כל כך עצוב לנו בבית היום בצהריים גילינו שנג'י

צלשף

New member
כל כך עצוב לנו בבית היום בצהריים גילינו שנג'י

הג'ינג'י נדרס ומת, אנחנו גרים במושב שבו נוהגים בפרעות טרקטורונים בידי בני נוער אשר בכוונה דורסים חתולים תמימים,חינוך מצויין מהבית. לפני חצי שנה דרסו לנו למוות את שלג חתול סיאמי שננתש בגיל חודש ואנחנו טיפלנו בו במסירות כשנה, נג'י היה חתול בוגר שאימץ אותנו והגיע יחד עם אחותו שנייהם חיו בפרגולה של הבית, כאשר נבנה למענם בית מגורים עם שמיכות לחורף האחרון הקר, כל חודש נקנה מזון יבש במיוחד עבורם, לא יכולתי להכניסם הביתה מכיוון שבבית גרים -4 חתולים ששנים מהם לא מוכנים לקבל זרים. חתולי הבית לא יוצאים מהבית,הבנות בכו מאוד וקשה להם לקבל את האבדה הנוספת, אז יצאתי לפני כשעתיים וחזרתי עכשיו עם שני ארנבונים ננסים עם כלוב מתאים וכל הציוד לנחמן, להפתעתי הרבה החתולים הקשים יותר גילו אדישות כלפי הארנבונים וים הסיאמי מאושר בצורה יוצעת דופן ורוצה לשחק עם הארנבונים נכון לעכשיו רק דרך הכלוב, נראה שהבנות שמחות וזה דוחק מעט את עצבותן.
מקווה להמשך שבוע יותר קל.
 


פניתם למועצה של המושב?
לא יכול להיות שאתם היחידים שאיכפת לכם....
אתם נשמעים אנשים מאוד טובים עם המון רגישות וחמלה.
 

ארמורגם

New member
ברור לך שמדובר במעשה פלילי

כן, גם לחתולים יש זכויות, וכן גם במושבים.
אם אתה יודע באיזה "ילדים" מדובר, לך דבר עם הוריהם ו/או איתם ותבהיר להם שזו הפעם האחרונה שזה קורה אחרת אתה מערב את המשטרה (הייתי אומר לערב אותה כבר עכשיו, אבל כולנו יודעים שהיא לא תעשה כלום, כך שעדיף להשתמש בה בתור איום במקום לצאת אידיוט).
כמו כן אתה יכול לתלות פליירים בלוחות מודעות ביישוב שמסבירים שדריסת חתול בכוונה היא מעשה פלילי. בטח הילדים האלה רוצים להתגייס ליחידה טובה בצבא, תסביר להם שרישום פלילי ימנע זאת מהם.
וכמובן שתמיד ניתן להגיש תביעה אזרחית, כלומר דרישת פיצוי כספי. אנשים בדרך כלל מבינים כשכואב להם בארנק. רק שאז אתה מסתכן בנידוי מהיישוב ע"י שאר התושבים...
אפשר גם לפנות לתנו לחיות לחיות, אני בטוח שיש להם ניסיון במקרים כאלה ואולי יש להם עוד רעיונות. אתה יכול להתייעץ איתם כמובן ללא תשלום!
וכל הכבוד לך על האיכפתיות!
 
בריונות לשמה

הייתי מתייעצת עם אתי אלטמן-חייביםלעצור את הדבר הזה!!!!
אלוהים-ואני תמיד חשבתי שבמושב הם בטוחים יותר.
 
בתור מי שגר במושב(ולא נותן לחתולים לצאת)

הם ממש לא בטוחים כאן יותר, אפילו פחות.
ובנוגע לקונספט שאנשי מושבים מטפלים טוב יותר, אז ממש לא

זה ממש מרתיח כמה שכולם כאן מוזנחים, כלבים, חתולים, סוסים, חיות אקזוטיות, מה לא?!?

בנוגע לילדים ה$&$&$& הללו, וגם בנוגע להורים ה#^^#%%#^ לא פחות, אם ניראה לך שישנו דבר מה לעשות, בבקשה תעשה אותו, הסיפורים האלה הופכים את המין שלנו ואת העולם שלנו למקום מתועב(סליחה על המלנכוליה).
 
למעלה