כמה דברים בערימה אחת. העיקר שתהנו.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
כמה דברים בערימה אחת. העיקר שתהנו.

כמה דברים בערימה אחת. העיקר שתהנו.
1. קנדה השבוע.
קשה לי להחליט מה יותר מדהים בסרטון הזה - השלג או האורך של הרכבת (מעל 100 קרונות).

 

davidfainshtein

New member
מנהל
מארץ קרה אחת לארץ קרה אחרת:

כמה דברים בערימה אחת. העיקר שתהנו.
1. קנדה השבוע.
קשה לי להחליט מה יותר מדהים בסרטון הזה - השלג או האורך של הרכבת (מעל 100 קרונות).
מארץ קרה אחת לארץ קרה אחרת:
השבוע נסגרה לשיפוצים למשך 11 חודשים, אחת מ-196 תחנות המטרו של מוסקבה.
אין בכך שום דבר ייחודי באמת אלמלא עובדה אחת: התחנה נסגרה בעיקר לצורך החלפת מערכות הדרגנועים של התחנה.
עד לשבוע האחרון, מדובר היה בתחנת הרכבת עם הדרגנועים הפעילים העתיקים ביותר בעולם.
תחנת הרכבת Baumanskaya הקרויה על שם ניקולאי באומן, מהפכן רוסי מימי המהפכה הראשונה, נפתחה לתנועה ב- 1944 בשלהי מלחמת העולם השניה. בזמן המלחמה, שימשו מנהרות התחנה שהייתה בבניה כמקלטים נגד ההפצצות הנאציות.

בתחנה, הנמצאת בעומק 32.5 מטר פעלו מאז פתיחתה שלושה דרגנועים מדגם Н-40-III. דרגנועים אלה חרגו מזמן מזמן העבודה המתוכנן שלהם, אבל החלפתם נדחתה עוד ועוד בשל תוכניות להקים כניסה נוספת לתחנה שעד היום לא התממשו. דבר זה היה מונע את השבתת אחת התחנות העמוסות בעיר.

וכדי שתבינו אין נראת טכנולוגיה בת למעלה מ- 70 שנה, המסיעה מדי יום מאות אלפי אנשים, אני מזמין אתכם לחדר המכונות, ביום האחרון לפני תחילת השיפוץ:
http://russos.livejournal.com/1181281.html





 
ועל כך כבר נאמר: נו פְסְיו!

מארץ קרה אחת לארץ קרה אחרת:
השבוע נסגרה לשיפוצים למשך 11 חודשים, אחת מ-196 תחנות המטרו של מוסקבה.
אין בכך שום דבר ייחודי באמת אלמלא עובדה אחת: התחנה נסגרה בעיקר לצורך החלפת מערכות הדרגנועים של התחנה.
עד לשבוע האחרון, מדובר היה בתחנת הרכבת עם הדרגנועים הפעילים העתיקים ביותר בעולם.
תחנת הרכבת Baumanskaya הקרויה על שם ניקולאי באומן, מהפכן רוסי מימי המהפכה הראשונה, נפתחה לתנועה ב- 1944 בשלהי מלחמת העולם השניה. בזמן המלחמה, שימשו מנהרות התחנה שהייתה בבניה כמקלטים נגד ההפצצות הנאציות.

בתחנה, הנמצאת בעומק 32.5 מטר פעלו מאז פתיחתה שלושה דרגנועים מדגם Н-40-III. דרגנועים אלה חרגו מזמן מזמן העבודה המתוכנן שלהם, אבל החלפתם נדחתה עוד ועוד בשל תוכניות להקים כניסה נוספת לתחנה שעד היום לא התממשו. דבר זה היה מונע את השבתת אחת התחנות העמוסות בעיר.

וכדי שתבינו אין נראת טכנולוגיה בת למעלה מ- 70 שנה, המסיעה מדי יום מאות אלפי אנשים, אני מזמין אתכם לחדר המכונות, ביום האחרון לפני תחילת השיפוץ:
http://russos.livejournal.com/1181281.html
ועל כך כבר נאמר: נו פְסְיו!
 
מה זה הרכבת הזו. ? מהיש בקרונות האלו..? מה שיא קרונות.?

כמה דברים בערימה אחת. העיקר שתהנו.
1. קנדה השבוע.
קשה לי להחליט מה יותר מדהים בסרטון הזה - השלג או האורך של הרכבת (מעל 100 קרונות).
מה זה הרכבת הזו. ? מהיש בקרונות האלו..? מה שיא קרונות.?
 

סנוי

New member
מעניין שנתנו לרכבת לפלס דרך השלג ככה ולא סגרו את המסילה!

כמה דברים בערימה אחת. העיקר שתהנו.
1. קנדה השבוע.
קשה לי להחליט מה יותר מדהים בסרטון הזה - השלג או האורך של הרכבת (מעל 100 קרונות).
מעניין שנתנו לרכבת לפלס דרך השלג ככה ולא סגרו את המסילה!
בהתחלה חשבתי שמדובר ברכבת ייעודית המפלסת שלג, אבל מאחר ומדובר ברכבת מטען הבנתי שזו הנורמה שם... ממה שאתה יודע, כמה השלג מפריע לרכבת, מבחינה פיזית? והאם הוא מהווה סיכון כלשהו אם הוא הצטבר כך על המסילה?
 

tsd91

New member
איזה קטר זה?

כמה דברים בערימה אחת. העיקר שתהנו.
1. קנדה השבוע.
קשה לי להחליט מה יותר מדהים בסרטון הזה - השלג או האורך של הרכבת (מעל 100 קרונות).
איזה קטר זה?
אני רק מנסה לחשוב כמה כ"ס המפלצת הזו צריכה להחזיק...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה