כל מהדורת חדשות מראים לנו המון

bibi50

New member
כל מהדורת חדשות מראים לנו המון

משולהב עם נשק, המון זועם היורה באוויר את זעמו. אני חיב להודות שאני תמיד מקוה שלא נצטרך לפגוש בהם. מה קורה כרגע עם כניסת צה'ל לעזה ? איפה כל הגיבורים האלו שכל כך הצליחו להפחיד אותי ?
 

מורנא007

New member
לפי מה שקראתי

בספר The Arab Mind של רפאל פאטי, הערבי נוטה להכות במקומות רגישים וקלים לפגיעה (כמו קאסמים, מטעני חבלה, פיגועים, חטיפות) ולא להלחם ש' ב- ש' או בקרבות עם הרבה חיילים. כאשר אין להם ברירה או אם הם רואים ניצחון קל, הם ילחמו. אחרת הם נכנעים או מורידים את הנעליים ורצים בחולות לארץ גושן.
 

מוטי שי

New member
זה היה לפני 40 שנה

היום מי שבורח עם המכנסיים למטה, זה צה"ל הגדול הבלתי מנוצח.
 

יונקון

New member
תיזהר מוטקה

הם עוד עלולים לחשוב שהבית שלהם זה כאן במדינת ישראל
 

יונקון

New member
זכות השיבה, היא זו שתקועה לנו

כמו עצם בגרון. מעניין איך הם מתכוונים לפתור סוגיה זו, אלו שכיוונת עליהם
 

מוטי שי

New member
הם יצליחו לשכנע את ההמון הנבער

כפי שהצליחו עד עכשיו.. העם בלע את כל המהלכים הנפשעים, ודמם.. לא תהיה להם בעיה להחזיר הנה מליוני מוסלמים.. כי בשביל הדבר הפעוט הזה שוה לשפוך דם?
 

יונקון

New member
הסימנים מתרבים מדי יום

הגליל מלא בזרים מוזרים, על הנגב פשטו להקות גנבי מתכות ובמדינת ישראל אחוז אלא שאינם ציונים עולה ועולה. עוד עשרים שנה בערך, בפורום אקטואליה של בעלי זכות השיבה, יגידו שני היהודים אמרו כבר אז, אבל אלה שהיו סביבם לא שעו לאזהרותיהם
 

מורנא007

New member
לדעתי

כאשר מיליוני מוסלמים יהגרו לפלסטינה-א"י, לא תהיה תקומה למדינת ישראל כמדינת היהודים. במקרה כזה יהודי שחפץ חיים יאלץ לרדת למחתרת או לרדת מהארץ. דם במקרה הנ"ל ישפך. הפלסטינים מן הסתם ימשיכו בפיגועים ולכן באיזה שהוא שלב תושב אש. אבל, לדעתי סביר יותר שהמצב הנוכחי ימשך, עם מעט נסיגות כדי לא לעצבן את האו"ם יותר מידי.
 
למעלה