אולי מישהו יודע מה בדיוק גורם לשוונצים של החוט בתפירה ההקפית? כאן זה עוד איך שהוא משתלב, אבל קצת מבאס אם הבעיה תמשך. זה תך דקורטיבי צפוף במכונה. מכונה 7463, התך של השלושה קווים זה ליד זה..
זה לתפרים סטרצי'ם יותר מתאים... ולמה זה קורה? לפי מה שאני יודעת זה או מתח חוט חזק מידי, או החוט למטה לא מסודר טוב, או שהמחט לא מספיק חדה (התכהתה). יתכן?
חוטים - חוטי ריקמה ומסרגה מספר 2 (נדמה לי) בינתיים ממשיכה לשחק עם הפרחים האלו גם במסרגה קטנה יותר (מספר אחד או פחות, אין לי מושג, לא רשום עליה. ירושה מסבתא). בהשראת הסיכות של חתולי נ.ב אם למישהו יש הדרכה לצורת הפרחים כמו אצל חתולי אשמח לראות.
הבדים של התיק מקסימים ביותר, הפרחוני שוכב אצלי ומחכה יפה לתורו (= לאומץ שלי לגזור אותו...) והסרוגים מקסימים, ניסית לחבר עם חוט תפירה? נראה לי הכי עמיד...