שמוליק הזה ממש מפרגן!
כשהוא השמיע אתמול את החידוש לשיר can u feel it (חידוש של king of house), אז הוא אמר שזה שיר גדול ושהיה צריך לחדש אותו ממזמן.... הוא גם דיבר על האיחוד האפשרי בין מייקל לאחיו! וחוצמזה עד עכשיו ממה שאני שמעתי הוא השמיע את: 1. sound bluntz-billie jean 2. michael jackson-xscape 3. king of house-can u feel it (הוא גם אמר שהם חידשו את בילי ג´ין) מוזר ששמוליק משמיע כל כך הרבה דברים שקשורים במייקל שלנו, אתם לא חושבים?