כל מי שגר בנגב ובבאר שבע בפרט...
שבוע טוב לכולכם. אני מתרימה כל יום בערך מהשעה 10 בבוקר עד בערך 2 בצהריים למבצע ההתרמה ``ילקוט לכל יתום``. למי שלא שמע עליו- מתרימים כסף כדי לקנות לכל היתומים שהוריהם נהרגו או בפיגועים, או בתאונות או כל מוות לא טבעי אחר, וקונים לכל אחד מהם חבילת שי לשנה``ל הבעל``ט שכוללת ילקוט וכל הציוד הראשוני לבית הספר. כל חבילת שי שכזו עולה 250 ש``ח (!!!). אם ברצונכם לעזור, תבואו לקניון, אני מתרימה ליד ``זארה`` בקומה השלישית. אפשר גם לפנות למספרי הטלפון הבאים: 796309-058 \ 796301-058. לא חייב לתרום רק כסף, אפשר גם לתרום ילקוט (אבל רק אם הוא חדש לגמרי). תודה מראש! תהילולה.
שבוע טוב לכולכם. אני מתרימה כל יום בערך מהשעה 10 בבוקר עד בערך 2 בצהריים למבצע ההתרמה ``ילקוט לכל יתום``. למי שלא שמע עליו- מתרימים כסף כדי לקנות לכל היתומים שהוריהם נהרגו או בפיגועים, או בתאונות או כל מוות לא טבעי אחר, וקונים לכל אחד מהם חבילת שי לשנה``ל הבעל``ט שכוללת ילקוט וכל הציוד הראשוני לבית הספר. כל חבילת שי שכזו עולה 250 ש``ח (!!!). אם ברצונכם לעזור, תבואו לקניון, אני מתרימה ליד ``זארה`` בקומה השלישית. אפשר גם לפנות למספרי הטלפון הבאים: 796309-058 \ 796301-058. לא חייב לתרום רק כסף, אפשר גם לתרום ילקוט (אבל רק אם הוא חדש לגמרי). תודה מראש! תהילולה.