כמה דברים מהזמן האחרון - תיק עופרה חדש

Yuli Gama

New member
כמה דברים מהזמן האחרון - תיק עופרה חדש

מתנה לחברה. כן, זה כיס מקדימה
וכזה יש גם מאחורה.
 

Yuli Gama

New member
והצצה פנימה

תמונות נוספות + הסברים + קיטורים על הבד - אצלי בבלוג
 

Yuli Gama

New member
תגית שם לתיק

לבת של אותה החברה. הקטנה הולכת לגן, מגיע לה מתנה, לא? מקור הדוגמה ועוד מבחר דוגמאות באותו סגנון, גם כן, אצלי בבלוג
 

Yuli Gama

New member
ותקריב + שאלה

אולי מישהו יודע מה בדיוק גורם לשוונצים של החוט בתפירה ההקפית? כאן זה עוד איך שהוא משתלב, אבל קצת מבאס אם הבעיה תמשך. זה תך דקורטיבי צפוף במכונה. מכונה 7463, התך של השלושה קווים זה ליד זה..
 
לפי הידוע לי,

זה לתפרים סטרצי'ם יותר מתאים... ולמה זה קורה? לפי מה שאני יודעת זה או מתח חוט חזק מידי, או החוט למטה לא מסודר טוב, או שהמחט לא מספיק חדה (התכהתה). יתכן?
 

Yuli Gama

New member
אני אנסה בבית

להחליף מחט ולהשחיל מחדש. מקווה שזה יעזור
 

Yuli Gama

New member
סיכות סרוגות לשיער

השלמת מתנה לתגית השם
חוטים - חוטי ריקמה ומסרגה מספר 2 (נדמה לי) בינתיים ממשיכה לשחק עם הפרחים האלו גם במסרגה קטנה יותר (מספר אחד או פחות, אין לי מושג, לא רשום עליה. ירושה מסבתא). בהשראת הסיכות של חתולי נ.ב אם למישהו יש הדרכה לצורת הפרחים כמו אצל חתולי אשמח לראות.
 

Yuli Gama

New member
ומודבקים לסיכות

התחתי להדביק עם דבק חם והמשכתי עם דבק גוטנברג (או מה שמו המדוייק...) לבד. מחזיק מצוין.
 

ראנצון

New member
הדרכה לפרחים יש גם אצל חתולי...

בפוסט הזה. גם אני גיליתי אותה השבוע במקרה וכבר כל הזמן סורגת (את הפרחים האלה דוקא עוד לא אבל העלים משגעים). ד"א, הפרחים שאת עשית יפים לא פחות...
 

Yuli Gama

New member
גם אני אוהבת את העלים

מוסיפה אותם לתפוחים מההדרכה שלה
\ תודה על הקישור!
 

Yuli Gama

New member
לא יאומן שזה חוט כותנה

אני מתחילה לתהות אם מה שאני סורגת איתו הוא כותנה נקיה או תערובת עם ויסקוזה או אקריליק, לא שמתי לב כשקניתי (בעיקר כי לא ידעתי שיש יותר מסוג אחד)
 

אדלרי

New member
מגניביישין....

הבדים של התיק מקסימים ביותר, הפרחוני שוכב אצלי ומחכה יפה לתורו (= לאומץ שלי לגזור אותו...) והסרוגים מקסימים, ניסית לחבר עם חוט תפירה? נראה לי הכי עמיד...
 

Yuli Gama

New member
בד נהדר

ומברר שתיק עופרה לוקח ממש כלום ממנו. נשאר לי כמעט שני שליש מהמטר. לא חשבתי לחבר עם חוט תפירה, אנסה
 
למעלה