כל מי שנמצא פה! שימו 103fm

TBMJF

New member
כל מי שנמצא פה! שימו 103fm

עוד מעט (עולי עד חצות) ישמיעו חידוש של הג´קסון 5!!!!!
 

TBMJF

New member
שמוליק הזה ממש מפרגן!

כשהוא השמיע אתמול את החידוש לשיר can u feel it (חידוש של king of house), אז הוא אמר שזה שיר גדול ושהיה צריך לחדש אותו ממזמן.... הוא גם דיבר על האיחוד האפשרי בין מייקל לאחיו! וחוצמזה עד עכשיו ממה שאני שמעתי הוא השמיע את: 1. sound bluntz-billie jean 2. michael jackson-xscape 3. king of house-can u feel it (הוא גם אמר שהם חידשו את בילי ג´ין) מוזר ששמוליק משמיע כל כך הרבה דברים שקשורים במייקל שלנו, אתם לא חושבים?
 

רונני2001

New member
ממש לא מוזר-- אני יודע למה\מי אחראי

לכל זה... יש מישהו שאני מכיר, קוראים לו גלעד... הוא עובד שם בתחנת הרדיו ויש לו קשרים שם עם כולם... הוא מעריץ נלהב של מייקל ג´קסון והוא כל הזמן דוחף אותם להשמיע אותו כמה שיותר, כי הוא רוצה לתמוך במייקל ורוצה שישמעו אותו כמה שיותר. רונן. http://www.MJ.up.co.il
 

TBMJF

New member
עובד איפה?

בתוכנית של שמוליק טיאר או ברדיו עצמו? אתה בטוח שקורים לו גלעד ולא אלעד?
 
למעלה