כל פועלי ההרקדות - ה ת א ח ד ו !

אליק 31

New member
כל פועלי ההרקדות - ה ת א ח ד ו !

אתם בעלי הזרוע, אתם השרירנים, אתם בעלי העבר החקלאי, נושאי הטוריה והמעדר, אתם המכונאים אתם המנופאים, אתם מרימי המשקולות, אתם יוצאי סיירת המשאיות של חברות ההובלה הישראליות בארה"ב, אתם הבנאים, אתם הודפי כדור הברזל באולימפיאדות, אתם נהגי המשאיות, אתם חופרי הקברים של חברה קדישא, כולכם, התקבצו ובואו לשמוע את דבר הבת-זוג שלכם לריקודים, עדינת הסבר ורכת הגוף: צלעותיה כואבות, עצמותיה אומרות שירה, זרועותיה מעוכות, ידיה מנופצות, כתפותיה מנותקות מהשכם, כל זאת בגלל שחפצה האחת היה לרקוד עמכן, ולמה אתם חושבים שזה תחרות של משיכת חבל? אתם מועכים לה את היד כאילו אתם מוציאים יבלית מהאדמה הקשה אתם מושכים לה בזרוע כמו בהאבקות יוונית, למה? לא הצלחתם להתבלט מספיק אצל המפקדת שלכם בבית? אז אתם באים להפגין שרירים, כאן, בהרקדה דוקא? טוב, הבינונו את הרמז, אתם הגברים, אתם מאצ'ו, יש לכם עדיין קצת כוח בזרועות, לסחוב את הפח זבל, אבל למה לא השארתם את הפח בבית? הזרוע של בת הזוג דורשת רק אחיזה מרפרפת בקצות האצבעות, זה הכל לא יותר, פשוט, לא נעים להן, לבנות הזוג להעיר לכם כי אתם פשוט מכאיבים להן, הן באות הביתה, ומהכתף עד קצות האצבע כואב! בגללכם! מרקידים, עם פתיחת הסדנה לריקודי זוגות שלכם, תפתחו כל סדנה בלימוד של אחיזת ידה של בת הזוג, זה לא יזיק. תשאלו: איך אני יודע עליכם כל כך הרבה? פשוט, בתור נציב תלונות הנשים נגד הגברים, מינוי זמני, יש לי כבר תיק שלם עליכם. אליק.
 

EK55

New member
אליק צודק בהחלט.רק שכחת להוסיף את האנסטלטורים

אלה יש להם ידיים חזקות כמו צינור ביוב. דרך אגב ,לא רק הבחורות בנות הזוג סובלות מהם אלא גם זוג רוקדים לידם ,או בריקודי המעגל חוטפים כפה אדירה, או במפתח הלב או במקרה הטוב בפרצוף ובמיוחד אלה שרוקדים עם ידיים פרושות לצדדים. התופעה הזו לא קיימת רק אצל הגברים ,כי יש גם נשים שיש להן ידי ברזל ששוחות בבריכה כל יום 10 ק"מ ועושות כל יום 5 שיעורי התעמלות לחיזוק השרירים. ואני שעשוי מצמר גפן,לפעמים יוצא מפורק כשאני רוקד עם בחורה ספורטאית. אבל לפעמים זה גם טוב ,כי היא עושה לי כושר גופני.אם היא לא זורקת אותי אחרי דקה בגלל הרכרוכיות שלי. לפעמים הבחורה אומרת לי תחזיק חזק אני רוצה להרגיש אותך ,ואומרת מה אתה דתי?
 

אליק 31

New member
עזרא, איך זה קורה לך? אני לא נתקלתי עדיין

באמזונה, כמו שאתה מתאר.
 

אליק 31

New member
חיכיתי יקרה, בכל יום שני שמגיע, אני אומר

לעצמי: היום, יש הרקדה של רפי זיו בהדר יוסף, ואם אני לא הולך לשם אני מחמיץ את חיכיתי לך ואת דנס גירל ואם אני מחמיץ אותן יום שני שלי הולך להיות יום בינוני, ופחות מוצלח, כי החמצתי שתי עלמות מה זה צעירות ברוחן ובגופן, מה זה חתיכות מה זה עליצות מפיצות סביבן אוירה של שמחה וכיף, אבל יום שני כזה, תמיד, משום מה, נופל אצלי בין ימי א' וג' לא מבין איך זה קורה כל שבוע וימי א' וג' אצלי הינם ימי הרקדות, ואם אני אצא להרקדה גם ביום ב' כדי לפגוש שתי חמודות יגרשו אותי מהבית. מי אמר שהבחירות בחיים הן קלות?
 
אליק - אתה מקסים

ראשית תודה על המחמאות. דנס גרל לא הייתה אתמול אבל למרות הכל ציפיתי לראותך. מקווה ששבוע הבא תוותר על הרקדה אחרת למען הדר יוסף...
 

הכל דבש5

New member
אכן אליק איש מקסים ! (כשהוא רוצה../images/Emo8.gif)

את צריכה לקרוא את מה שכתב כאן (הספיק לגלוש לעמוד השני) "הקוד למנעול מיפתח הלב של האישה" (עפ"י אליק).
 

orit muki

New member
אליק אהבתי!!!

כמה שזה נכון!!! אבל לא כולם..... אני לא הייתי רוקדת עם מישהו שאוחז ומכאיב. פעם הזמין אותי מישהו מקסים לריקוד שלא הכרתי, מרוב התלהבות ללמדני הוא ליווה אותי ב"דחיפה" ממש לקח לי 20 שניות להתאפס ולדרוש בדרך הכי עדינה ונחמדה שקשה לי עם האחיזה שלו ו"שלא ידאג" אני אזרום עם הריקוד לבד... אז הוא הרפה ולא נעלב והמשיך להיות כיף. בנות.... תדריכו, תבקשו... ואם לא עוזר... תנטשו...
 

EK55

New member
אליק.כל אלה שהזכרת ,כולל האיסטלטורים

כולם נמצאים באוניברסיטה ולא וצל שמעון עשור או שמעון מרדכי. אלה יודעים שהאוניברסיטה היא מקומם הטבעי ושם נמצאת זירת ההתגוששות והכאסח. רוקדים שעשויים ממרגרינה ,אין להם מה לעשות באוניברסיטה.
 
EK55 - כמה שטויות ועוד בכמויות!!

הרוקדים באוניברסיטה חלקם (כמובן לא כולם, כמו בכל הרקדה) מקסימים ואדיבים וכייף מאוד לרקוד איתם.
 

EK55

New member
את אפילו לא טובה בהבנת הנקרא ורק יודעת להשמיץ

וללכלך. ובעיקר על עדה. אני לא אמרתי שהרוקדים לא אדיבים ולא מקסימים ולא כיף לרקוד איתם ,אלא שרבים מהם רוקדים באגרסיביות ובעוצמה רבה באנרגטיות ,בתנופה ובמהירות וללא שום כוונה רעה ולפעמים הם פוגעים ברוקדים שנמצאים לידם. זה לא רק בגלל הצפיפות הגדולה.
 
EK55 - לרחם על עדה??

תעשה לי טובה, היא יודעת לדבר בשם עצמה (ילדה גדולה מספיק, לא?) כמו באוניברסיטה שיש רוקדים שנוח לרקוד לידם והם לא פוגעים באיש גם יש את הצד השני שפוגע בלי להתחשב. אני יודעת לקרוא נ ה ד ר: לידיעתך, בכל הרקדה יש גם וגם!!
 
עדה - אכן...

דליה ילדה גדולה (פחות ממך) אבל אני לא מגבה אותה אלא תומכת במה שהיא עושה (לא בצרות עין - כפי שאת מומחית בזה)
 
עדה,אני מבקשת ממך להפסיק להשתמש בשמי.........

בכל הזדמנות. באמת,די!!!!!!!!!! לא לעניין. תודה.
 
למעלה