כמה הערות לאחר נסיעה לאילת ובחזרה

מצב
הנושא נעול.
כמה הערות לאחר נסיעה לאילת ובחזרה

כמה הערות לאחר נסיעה לאילת ובחזרה
נסעתי בקו 394 למסעף אילות (אוטובוס של חצות), שהיתי כשבוע באילת ובירדן וחזרתי בקו 393 ממסעף אילות.

בחזרה הייתי יותר ערני. שמתי לב כי בשילוט האלקטרוני באוטובוס, כמעט כל התחנות נקראות "צומת X", למרות שלא מדובר על צומת רשמית בישראל.

כתוצאה מכך יש בעיה בשילוט בקטורה ובצומת קטורה - כשעוברים את גרופית השילוט "התחנה הבאה: צומת קטורה" מכוון למעשה מסעף קטורה, ומייד אחר כך השילוט מתחלף לאותו כיתוב ומכוון לצומת קטורה הרשמית.

האוטובוס עצר במסעף לוטן, לפי השילוט האלקטרוני אין שם תחנה, והמרחק בין המסעף ובין צומת קטורה הוא מאות מטרים בלבד. מצד שני, האוטובוס לא עצר במסעף הכביש למעבר גבול ערבה, וזה דווקא יכול להקל על הנוסעים.

כמו כן ממש לא ברור מהי תחנת "אתר יטבתה" שבין יטבתה וגרופית. בחושך התקשיתי לזהות משהו שמצדיק תחנת אוטובוס ייעודית דווקא שם.

בהפסקות (בית קמה ועין יהב בהלוך, עין חצבה ובית קמה בחזור) - חסר מאד כיתוב בשלט האלקטרוני לגבי משך זמן ההפסקה או עד מתי ההפסקה. נאמר משהו ברמקול, בתור כבד שמיעה אין לי אפשרות לדעת מה נאמר שם אם אני לא שואל אנשים אחרים. זה צעד מתבקש לעדכן את השילוט האלקטרוני לגבי ההפסקה.

האוטובוס של 19:00 מאילת הוא כבר קו 393, והרמזורים ברחובות-ראשל"צ מוסיפים בסביבות חצי שעה לנסיעה. כתוצאה מכך, מגיעים לתחנה המרכזית בת"א אחרי חצות ונאלצים להיות תלויים לחלוטין במוניות (שירות/ספיישל). אם יש קווי לילה מהתמח"ת למרכז ת"א, הרי שלא ראיתי שום שילוט לגביהם, והחזרה במונית שירות המחישה שיש צורך אמיתי בהארכת שעות הפעילות של קווי אוטובוס מרכזיים, לפחות עד לסביבות 01:00 - הנהג נאלץ לסרב לפניות רבות של נוסעים מחוסר מקום במונית.

כמו כן, נראה לי נכון יותר לעשות קו אוטובוס נפרד ליישובי חבל אילות, ולצמצם את העצירות לאורך כביש הערבה למספר תחנות עצירה עיקריות. קו אוטובוס מאילת עד יהל, בתדירות דומה לזו של קו 394/393 אבל עם כניסות לתוך היישובים, וצמצום העצירות של קווים 394/393 נניח לשלוש תחנות באילות, ביטבתה ובקטורה - יקל על הנוסעים לעומת המצב הקיים, ויאפשר גם הוספת תחנות למטיילים בקו המאסף (למשל, במסעפי שבילי טיול בשמורת הרי אילת). לפי אותו עיקרון, ניתן להסדיר גם קו אוטובוס בין יישובי המועצה האזורית ערבה, מעידן עד פארן.

יצא לי לנסוע גם בקו 392, נסיעה קצרה מאילת עד למסעף עין נטפים (איפה שהמחסום כרגע). גם כאן מתבקשת התאמה של תחנות הקו עבור המטיילים באזור.
 

846

Active member
קישקוש בריבוע

כמה הערות לאחר נסיעה לאילת ובחזרה
נסעתי בקו 394 למסעף אילות (אוטובוס של חצות), שהיתי כשבוע באילת ובירדן וחזרתי בקו 393 ממסעף אילות.

בחזרה הייתי יותר ערני. שמתי לב כי בשילוט האלקטרוני באוטובוס, כמעט כל התחנות נקראות "צומת X", למרות שלא מדובר על צומת רשמית בישראל.

כתוצאה מכך יש בעיה בשילוט בקטורה ובצומת קטורה - כשעוברים את גרופית השילוט "התחנה הבאה: צומת קטורה" מכוון למעשה מסעף קטורה, ומייד אחר כך השילוט מתחלף לאותו כיתוב ומכוון לצומת קטורה הרשמית.

האוטובוס עצר במסעף לוטן, לפי השילוט האלקטרוני אין שם תחנה, והמרחק בין המסעף ובין צומת קטורה הוא מאות מטרים בלבד. מצד שני, האוטובוס לא עצר במסעף הכביש למעבר גבול ערבה, וזה דווקא יכול להקל על הנוסעים.

כמו כן ממש לא ברור מהי תחנת "אתר יטבתה" שבין יטבתה וגרופית. בחושך התקשיתי לזהות משהו שמצדיק תחנת אוטובוס ייעודית דווקא שם.

בהפסקות (בית קמה ועין יהב בהלוך, עין חצבה ובית קמה בחזור) - חסר מאד כיתוב בשלט האלקטרוני לגבי משך זמן ההפסקה או עד מתי ההפסקה. נאמר משהו ברמקול, בתור כבד שמיעה אין לי אפשרות לדעת מה נאמר שם אם אני לא שואל אנשים אחרים. זה צעד מתבקש לעדכן את השילוט האלקטרוני לגבי ההפסקה.

האוטובוס של 19:00 מאילת הוא כבר קו 393, והרמזורים ברחובות-ראשל"צ מוסיפים בסביבות חצי שעה לנסיעה. כתוצאה מכך, מגיעים לתחנה המרכזית בת"א אחרי חצות ונאלצים להיות תלויים לחלוטין במוניות (שירות/ספיישל). אם יש קווי לילה מהתמח"ת למרכז ת"א, הרי שלא ראיתי שום שילוט לגביהם, והחזרה במונית שירות המחישה שיש צורך אמיתי בהארכת שעות הפעילות של קווי אוטובוס מרכזיים, לפחות עד לסביבות 01:00 - הנהג נאלץ לסרב לפניות רבות של נוסעים מחוסר מקום במונית.

כמו כן, נראה לי נכון יותר לעשות קו אוטובוס נפרד ליישובי חבל אילות, ולצמצם את העצירות לאורך כביש הערבה למספר תחנות עצירה עיקריות. קו אוטובוס מאילת עד יהל, בתדירות דומה לזו של קו 394/393 אבל עם כניסות לתוך היישובים, וצמצום העצירות של קווים 394/393 נניח לשלוש תחנות באילות, ביטבתה ובקטורה - יקל על הנוסעים לעומת המצב הקיים, ויאפשר גם הוספת תחנות למטיילים בקו המאסף (למשל, במסעפי שבילי טיול בשמורת הרי אילת). לפי אותו עיקרון, ניתן להסדיר גם קו אוטובוס בין יישובי המועצה האזורית ערבה, מעידן עד פארן.

יצא לי לנסוע גם בקו 392, נסיעה קצרה מאילת עד למסעף עין נטפים (איפה שהמחסום כרגע). גם כאן מתבקשת התאמה של תחנות הקו עבור המטיילים באזור.
קישקוש בריבוע
 
כנ"ל לגביך

אתה לא חייב, אתה יכול להתעלם
כנ"ל לגביך
התייחסתי לכמה נושאים שונים. אתה, בלי שום היכרות איתי, בא ופוסל את ההודעה כולה על הסף ובלי אמירה עניינית. זו לא תגובה שמכבדת את הפורום שהוא בד"כ רציני וענייני.

זכותך המלאה לחשוב שאני טועה, אבל המינימום הוא להסביר למה.
 


אתה לא חייב, אתה יכול להתעלם

מה פשר גסות הרוח הזאת!? על מה ולמה!?
 
ושכחתי את סיפור קווים 16-15

כמה הערות לאחר נסיעה לאילת ובחזרה
נסעתי בקו 394 למסעף אילות (אוטובוס של חצות), שהיתי כשבוע באילת ובירדן וחזרתי בקו 393 ממסעף אילות.

בחזרה הייתי יותר ערני. שמתי לב כי בשילוט האלקטרוני באוטובוס, כמעט כל התחנות נקראות "צומת X", למרות שלא מדובר על צומת רשמית בישראל.

כתוצאה מכך יש בעיה בשילוט בקטורה ובצומת קטורה - כשעוברים את גרופית השילוט "התחנה הבאה: צומת קטורה" מכוון למעשה מסעף קטורה, ומייד אחר כך השילוט מתחלף לאותו כיתוב ומכוון לצומת קטורה הרשמית.

האוטובוס עצר במסעף לוטן, לפי השילוט האלקטרוני אין שם תחנה, והמרחק בין המסעף ובין צומת קטורה הוא מאות מטרים בלבד. מצד שני, האוטובוס לא עצר במסעף הכביש למעבר גבול ערבה, וזה דווקא יכול להקל על הנוסעים.

כמו כן ממש לא ברור מהי תחנת "אתר יטבתה" שבין יטבתה וגרופית. בחושך התקשיתי לזהות משהו שמצדיק תחנת אוטובוס ייעודית דווקא שם.

בהפסקות (בית קמה ועין יהב בהלוך, עין חצבה ובית קמה בחזור) - חסר מאד כיתוב בשלט האלקטרוני לגבי משך זמן ההפסקה או עד מתי ההפסקה. נאמר משהו ברמקול, בתור כבד שמיעה אין לי אפשרות לדעת מה נאמר שם אם אני לא שואל אנשים אחרים. זה צעד מתבקש לעדכן את השילוט האלקטרוני לגבי ההפסקה.

האוטובוס של 19:00 מאילת הוא כבר קו 393, והרמזורים ברחובות-ראשל"צ מוסיפים בסביבות חצי שעה לנסיעה. כתוצאה מכך, מגיעים לתחנה המרכזית בת"א אחרי חצות ונאלצים להיות תלויים לחלוטין במוניות (שירות/ספיישל). אם יש קווי לילה מהתמח"ת למרכז ת"א, הרי שלא ראיתי שום שילוט לגביהם, והחזרה במונית שירות המחישה שיש צורך אמיתי בהארכת שעות הפעילות של קווי אוטובוס מרכזיים, לפחות עד לסביבות 01:00 - הנהג נאלץ לסרב לפניות רבות של נוסעים מחוסר מקום במונית.

כמו כן, נראה לי נכון יותר לעשות קו אוטובוס נפרד ליישובי חבל אילות, ולצמצם את העצירות לאורך כביש הערבה למספר תחנות עצירה עיקריות. קו אוטובוס מאילת עד יהל, בתדירות דומה לזו של קו 394/393 אבל עם כניסות לתוך היישובים, וצמצום העצירות של קווים 394/393 נניח לשלוש תחנות באילות, ביטבתה ובקטורה - יקל על הנוסעים לעומת המצב הקיים, ויאפשר גם הוספת תחנות למטיילים בקו המאסף (למשל, במסעפי שבילי טיול בשמורת הרי אילת). לפי אותו עיקרון, ניתן להסדיר גם קו אוטובוס בין יישובי המועצה האזורית ערבה, מעידן עד פארן.

יצא לי לנסוע גם בקו 392, נסיעה קצרה מאילת עד למסעף עין נטפים (איפה שהמחסום כרגע). גם כאן מתבקשת התאמה של תחנות הקו עבור המטיילים באזור.
ושכחתי את סיפור קווים 16-15
נסעתי לשנרקל בשמורת האלמוגים. קיבלתי לו"ז של הקווים בתחנה המרכזית, אך בחרתי לעלות לקו 15 בכיכר ליד קניון "מול הים".

כיוונתי לעלות לאוטובוס של השעה 12:00.

אחרי כחצי שעה המתנה בתחנה, שנגרמה בגלל סיבוב של האוטובוס דרך בתי המלון - הגיע האוטובוס לתחנה מלא, עצר אך לא פתח את הדלתות לנוסעים המאוכזבים בתחנה.

כיוון שהאוטובוס נוסע פעם בשעה תמימה, נאלצתי לקחת מונית ספיישל כדי להגיע לשמורת האלמוגים (ועוד הגעתי לשם דקה לפני האוטובוס).

בחזור לא הייתה בעיה, אך אפשר היה להתרשם מהיקף הסיבוב במתחם בתי המלון.

גם כאן - לעניות דעתי דרושה הפרדה תחבורתית, מי שגר באילת ורוצה להגיע לחופים הדרומיים ולטאבה, לא צריך "להיענש" בחצי שעה סיבוב במתחם המלונות. כדאי להפריד בין שני קווים, קו מאילת לבתי המלון בחוף הצפוני ובחזרה (סיבובי), וקו מאילת למסוף טאבה שאינו נכנס למלונות בחוף הצפוני - מה שיאפשר נסיעה יותר מהירה.

ואגב, למה לבלבל את הנוסעים עם מספרי קו שונים בהלוך ובחזור?
 

Ccyclist

Active member
יתכן שעדיף שהקו הקיים יכפיל תדירות

ושכחתי את סיפור קווים 16-15
נסעתי לשנרקל בשמורת האלמוגים. קיבלתי לו"ז של הקווים בתחנה המרכזית, אך בחרתי לעלות לקו 15 בכיכר ליד קניון "מול הים".

כיוונתי לעלות לאוטובוס של השעה 12:00.

אחרי כחצי שעה המתנה בתחנה, שנגרמה בגלל סיבוב של האוטובוס דרך בתי המלון - הגיע האוטובוס לתחנה מלא, עצר אך לא פתח את הדלתות לנוסעים המאוכזבים בתחנה.

כיוון שהאוטובוס נוסע פעם בשעה תמימה, נאלצתי לקחת מונית ספיישל כדי להגיע לשמורת האלמוגים (ועוד הגעתי לשם דקה לפני האוטובוס).

בחזור לא הייתה בעיה, אך אפשר היה להתרשם מהיקף הסיבוב במתחם בתי המלון.

גם כאן - לעניות דעתי דרושה הפרדה תחבורתית, מי שגר באילת ורוצה להגיע לחופים הדרומיים ולטאבה, לא צריך "להיענש" בחצי שעה סיבוב במתחם המלונות. כדאי להפריד בין שני קווים, קו מאילת לבתי המלון בחוף הצפוני ובחזרה (סיבובי), וקו מאילת למסוף טאבה שאינו נכנס למלונות בחוף הצפוני - מה שיאפשר נסיעה יותר מהירה.

ואגב, למה לבלבל את הנוסעים עם מספרי קו שונים בהלוך ובחזור?
יתכן שעדיף שהקו הקיים יכפיל תדירות
אם מי שמחזיקים את הקו הם הנוסעים באזור המלונות העתיד של קו נפרד אינו ורוד במיוחד.

העומס בקו הלא-תדיר נשמע כאילו הוא מצדיק תדירות גבוהה יותר שתוכל להתמודד עם הדרישה.

אם יהיה קו נוסף שיבוא פעם בשעה - מה הועילו חכמים בתקנתם? כל מי שיש לו ברירה אחרת ידיר את רגליו ממנו כי זמנו שווה יותר.
 
אני מניח שבעיית העומס קשורה לחנוכה

יתכן שעדיף שהקו הקיים יכפיל תדירות
אם מי שמחזיקים את הקו הם הנוסעים באזור המלונות העתיד של קו נפרד אינו ורוד במיוחד.

העומס בקו הלא-תדיר נשמע כאילו הוא מצדיק תדירות גבוהה יותר שתוכל להתמודד עם הדרישה.

אם יהיה קו נוסף שיבוא פעם בשעה - מה הועילו חכמים בתקנתם? כל מי שיש לו ברירה אחרת ידיר את רגליו ממנו כי זמנו שווה יותר.
אני מניח שבעיית העומס קשורה לחנוכה
אך בוודאי שרצוי גם להגדיל את תדירות הקו.
 

amirv

New member
קיים כבר קו אוטובוס נפרד

כמה הערות לאחר נסיעה לאילת ובחזרה
נסעתי בקו 394 למסעף אילות (אוטובוס של חצות), שהיתי כשבוע באילת ובירדן וחזרתי בקו 393 ממסעף אילות.

בחזרה הייתי יותר ערני. שמתי לב כי בשילוט האלקטרוני באוטובוס, כמעט כל התחנות נקראות "צומת X", למרות שלא מדובר על צומת רשמית בישראל.

כתוצאה מכך יש בעיה בשילוט בקטורה ובצומת קטורה - כשעוברים את גרופית השילוט "התחנה הבאה: צומת קטורה" מכוון למעשה מסעף קטורה, ומייד אחר כך השילוט מתחלף לאותו כיתוב ומכוון לצומת קטורה הרשמית.

האוטובוס עצר במסעף לוטן, לפי השילוט האלקטרוני אין שם תחנה, והמרחק בין המסעף ובין צומת קטורה הוא מאות מטרים בלבד. מצד שני, האוטובוס לא עצר במסעף הכביש למעבר גבול ערבה, וזה דווקא יכול להקל על הנוסעים.

כמו כן ממש לא ברור מהי תחנת "אתר יטבתה" שבין יטבתה וגרופית. בחושך התקשיתי לזהות משהו שמצדיק תחנת אוטובוס ייעודית דווקא שם.

בהפסקות (בית קמה ועין יהב בהלוך, עין חצבה ובית קמה בחזור) - חסר מאד כיתוב בשלט האלקטרוני לגבי משך זמן ההפסקה או עד מתי ההפסקה. נאמר משהו ברמקול, בתור כבד שמיעה אין לי אפשרות לדעת מה נאמר שם אם אני לא שואל אנשים אחרים. זה צעד מתבקש לעדכן את השילוט האלקטרוני לגבי ההפסקה.

האוטובוס של 19:00 מאילת הוא כבר קו 393, והרמזורים ברחובות-ראשל"צ מוסיפים בסביבות חצי שעה לנסיעה. כתוצאה מכך, מגיעים לתחנה המרכזית בת"א אחרי חצות ונאלצים להיות תלויים לחלוטין במוניות (שירות/ספיישל). אם יש קווי לילה מהתמח"ת למרכז ת"א, הרי שלא ראיתי שום שילוט לגביהם, והחזרה במונית שירות המחישה שיש צורך אמיתי בהארכת שעות הפעילות של קווי אוטובוס מרכזיים, לפחות עד לסביבות 01:00 - הנהג נאלץ לסרב לפניות רבות של נוסעים מחוסר מקום במונית.

כמו כן, נראה לי נכון יותר לעשות קו אוטובוס נפרד ליישובי חבל אילות, ולצמצם את העצירות לאורך כביש הערבה למספר תחנות עצירה עיקריות. קו אוטובוס מאילת עד יהל, בתדירות דומה לזו של קו 394/393 אבל עם כניסות לתוך היישובים, וצמצום העצירות של קווים 394/393 נניח לשלוש תחנות באילות, ביטבתה ובקטורה - יקל על הנוסעים לעומת המצב הקיים, ויאפשר גם הוספת תחנות למטיילים בקו המאסף (למשל, במסעפי שבילי טיול בשמורת הרי אילת). לפי אותו עיקרון, ניתן להסדיר גם קו אוטובוס בין יישובי המועצה האזורית ערבה, מעידן עד פארן.

יצא לי לנסוע גם בקו 392, נסיעה קצרה מאילת עד למסעף עין נטפים (איפה שהמחסום כרגע). גם כאן מתבקשת התאמה של תחנות הקו עבור המטיילים באזור.
קיים כבר קו אוטובוס נפרד
קו 20 של מועצה אזורית חבל אילות (מופעל על ידה כשירות תחבורה ציבורית)

הוא נכנס ליישובים.

בנוסף קיים שירות מאסף שכן עוצר בכניסות למסעפים
המרחקים בין התחנות אמד גדולים והעצירה לא לוקחת הרבה זמן במידה והניא נדרשת ולכן אין ממש צורך לפגוע בשירות ליישובים, בעיר כשבקווי ערבה מונהג גם נושא ההזמנה מראש באשראי.
אם אני לא טועה ללקווי האקספרס אסור לאסוף מהיישובים לכיוון אילת, רק לכיוון המרכז. (בחזור רק מכיוון המרכז).
 
הנושא של שמות תחנות וצמתים הוא בעייתי

כמה הערות לאחר נסיעה לאילת ובחזרה
נסעתי בקו 394 למסעף אילות (אוטובוס של חצות), שהיתי כשבוע באילת ובירדן וחזרתי בקו 393 ממסעף אילות.

בחזרה הייתי יותר ערני. שמתי לב כי בשילוט האלקטרוני באוטובוס, כמעט כל התחנות נקראות "צומת X", למרות שלא מדובר על צומת רשמית בישראל.

כתוצאה מכך יש בעיה בשילוט בקטורה ובצומת קטורה - כשעוברים את גרופית השילוט "התחנה הבאה: צומת קטורה" מכוון למעשה מסעף קטורה, ומייד אחר כך השילוט מתחלף לאותו כיתוב ומכוון לצומת קטורה הרשמית.

האוטובוס עצר במסעף לוטן, לפי השילוט האלקטרוני אין שם תחנה, והמרחק בין המסעף ובין צומת קטורה הוא מאות מטרים בלבד. מצד שני, האוטובוס לא עצר במסעף הכביש למעבר גבול ערבה, וזה דווקא יכול להקל על הנוסעים.

כמו כן ממש לא ברור מהי תחנת "אתר יטבתה" שבין יטבתה וגרופית. בחושך התקשיתי לזהות משהו שמצדיק תחנת אוטובוס ייעודית דווקא שם.

בהפסקות (בית קמה ועין יהב בהלוך, עין חצבה ובית קמה בחזור) - חסר מאד כיתוב בשלט האלקטרוני לגבי משך זמן ההפסקה או עד מתי ההפסקה. נאמר משהו ברמקול, בתור כבד שמיעה אין לי אפשרות לדעת מה נאמר שם אם אני לא שואל אנשים אחרים. זה צעד מתבקש לעדכן את השילוט האלקטרוני לגבי ההפסקה.

האוטובוס של 19:00 מאילת הוא כבר קו 393, והרמזורים ברחובות-ראשל"צ מוסיפים בסביבות חצי שעה לנסיעה. כתוצאה מכך, מגיעים לתחנה המרכזית בת"א אחרי חצות ונאלצים להיות תלויים לחלוטין במוניות (שירות/ספיישל). אם יש קווי לילה מהתמח"ת למרכז ת"א, הרי שלא ראיתי שום שילוט לגביהם, והחזרה במונית שירות המחישה שיש צורך אמיתי בהארכת שעות הפעילות של קווי אוטובוס מרכזיים, לפחות עד לסביבות 01:00 - הנהג נאלץ לסרב לפניות רבות של נוסעים מחוסר מקום במונית.

כמו כן, נראה לי נכון יותר לעשות קו אוטובוס נפרד ליישובי חבל אילות, ולצמצם את העצירות לאורך כביש הערבה למספר תחנות עצירה עיקריות. קו אוטובוס מאילת עד יהל, בתדירות דומה לזו של קו 394/393 אבל עם כניסות לתוך היישובים, וצמצום העצירות של קווים 394/393 נניח לשלוש תחנות באילות, ביטבתה ובקטורה - יקל על הנוסעים לעומת המצב הקיים, ויאפשר גם הוספת תחנות למטיילים בקו המאסף (למשל, במסעפי שבילי טיול בשמורת הרי אילת). לפי אותו עיקרון, ניתן להסדיר גם קו אוטובוס בין יישובי המועצה האזורית ערבה, מעידן עד פארן.

יצא לי לנסוע גם בקו 392, נסיעה קצרה מאילת עד למסעף עין נטפים (איפה שהמחסום כרגע). גם כאן מתבקשת התאמה של תחנות הקו עבור המטיילים באזור.
הנושא של שמות תחנות וצמתים הוא בעייתי
במיוחד לאור העובדה שכל חברה מסגלת לעצמה שמות משלה.
אותה תחנה שמשמשת 3 חברות יכולה להקרא ב3 שמות שונים.
 

amirv

New member
זה כבר לא נכון

הנושא של שמות תחנות וצמתים הוא בעייתי
במיוחד לאור העובדה שכל חברה מסגלת לעצמה שמות משלה.
אותה תחנה שמשמשת 3 חברות יכולה להקרא ב3 שמות שונים.
זה כבר לא נכון

משרד התחבורה השקיע רבות בשנים האחרונות בהעלאת כל מסד הנתונים של התחנות בארץ לרשת בצורה אחודה.
תחילת התהליך באמת היתה בכך שכל חברה מיפתה את התחנות "שלה" ונתנה להם שמות, השלב הבא שהסתיים לא מכבר היה האחדת התחנות וקביעת מק"ט ייחודי לכל תחנה. כאשר שכבת התחנות הפכה ל"ארצית" וכל מפעיל שמוסיף תחנה מעלה אותה לרשת הארצית כך שכל המפעילים האחרים ישתמשו בה.

כרגע אנחנו בשלב (שיימשך עוד הרבה זמן) של טיוב שכבת התחנות, כל אותם מקומות שמסיבות שונות לא אוחדו בשכבה הארצית למרות שבפועל בשטח באמת יש תחנה אחת. כל פעם כשנתקלים בסוגייה כזו היא נפתרת באופן נקודתי.
 
אז אני אחדש לך...

זה כבר לא נכון

משרד התחבורה השקיע רבות בשנים האחרונות בהעלאת כל מסד הנתונים של התחנות בארץ לרשת בצורה אחודה.
תחילת התהליך באמת היתה בכך שכל חברה מיפתה את התחנות "שלה" ונתנה להם שמות, השלב הבא שהסתיים לא מכבר היה האחדת התחנות וקביעת מק"ט ייחודי לכל תחנה. כאשר שכבת התחנות הפכה ל"ארצית" וכל מפעיל שמוסיף תחנה מעלה אותה לרשת הארצית כך שכל המפעילים האחרים ישתמשו בה.

כרגע אנחנו בשלב (שיימשך עוד הרבה זמן) של טיוב שכבת התחנות, כל אותם מקומות שמסיבות שונות לא אוחדו בשכבה הארצית למרות שבפועל בשטח באמת יש תחנה אחת. כל פעם כשנתקלים בסוגייה כזו היא נפתרת באופן נקודתי.
אז אני אחדש לך...
כאשר יש 2 תחנות סמוכות.... הן לא מקבלות אותו המק"ט ולפיכך גם לא את אותו השם, למרות שמדובר באותה התחנה בדיוק.
כך לפחות קורה במספר תחנות שאני מכיר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה