כמה הערות לגבי התמונות של

מצב
הנושא נעול.

יצחקA

New member
כמה הערות לגבי התמונות של

כמה הערות לגבי התמונות של
7261 אני זוכר את הכרזה שמור מרחק גם על 6285 אני גם זוכר את המדבקה MOREL מודבקת גם על 7002 . אשמח לדעת פרטים על הדברים שכתבתי וגם על הסקניה והמפרקית הצהובה ששרתה בדן. בינתיים כאן בפריס דיי קר . אני ארחיב על התחבורה מחר או ביום ראשון איציק
 

יצחקA

New member
SHALOM

כמה הערות לגבי התמונות של
7261 אני זוכר את הכרזה שמור מרחק גם על 6285 אני גם זוכר את המדבקה MOREL מודבקת גם על 7002 . אשמח לדעת פרטים על הדברים שכתבתי וגם על הסקניה והמפרקית הצהובה ששרתה בדן. בינתיים כאן בפריס דיי קר . אני ארחיב על התחבורה מחר או ביום ראשון איציק
SHALOM
אני כותב לכם מפריס רוב האוטובוסים של חחברת תוצרת רנו הם דיי נוחים רובם נמוכי רצפה כעשרים אחוז מצי האוטובוסים סיטארו מרצדס ונדמה לי שיש רק שני קוים בתוך פריס בהם משרתים מאנים נמוכי רצפה מדגם NL 223. חשוב להזכיר שבכלקו נווסעים סוג מסויים של אוטו בוסחים הים נסעתי בקו 28, שהוא בין היחידים מבין שני קוים שבהם משר ת מאןכל הקו מצוייד במאנים בלבד עליתי לאטובוס וממש ההרגשה זהה לז של נידרפלור דן הבחנתי שמעל הנהג כתוב המסר 9001. לאחר בירור קטן התברר שזהו האוטובוס שאמנם ממוספר כראשון אך אינו פרוטוטיפ כשהביאו את כל המאני9001 שימש כאוטובוס בקו מסויים בזמן שהשאר שימשו את שאר הנהדגים להתמחות בהם להתראאאאאאאאאאאאבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
 

aas111

New member
אביתרק אתה רואה

SHALOM
אני כותב לכם מפריס רוב האוטובוסים של חחברת תוצרת רנו הם דיי נוחים רובם נמוכי רצפה כעשרים אחוז מצי האוטובוסים סיטארו מרצדס ונדמה לי שיש רק שני קוים בתוך פריס בהם משרתים מאנים נמוכי רצפה מדגם NL 223. חשוב להזכיר שבכלקו נווסעים סוג מסויים של אוטו בוסחים הים נסעתי בקו 28, שהוא בין היחידים מבין שני קוים שבהם משר ת מאןכל הקו מצוייד במאנים בלבד עליתי לאטובוס וממש ההרגשה זהה לז של נידרפלור דן הבחנתי שמעל הנהג כתוב המסר 9001. לאחר בירור קטן התברר שזהו האוטובוס שאמנם ממוספר כראשון אך אינו פרוטוטיפ כשהביאו את כל המאני9001 שימש כאוטובוס בקו מסויים בזמן שהשאר שימשו את שאר הנהדגים להתמחות בהם להתראאאאאאאאאאאאבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אביתרק אתה רואה
פריז הם ממלכים של סטארו רק אנחנו לא ".....כעשרים אחוז מצי האוטובוסים סיטארו מרצדס....."
 

aas111

New member
../images/Emo4.gif

נכון. אתה צודק וחבל !
 

יצחקA

New member
כמעט כל

אביתרק אתה רואה
פריז הם ממלכים של סטארו רק אנחנו לא ".....כעשרים אחוז מצי האוטובוסים סיטארו מרצדס....."
כמעט כל
האוטובוסים הם תוצרת רנו יש קצת מרצדס וקצת מאנים ורק בקו ה אורליבוס,קו שירות של הRATP נוסעים מפרקיות של סקניה
 

orib44

New member
איך זה שאת רנו עוד לא ניסו?

כמעט כל
האוטובוסים הם תוצרת רנו יש קצת מרצדס וקצת מאנים ורק בקו ה אורליבוס,קו שירות של הRATP נוסעים מפרקיות של סקניה
איך זה שאת רנו עוד לא ניסו?
אחרי נסיונות בדאף וסקניה, איך זה שעוד לא ניסו אוטובוסים של רנו?
 

aas111

New member
שאלה מעניינת ?ואני רוצה להסויף משהו

איך זה שאת רנו עוד לא ניסו?
אחרי נסיונות בדאף וסקניה, איך זה שעוד לא ניסו אוטובוסים של רנו?
שאלה מעניינת ?ואני רוצה להסויף משהו
בלי קשר להודעה למעלה שאני הייתי בפריס היה להם תחנה יפה כזה סגנון עתיק ממש יפה ובארץ אין כלום לעומת שם
 

alexUK

New member
הסגנון נקרא Art Nouveau

שאלה מעניינת ?ואני רוצה להסויף משהו
בלי קשר להודעה למעלה שאני הייתי בפריס היה להם תחנה יפה כזה סגנון עתיק ממש יפה ובארץ אין כלום לעומת שם
הסגנון נקרא Art Nouveau
לא עתיק , אלא מסוף המאה ה-19.
 

aas111

New member
לא בוער .שם יש חתיכות

כמה הערות לגבי התמונות של
7261 אני זוכר את הכרזה שמור מרחק גם על 6285 אני גם זוכר את המדבקה MOREL מודבקת גם על 7002 . אשמח לדעת פרטים על הדברים שכתבתי וגם על הסקניה והמפרקית הצהובה ששרתה בדן. בינתיים כאן בפריס דיי קר . אני ארחיב על התחבורה מחר או ביום ראשון איציק
לא בוער .שם יש חתיכות
עדיין קר לך!! אז למה שלא תחמם קצת ???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה