תודה רבה !!! דףקשר שלך נכלל באופןכל מי שנרשם לדפקשר, שימו לב
למסר ששלחתי אליכם. (העדכון הבא יהיה לקראת ה-28.2.04, עד אז...)![]()
תודה רבה!!!תודה רבה !!! דףקשר שלך נכלל באופן
אוטומטי בתוך דף הקשר לחובבי הרכבת בישראל המכיל כרגע 182 חברים. דףקשר שלך מופיע בשלמותו כנספח מס' 3 בסוף דף הקשר לחובבי הרכבת (לוח מס' 124, עדכון מס' 66). מי שמעוניין לקבל את דף הקשר לחובבי הרכבת הכולל בתוכו גם את דף הקשר שלך, חייב לבצע את 2 הדברים הבאים: 1. לשלוח למר יובל רוט (טוארג) את פרטיו המלאים. 2. לשלוח לאביתר כנ"ל ולציין גם את תחומי העניין הרכבתיים שלו. רק מי שמופיע בשני המקורות הנ"ל, זכאי לקבל את דף הקשר של חובבי הרכבת - הגרסה המלאה. טוארג- אמא מסרה לך ד"ש חם, תודות ו...!!! אני מעביר ממנה את המסר בשלמותו. שלך, אביתר.![]()
אביתר מה שלומך ושלום הספינה שלנו?תודה רבה !!! דףקשר שלך נכלל באופן
אוטומטי בתוך דף הקשר לחובבי הרכבת בישראל המכיל כרגע 182 חברים. דףקשר שלך מופיע בשלמותו כנספח מס' 3 בסוף דף הקשר לחובבי הרכבת (לוח מס' 124, עדכון מס' 66). מי שמעוניין לקבל את דף הקשר לחובבי הרכבת הכולל בתוכו גם את דף הקשר שלך, חייב לבצע את 2 הדברים הבאים: 1. לשלוח למר יובל רוט (טוארג) את פרטיו המלאים. 2. לשלוח לאביתר כנ"ל ולציין גם את תחומי העניין הרכבתיים שלו. רק מי שמופיע בשני המקורות הנ"ל, זכאי לקבל את דף הקשר של חובבי הרכבת - הגרסה המלאה. טוארג- אמא מסרה לך ד"ש חם, תודות ו...!!! אני מעביר ממנה את המסר בשלמותו. שלך, אביתר.![]()
יוצאת לדרך ב- 03.01.2004 ומגיעהאביתר מה שלומך ושלום הספינה שלנו?
יצאה לדרך או עדיין מתעקבת עקב תנאי מזג אוויר???? יש עדכונים פתאום נזכרתי בזה
יפה תודה רבהיוצאת לדרך ב- 03.01.2004 ומגיעה
לאשדוד ב- 14.01.2004 (לא סופי).
מזל טוב !!!יפה תודה רבה![]()
![]()
נחכה ונראה יש מצב שהיא תגיע יום לפני???? ככה מתנה ליום הולדת? חחחח![]()
מזל טוב !!!![]()
![]()
![]()
לא מאמין שהיא תקדים. אבל כמעט בטוח שהיא תאחר לצערי ידידי !!!
בחיי שכן ! מזל טובאז שתאחר ליום ההולדת שלי![]()
23.1 יש מצב![]()
בחיי שכן ! מזל טוב![]()
![]()
בהחלט יש סיכוי לאיחור בן 9 ימים ליילנד יקירתי !!!
הגיע הזמן שגם אתה תשלח לנו עדכוןתודה רבה !!! דףקשר שלך נכלל באופן
אוטומטי בתוך דף הקשר לחובבי הרכבת בישראל המכיל כרגע 182 חברים. דףקשר שלך מופיע בשלמותו כנספח מס' 3 בסוף דף הקשר לחובבי הרכבת (לוח מס' 124, עדכון מס' 66). מי שמעוניין לקבל את דף הקשר לחובבי הרכבת הכולל בתוכו גם את דף הקשר שלך, חייב לבצע את 2 הדברים הבאים: 1. לשלוח למר יובל רוט (טוארג) את פרטיו המלאים. 2. לשלוח לאביתר כנ"ל ולציין גם את תחומי העניין הרכבתיים שלו. רק מי שמופיע בשני המקורות הנ"ל, זכאי לקבל את דף הקשר של חובבי הרכבת - הגרסה המלאה. טוארג- אמא מסרה לך ד"ש חם, תודות ו...!!! אני מעביר ממנה את המסר בשלמותו. שלך, אביתר.![]()
בקרוב מאוד. זה קובץ ענק !!!הגיע הזמן שגם אתה תשלח לנו עדכון
בטח יש מצטרפים חדשים.........
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.