כל רודפיה השיגוה בין המצרים

אני ערה.....

אבל לא לעוד הרבה זמן. חזרתי רק לפני 45 דק` מהעבודה. עכשיו יצאתי מהמקלחת ישר לפורום מנשנשת מעדן.... ואוטוטו למיטה...
 

boten d

New member
כן יש

יש אנשים שנכנסים להם שבבי מתכת לעיניים, אז הם מבלים במיון (רק 45 דקות! שיא ישראלי חדש) ונראים כמו משה דיין.
 

דסדס

New member
חשובה? טוב נו, נגיד

מצטערת- לא. לא הייתי חרדית, אבל גם כדתית לאומית לא הייתי יותר מאושרת. געגועים וזיכרונות הם שני דברים נפרדים לחלוטין. געגועים אולי לתקופות מסויימות אבל לא לדת (במחשבה שניה אולי גם זה לא), זיכרונות יש תמיד, איך אפשר לחיות בלי? נהנת מאוד.
 
כיוון שאיני יודע אלו תשובות שמעת,

איני יכול לדעת האם תשובותי ישמחוך
:"האם מישהו מכם\ן מצטער\ת על המהפך שלו?" אני לא מצטער. "האם הייתם יותר מאושרים\ות כחרדים\ות?" לפני שהפסקתי להאמין היו תקופות עם רמות אושר שונות וגם כיום יש תקופות עם רמות אושר שונות. כיום אני מאושר יותר ממה שהייתי כחרדי (=חרדי סוציולוגית) שאינו מאמין. "האם לפעמים יש לכם\ן געגועים וזכרונות טובים מהעבר?" כן. "האם אתם נהנים מחייכם,היום?" מאלמנטים מסויימים כן ומאחרים לא / מאלמנטים מסויימים יותר ומאחרים פחות.
 

isje89

New member
תודה על התשובות ששלחת

ותתפלא הם משמחים אותי רק עוד שאלה אחרונה, כתבת "מאמין", אמונה במה ? בדרך שלך? באלוהים? (אני שמח(בעיקר) מפני שגם אתה מרוצה מהמהפך).
 

פנדיאני

New member
חזק ביותר!

אם כי צריך לבדוק את היעילות, והאם למשל יהיה מקום לשבת למי שעולה מהתחנה הרביעית ואילך, והאם מי שעלה בתחנה החמישית ירגיש בנוח עד שיירד בתחנה ה28 עם כל הערסים השיכורים? לילות יגידו.
 
כנראה שאין

בגלל שהיא יחסית קרובה לת"א ואינה נמצאת על דרך ראשית המובילה מהפרברים לת"א ז'בוטינסקי רחוק מגבעתיים?
 

naf86

New member
כל חצי שעה

עד 1:00 לכיוון תלפיות ומ-0:00 עד 3:00 מתלפיות. קו 101 ממעלה אדומים לתלפיות קו 102 מגילה לתחנה המרכזית קו 103 משכונת נווה יעקב לתלפיות קו 104 ממבשרת ציון לתלפיות קו 105 מגבעת זאב לתלפיות קו 106 משכונת גבעת משואה לתלפיות
 

עובבי

New member
מעולה.עכשיו רק נשאר להוסיף מקום

נורמלי שאפשר לבלות בו בירושלים וזה יהיה שימושי
 

naf86

New member
אני

עובד בירושלים, כך שזה ממש מתאים לי. אני אף פעם לא הייתי בטיש, והייתי רוצה לבוא יום אחד. הבעיה היחידה שלי זה להגיע הביתה אחרי הטיש. האוטובוס האחרון שלי זה ב-23:00.
 

isje89

New member
לא מעניין.

מה יש לכם לחפש בטיש.זה הדבר האחרון שיעניין אותי.
 
למעלה