זה לא שפוי, וגם שלחתי מסרים ל....
שיריתה ולאלוניס ולדליה ולסוזאן ולאקסטרא. שיט, אני בטוחה שכלום לא הגיע. אם מישהו לא קיבל שיגיד, כי גם שלחתי תשובות ל"מה להביא" , "איך להגיע", וכו´ לגבי יום ה´ הבא. בואנ´ה, בטח התפוז הזה כל כך שמן, בלע מלאנ´תלפים מסרים מכולם. מעצבן. ועדיין, יש בעיות עם תפוז. זה עוד לא הסתדר. וחוץ מזה, מה עם דליה, היא נעלמה לגמרי היום. זה מדאיג, לא?