
 
ת'אמת? אף פעם לא ספרתי... ננסה

תמר בת 10 חודשים. בד"כ היא ישנה פעמיים ביום אבל גם זה משתנה לפי הפעילות וההתרוצצויות. אם אנחנו בבית ולא מסתובבים יותר מידי, היא יכולה לישון בין שעה לשעתיים בבוקר, וכנ"ל אחה"צ. לפעמים יכולה לישון גם יותר, אפילו עד 3 שעות, אם היא ישנה עליי ואני לא מסתובבת איתה יותר מידי. אז בסביבות 3-4 שעות במשך היום. בלילה היא הולכת לישון בין 8-10 מתישהוא, לא קבוע. קמה בין 6-8, גם לא קבוע. כמובן שלא רצוף - קמה לינוק כמה פעמים בד"כ. לא יודעת כמה כי אני לא סופרת, וגם כל לילה זה אחרת (יש לילות שפעמחת, יש ש-20).
 

יעליתה1

New member
אצלנו

בתי עברה בגיל עשרה חודשים לישון פעם ביום. היא ישנה תשע שעות בלילה ועוד שעה וחצי עד שעתיים בצהריים
 

swann

New member
בת שנה וחודשיים

וחצי. אבל מי סופר... אם אנחנו בבית, אז פעם ביום. לרוב בין שעה וחצי לשעתיים. לפעמים יותר. אם אנחנו בנסיעות או שאני בסידורים איתה, היא נרדמת לפרקים באוטו, ואז השינה מאוד מפוזרת ולא מספיקה. בלילה ישנה בין 10 ל 11 שעות עם הפסקות. שוב, תלוי כמה ישנה במשך היום ועד כמה התעייפה.
 
למעלה