כל עניין החלומות צלולים מזכיר לי משהו מעניין

כל עניין החלומות צלולים מזכיר לי משהו מעניין

שמעתם על המושג 'חוט הכסף' ? הנשמה מחוברת לגוף במעיין חוט רוחני, ניתן להפרד מהגוף וכל עוד החוט לא נקרע אפשר גם לחזור אליו. ההבדל בין החלומות הצלולים להפרדות הנשמה הוא שבחלומות הדמיון הוא השולט, אם יש מישהו בחדר או בחדר אחר שאתה נמצא אתה לא באמת תוכל לראות אותו ואת מה שהוא עושה. בהפרדות הגוף זה אפשרי. ''רזי מסע הנפש'' ''איילין גארט, המדיום הגדולה והמפורסמת ביותר בעולם, ומייסדת החברה למחקר פאראפסיכולוגי בארה''ב, השתתפה לפני שנים אחדות בניסוי, שנערך בניו-יורק בפיקוחו של הפאראפסיכולוג ד''ר מאהל. היה עליה להפריד את נשמתה מגופה (בדרך של מעין היפנוזה-עצמית), ו''להסיע'' את הנשמה לאיסלנד, לביתו של הפאראפסיכולוג האיסלנדי ד''ר סוונסון. כפי שנקבע מראש, היה על החוקר האיסלנדי לבצע בביתו, בשעה מוסכמת מראש, שורת פעולות הידועות לו בלבד. תפקידה של איילין גארט היה לנסות לראות פעולות אלו בעיני רוחה, ולמסור דו''ח מפורט עליהן לד''ר מאהל. המדיום ניתקה את נשמתה מגופה שבניו יורק, ויצאה ל''מסע טראנס אטלנטי'' לאיסלנד הרחוקה. היתה זו טיסת בזק שנמשכה שניות ספורות, אך הדבר לא הפריע לה להתרשם מהאזורים הסמוכים לנתיב ה''מסע''. היא חשה בקרירות הארקטית של איסלנד והריחה את ניחוח הפרחים המלבלבים בגינה שעל חוף הים, לפני שעברה דרך קירות ביתו של ד''ר סוונסון והגיעה לחדר, שבו היה הניסוי אמור להיערך. ד''ר סוונסון, שניחן אף הוא בסגולות של קליטה על חושית, הרגיש מיד בנוכחותה בחדר. איילין גארט הבחינה בתחבושת הגדולה העוטפת את ראשו, ושמעה את דברי העידוד שאמר לה: ''יהיה זה ניסוי מוצלח, ללא ספק. ובכן, אנו מתחילים. התבונני, קודם-כל בחפצים שעל השולחן''. נשמתה של איילין בחנה את החפצים, ובו בזמן השמיע גופה בניו יורק תיאור מדוייק של המתרחש מעבר לאוקיינוס. קצרנית חרוצה, שהובאה למקום ביזמתו של ד''ר מאהל, רשמה בדייקנות כל מלה ומלה שנפלטה מפי המדיום. בהמשך הניסוי, שמעה איילין גארט את ד''ר סוונסון אומר לה: ''בבקשה ממך, התנצלי בשמי בפני עמיתי בניו-יורק על שנבצר ממני לבצע את תוכנית הניסוי כפי שקיוויתי. נפצעתי בראשי, כפי שאת רואה, ולא אוכל לעשות פעולות הדורשות מאמץ'' לקריאה נוספת: http://www.hidabroot.org/ARDetail.asp?BlogID=7498 מה דעתכם? לי זה נראה כמו "שידרוג" של החוויה
 

makron2

New member
דיונים על הקרנה אסטרלית ועוד...

ניתן למצוא כמעט בכל דף בפורום:חלקנו מאמינים וחלקנו חושבים שהמציאות שחווים בחצלולים היא פנימית בלבד. דיונים מעניינים ודעות שונות.
 

silverhawk

New member
../images/Emo45.gif

ומולץ להפעיל מידה הגונה של סקפטיות ביחס לתיאורים של ניסויים מדעיים לכאורה שמופיעים באינטרנט. לא כי באופן וודאי הדברים האלו לא קיימים (אם כי דעתי בנושא ידועה), אלא פשוט כי מטבע הדברים, קל הרבה יותר לזייף ממצאים מלבצע בדיקות אמיתיות.
 

Roy1232

New member
הנשמה מריחה? מרגישה קור ארקטי? בסדר

היא גם אכלה איתו בראנץ' ליד הגייזר
 
למעלה