כמה המלצות...אחת או שתיים

Grandmaster KC

New member
כמה המלצות...אחת או שתיים

אז אחרי שהתעמקתי יותר ב-Jazz-Rap,יש לי כמה המלצות לשירים ממש גדולים. דיברתי כבר על A tribe called quest אז בוא נראה מי עוד יש. Pete rock - They Reminisce Over You,Tru Master Pacewon - I Declare War Blackalicious - Make You Feel That Way A Tribe called quest - Electric Relaxation,Check The Rhyme The Pharcyde - Passin´ Me By,Runnin´,Oh Shit Talib Kweli & Hi Tek - Too Late, 2000 Seasons, Love Language,Memories Live. הייתי זורק כמה מילים על השירים,אבל כל השירים כאן ממש טובים,אז לא ממש צריך. עוד כמה המלצות שלא ממש קשורות ל-Jazz Dead prez - Police State,Propaganda ו- Look Around. שלושת השירים ממש טובים עם מילים ממש חזקות,השיר האחרון פשוט חובה.שיר ענק! Eve - You Know What This Is.שיר ממש טוב,ראפרית אמיתית Fatman scoop - Get Your Hands Up כל מי שהיה באזימוט או כל מועדון מכיר את השיר הזה.המנון. FT- F-It-Less - שיר עם ביט גדול מה-Soundstrack של Bonus (הסרט של סנופ,לא הפורנו) Killah priest - B.I.B.L.E שיר שמאוד אהבתי,מופיע גם ב-Liquid swords של Gza. Mos def - Next Universe, Ms. Fat Boot 2.השיר השני הוא כמובן הרימיקס של עם Ghostface Killah. Pharoahe Monch - The Light.בין השירים האהובים עליי.שיר ענק!!!יותר גדול מהשיר של Common.הבנאדם גאון! Organized Konfusion - Stress.ההרכב הקודם של Pharoahe Monch.להוריד Krazie Bone - Hard Time Hustling.השיר עם הזמרת הכי גדולה שיש,Sade. Lil Kim - In The Air Tonight.פשוט תסמכו עליי,שיר טוב. Jiil Scott - Love.למי שאוהב Soul,שיר מעולה עם Mos def. Outkast - Elevators.קלאסה Two Dope Boyz (In A Cadillac.שיר ענק. Throw Your Hands In The Air.שיר ענק ומקפיץ. Raekwon - Table.שיר מהדיסק השני,אחרי ה-Cuban Linx,אלבום שחובה אצל אחד ממכם,אם יש לכם אהבה ל-Wu או לא.תורידו ותשמעו (לאמר שוב פעם ענק?) ועכשיו קצת Soul אז מי כאן לא מכיר את Marvin Gaye?הגאון! Let´s Get It On Ain´t No Mountain High Enough What´s Going On ואחרונה חביבה,איזה זמרת נשמה!חולה עליה!It´s SADE By Your Side No Ordinary Love Smooth Operator The Sweetest Taboo Your Love Is King אוקיי,אז כאן אני פורש.תודה שאירחת אותי.נקווה שאין לי שגיאות כתיב רציניות,פשוט אין לי כוח לבדוק.כל השירים כאן פשוט גדולים,תהנו.
 

Grandmaster KC

New member
לא באתי לתת שירים חדשים

נתתי את השירים שאני שומע עכשיו. למי שיש את השירים,טוב שיש לו. למי שאין,טוב שיהיה לו. ולמה אני ער בשעה כזו? לילה טוב אנשים
 

TIK TAK

New member
סתם ציינתי עובדה

תמשיך לתת שירים ולמעון האמת מספיק שבהמלתה ההיה שיר אחד שאין לי ובישבילי היא יכולה להיות כבר הצלחה(תלוי בשיר) ובקשר ללמה אני ער בשעה כמו 4 בבוקר? שאלה טובה אבל יש לי שאלה יותר טובה למה אני ער אחרי זה ב12?
 

sceptic

New member
רוב השירים מעולים

אבל גם רוב השירים לא קשורים לג´אז-הופ.
 

**yoav**

New member
בקשר לקרייזי בון.......

אני בדיוק עכשיו שומע את hard time huslin ואני לא שומע שום זמרת... אתה בטוח שהתכוונת לשיר הזה???
 

Grandmaster KC

New member
איך אתה לא שומע?

את בטול שהורדת את השיר הנכון?Hard Time Hustling Sade שרה ברקע
 
למעלה