כל-כך הרבה לספר ואין זמן.

AlabamaW0rley

New member
כל-כך הרבה לספר ואין זמן.

טיפול של שעה אחת בשבוע, ואני צריכה לדחוס את כל המחשבות וההתרחשויות ואולי גם קצת מההיסטוריה. לוקח זמן עד שאני "מתניעה" ומתחברת לבעיות שלי, כי כל המולת העיר והנסיעה משכיחה אותן ממני. בהתחלה זה מרגיש לי כאילו אני ממציאה סיפור, מגלמת איזו דמות סובלת. אחר כך אני מחזירה את הקשר שלי לעצמי, מתוך המילים של הרציונל נוצר הקשר הרגשי. והמטפל סוף-סוף משקף את מה שאני באמת מרגישה. ואולי בכל זאת זו הצגה? זאת לא! ואני עייפה מלסייג את עצמי כל הזמן, מלהיות בחלץ, בפחד. אני רוצה שהכל יהיה הרבה יותר קל.
 
שלום

סמכי על מטפליך במידה סבירה והשתדלי למצות את יכולתם. שתפי אותם בכל הקשור לטיפול ולמצבך הנפשי, הקשיבי לעצותיהם ונסי להבין את משמעותן וליישם אותן בהתאם. אולי גם תתכנני לפני הפגישה מה לומר, ואיך לענות לשאלות.
 
מזכירה לי את עצמי

בשנים הראשונות שהייתי מטופלת, הרגשתי שאני מספרת את סיפור חיי לראשונה גם לעצמי. לפני כן לא הייתי כל כך מודעת להתרחשויות הפנימיות שלי, ופתאום אמרתי את זה בקול, וזה היה חדש גם באוזניי וגרם לי לחשוב שאני ממציאה סיפור. כעסתי על עצמי והאשמתי את עצמי שאני משקרת ומשחקת לאנשים ברגשות. זה היה הרגשה בלתי נסבלת. אבל היום הסיפור שלי מוכר לי הייטב. וזה חצי מהריפוי. היום בטיפול נורא קשה לי שהזמן עובר מהר מדי והמון פעמים אני עושה למטפלת שלי סצנות שאני לא מוכנה ללכת. אבל גם לזה אני כבר מתרגלת ובפעמים האחרונות הלכתי משם יותר בקלות\צריך לתת לזמן לעשות את שלו
ובנתיים - אני כל כך מבינה אותך!
 
שיריונ'לה

כמה זמן צריך "לשוחח" עד שזה מתחיל לעזור??
ואיך יודעים בכלל אם טיפול הוא טוב או לא?!
 
אולי אפשר

לעשות פגישה כפולה פעם בשבועיים.
במקום פגישה אחת כל שבוע.
 
למעלה