כל מה שצריך לדעת על ביטוח חיים - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

תוכן-מקודם

Member
מנהל
businessman-s-hand-is-holding-umbrella-wooden-family.jpg
קרדיט תמונה FREEPIK​
מגפת הקורונה הוכיחה לנו כמה החיים נזילים וכמה חשוב לבטח את החיים שלנו. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל המידע העדכני ביותר לגבי ביטוח חיים, ביטוח בריאות וכל סוגי הביטוח האחרים. מוזמנים לגלוש באתר ולמצוא את ההצעות המשתלמות ביותר לביטוח חיים כי הוזלת ביטוח חיים יכולה לחסוך לכם כסף רב לאורך חיים שלמים.

איך עושים הוזלת ביטוח חיים?


כמו לפני כל רכישה של מוצר או שירות אחרים, גם הוזלת ביטוח חיים היא תוצאה של מחקר שוק, השוואת מחירים ומציאת ההצעות הטובות ביותר. התחרות בעולם הביטוחים היא מהגדולות ביותר שיש. כיום יש עשרות חברות המציעות לכם ביטוחים חיים ופוליסות ביטוח אטרקטיביות. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את ההצעות הללו ומאפשר לכם על ידי השוואת ביטוח חיים וכלים כמו מחשבון ביטוח חיים לייצר הוזלת ביטוח חיים על ביטוח קיים שכבר יש לכם או על הצעה לביטוח חיים חדש שאתם מבקשים לעשות. אך לפני שנגיע להצעות עבור הוזלת ביטוח חיים, נסביר מה זה בכלל ביטוח חיים ולמה כל אחד ואחת מאתנו צריכים אותו, איפה משיגים אותו במחיר הטוב ביותר ועוד.

מה זה ביטוח חיים - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

חשוב להשיג הוזלת ביטוח חיים, אך קודם נבין מה הוא אותו ביטוח חיים. ההגדרה של ביטוח חיים היא הסכם בין המבוטח למבטח אשר במסגרתו המבוטח הוא אתם והמבטח הוא חברת הביטוח אצלה אתם רוכשים את פוליסת ביטוח החיים. הביטוח הוא הסכם אשר מוצא לפועל במקרה של פגיעה בגוף המבוטח עד כדי מוות. כאשר מצב זה קורה טרם עת מסיבות שונות כמו תאונה, מחלה וכדומה, בני משפחת המבוטח יכולים ליהנות מתנאי פוליסת ביטוח החיים של קרוב משפחתם על ידי הטבה כספית, פיצוי על מות המבוטח בצורה של סכום חד פעמי או קצבה חודשית, לפי מה שהוחלט לפני כן. בעיקרון ביטוח החיים פעיל בשלושה מצבים:

  • מוות המבוטח – במקרה של מוות המבוטח במהלך החיים לפני הגעה לגיל פרישה ולפני תום תקופת חוזה הביטוח, מסיבות שונות, פוליסת הביטוח תופעל והכספים המגיעים למבוטח בשל הפעלת הפוליסה יעברו לבני משפחתו המצוינים בפוליסה.
  • הגעה לגיל הסופי בתום בתקופת הביטוח – כאשר המבוטח מגיע לגיל הנקבע בפוליסה, על פי רוב גיל הפרישה, הוא זכאי ליהנות מכספי הביטוח שנצברו (במידה והפוליסה מאפשרת זאת).
  • נכות המבוטח – מצב בו המבוטח הופך לנכה כתוצאה מפגיעה, תאונה, מחלה וכדומה, גם אז הוא ובני משפחתו יכולים להפעיל את פוליסת ביטוח החיים וליהנות מכספי הביטוח.
הדרך הטובה ביותר לחסוך בביטוח החיים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

בעזרת השוואת ביטוח חיים ושימוש בכלים כמו מחשבון ביטוח חיים אפשר ליצור הוזלת ביטוח חיים ולשלם פחות דמי ניהול ופחות אחוזים על הפקדות חודשיות לפוליסה. במהלך חיים שלמים ושנים רבות, כל אחוז משמעותי ושווה במצטבר עשרות אלפי שקלים שאפשר לחסוך בצורה זו! הוזלת ביטוח חיים היא צעד כלכלי משתלם שכל אחד צריך לבצע על ידי מחקר שוק רציני, הבנת התחום ומציאת חברות הביטוח האיכותיות, האמינות והמשתלמות ביותר, שגם יספקו לו פוליסת ביטוח מכסה מפני המספר הרב ביותר של מקרים לא צפויים, מוות בנסיבות שונות, פציעות, מחלות וכדומה וגם יספקו לו את המחירים הטובים ביותר, כלומר חיסכון בדמי ניהול הביטוח ותשלומים מעטים יותר כל חודש עבור הפקדות כמו גם פיצוי כספי גדול כמה שניתן במקרה של הפעלת הביטוח.

מה הם 3 סוגי ביטוח החיים העיקריים

ביטוחי החיים מתחלקים בדרך כלל לשלושה סוגים עיקריים:

ביטוח ריסק – זוהי פוליסת ביטוח חיים אשר מכסה את המבוטח מפני מוות בלבד או מוות ונכות אך ללא מרכיב של חיסכון מצטבר ממנו אפשר ליהנות בהגיע המבוטח לגיל פרישה. ביטוח חיים זה (אשר גם ביטוח חיים למשכנתא נכלל בו) הוא ביטוח המופעל במצב של מוות או נכות. במקרה זה כספי הביטוח משלומים במלואם למוטבי המבוטח אך במידה והמבוטח המגיע לתום תקופת הפוליסה ולא מת, הוא אינו זכאי לאף פיצוי כספי ואינו נהנה מקצבה חודשית לאחר גיל הפרישה.

ביטוח חיסכון – פוליסת ביטוח חיסכון היא הקצה השני, כלומר היא מהווה למעשה תוכנית חיסכון, כמו קרן השתלמות או קרן פנסיה אך אינה מטפלת במקרים של מוות ונכות. בני משפחת המבוטח ייהנו מהכספים הללו במקרה של הפעלת הפוליסה אך רק על מה שנצבר ללא מרכיב פיצויי נוסף.

ביטוח מעורב (ריסק + חיסכון) – פוליסת הביטוח המשתלמת ונפוצה ביותר המאפשרת למבוטח לקבל כיסוי ביטוחי עבור כל המצבים כולל מוות בטרם עת, נכות וזקנה או הגעה טבעית לגיל פרישה. ביטוח זה כולל גם את מרכיב הריסק וגם את מרכיב החיסכון. ביטוח מעורב מוגדר במקרים רבים גם כביטוח מנהלים במקומות עבודה רבים.

לסיכום, כדי ליצור הוזלת ביטוח חיים חשוב לדעת ראשית איזה ביטוח חיים מתאים לכם. בעזרת המידע והכלים המקצועיים שתמצאו באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו ליצור הוזלת ביטוח חיים על ידי השוואת מחירים וקבלת הצעות לביטוח חיים ולכל סוגי הביטוחים האחרים על ידי מיטב החברות בשוק. מצאו את ההצעות האטרקטיביות ביותר לביטוח חיים, החליטו מה סוג הביטוח הנכון ביותר עבורכם ועבור משפחתכם ותוכלו לחסוך אלפי שקלים בביטוח החיים על ידי הוזלת ביטוח חיים בסיסית בתשלומי דמי הניהול ועוד!

מוזמנים למצוא עוד מידע על ביטוח חיים וכל סוגי הביטוח האחרים באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל, הפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום. בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il
 
למעלה