כמה דברים מה

בטי369

New member
כמה דברים מה../images/Emo23.gif

הי אנשי פורום יקרים... ראשית אלי לציין שזה הפורום ה1 בחיי (וכנראה גם האחרון)אז תסלחו לי אם אנלא מתנהגת בהתאם... הגעתי לכאן אחרי ההופעה של "25 להאישה שאיתי" שהיתה בהיכל התרבות אחרי שהסתובבתי עם בטן מלאה בהתרגשות ולא היה לי עם מי לחלוק את הרגשתי שמחתי "להכיר" חברים חדשים (אומנם חלקם הגדול עדין וירטואלים) אך בעיקר שמחתי לקחת חלק בקבוצה של אנשים שכל כך אוהבים את דיויד את המוסיקה שלו למדתי ולומדת אני הרבה דברים על היצירות ישנות וחדשות ושמחה תמיד על העדכונים.. אבל משהו השתנה פה בנייכם.. בהתחלה היתה לי הרגשה שהגעתי למשפחה חמה היו פה כל מיני איחולים ו"דחקות" חבריות ופירגיון.. ונראה כאילו עבר פה איזה חתול שחור עצבני וממש ממש חבל!!! בחיים בפרטיים שלנו שלכל אחד מאתנו יש את "החבילה" האישית שלו נחמד שיש מקום שיכול וחייב להיות מקום של שמחה. היום ערב לג בעומר יש מצב שכל אחד מאיתנו יוצא לשרוף את הכעסים האכזבות והאגו ונפגשים כאן שוב מחר בחיוך ..ושוב אם חרגתי מתנצלת זה פשוט נראה חשוב יותר.
 

glitter8

New member
לא הבנתי אם

זה הפורום האחרון כלומר לא יהיו עוד ואת נשארת
או לא יהיו עוד ואת עוזבת?
בכל דבר יש עליות וירידות וגם כאן, את מוזמנת לדפדף שנים אחורה בפורום ולראות, ולהתרשם,"אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי אני אישית מאד שמחה על היותך עימנו פה, ובהופעות, מקווה שלא קיבלת מסרים אישיים מגורמים שפעם זה היה ביתם החם ומשום מה החליטו לעזוב ולתקוע מקלות בגלגלים ולצערי יש כאלה אני אישית הולכת למדורה כדי להנות עם חברים
בלי כל קשר לפורום הזה, ולא כדי לשרוף כעסים על אף אחד, (אם יצא על הדרך, אז סבבה...)
חג שמח לכולם
 

בטי369

New member
לא עוזבת...

התכוונתי לומר שאני לא רואה את עצמי משוטטת בפורומים אחרים. וכן הבנתי שהיה שמח לפני.. בגלל זה נראה שחבל שדברים קצת ישתנו ואולי זה טבעם של דברים.. לא קיבלתי מסרים פשוט זאת היתה הרגשתי האישית בלבד. בכל אופן שמחה להיות כאן. שהיה לכולם חג חמים וטעים.
 

glitter8

New member
"יהיה טוב" כך אומר השיר

ואני מאמינה שיום אחד אכן יהיה כך..חייב להיות
 
למעלה