כל- כך כל -כך... רע לי....

סקאלי

New member
כל- כך כל -כך... רע לי....

הלב הפצוע מדמם וכואב ילדה אבודה שאיש לא אוהב מביטה לשמיים הירח נרדם ליבה הסדוק קולה שנדם..... עיניים ריקות מבט מזוגג ילדה נטושה בלי בית וגג מסרבת לבכות מבפנים היא נחנקת וכולם מדברים ורק היא שותקת האם היא קיימת? זאת לא אדע. ילדה מטורפת או סתם אגדה.... משוגעת. מפלצת. מוזרה ושונה. מביטה במראה ואומרת "טיפשה" השמיים בוכים והיא נאנחת מפחדת עד מוות כולה מתיפחת אין לה מקום אין לה דבר הימים נמרחים ונהיה מאוחר... מה יהיה לך ילדה עצובה...? האם תהיה לך אי פעם תשובה...?
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כאבים

כאבים קשורים לסבל ויסורים. זה רע כשזה בא מהנפש, כי אז פחות ברור איפה הפצע שיש לחבוש. אבל הכתיבה קצת מקילה... ונקווה שהחברים יתמכו ויעודדו.
 

סקאלי

New member
................ ../images/Emo7.gif

יש לי פצע בלב, בעצם אני גוססת.... בעצם הלב שלי מתרקב........ בעצם.......... אני לא יכולה לסבול את הכאב הזה...... לללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאא יייייכככווווווללללללהההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!! דדדדדדדדדדדייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלוהים שבשמיים !!!!!!!!!!!!!!!! די!!!!!!!!!! תבקש שזה יפסיק!!!!!!!!!! בבבבבבבבבבבבבבבבקקקקקקקקקקקקששששששששששההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
גם אני

מרגישה נורא לבד כל כך לבד כמו שלא הרגשתי מעולם ללא חברים ואני יושבת ושותקת שומעת את כולם מדברים מזדהה ממני
 
אלוהים לא יעזור לך-

מה שברור- זה שאת צריכה לעזור לעצמך. רוצה לסיים את החיים? סיימי אותם. לדעתי, זה לא שווה את זה. למה שלא תקומי ותגידי: הנה אני, אני בלעדיכם. ואני מחייכת. ואני לא נשברת. והייתי לבד. אבל עכשיו אני ביחד. עם עצמי. ???? סקאלי, לפי מה שקראתי בין השורות- יש לך כל כך הרבה אהבה לתת, למה שלא תחלקי גם קצת לעצמך??? אני אוהבת אותך. ולדעתי- את לא לבד. אני איתך. וכולנו איתך. ואת יודעת מה? אלוהים גם איתך. הוא עדין לא מוכן לקראתך שם למעלה. אז הוא שומר עלייך בינתיים כאן. נשיקות לילה טוב.
 

סקאלי

New member
קודם כל....

ניסיתי כמה וכמה פעמים ואולי מי יודע אולי שאני ירגיש ת´צורך הזה אני יעשה עוד פעם. ואני כבר נשברתי ניסיתי באמת שניסיתי ואני לא יכולה כבר... לי, לתת אהבה? בחיים לא!!!!!!!!!!!!! אני מגעילה את עצמי... אני מרגישהלבד ודרך הגב,גם הוא עוד מאט יצטרך לסבול אותי האלוהים. נ.ב. אני גם אוהבת אותך, אני אוהבת את כולם
 
זה לא הפתרון.

סקאלי מותק, גם אני ניסיתי. עד שהגעתי להבנה- זה לא הפתרון. אלוהים מכין לך שטיח אדום ארוך ומהמם. אבל את צריכה לבוא בזמן. להתכונן. לבוא הכי מוכנה שאת יכולה. כדי שתוכלי לעמוד מולו זקופה וגאה אחרי כל מה שעברת. ושיהיו אנשים מאחורייך. אנשים שיזכרו אותך. לא בתור "זאת שהתאבדה" אלא בתור "זאת שנפלה, וקמה" הבנת? במקום להגיד "אין לי כוח" תגידי "תן לי כוח" ותאמיני...האמונה היא הטעם לחיים. הימים האחרונים לימדו אותי שרק איתה אפשר לשרוד. כי שום דבר שחשבתי לבטוח- לא בטוח עוד. בהצלחה. ועדכני אותי מה קורה איתך.
 
את לא מכירה אותייייייייי

אז את לא יכולה להגיד דבר כזה........ זה לא טמטום של חוכמה. זה טמטום, שאני מרגישה יותר מדי מטומטמת בשביל העולם הזה. אני לא מצליחה להבין אותו. או את התכלית שלו. זה הכל.
 
למעלה