כל חברי הפורום כנסו שנייה לגבי מחר

כל חברי הפורום כנסו שנייה לגבי מחר

מחר כדי לעשות את השירשור הכי הכי גדול בתפוז
בבוקר אנחנו נפתח הודעה אחת גדולה שיהיה רשום בה... הפיטפוטים של יום שלישי 28/12.. ומה עושים
משרשרים לשם הכללללללללללללללללל
איך היה בבצפר...שירשור הפרק היומי...החידות...... כל המשחקים שירשור
ואני ישרשר גם פרק חדש ומיוחד של רצים לפלורי....בקיצור...הכל
לא לפתוח הודעה חדשה לכלום
הכל בשירשור אחד
ואז...נראה כמה תגובות אנחנו צוברים ביום
מי שמעוניין לפתוח בבוקר את השירשור שישלח
אבל רק הראשון יפתח בשביל שלא יהיה 2 שירשורים שנפתחו באותו הזמן
הלוואי שזה יצליח ושאף אחד לא יהרוס
ככה יהיה סדר בפורום
ויהיה לנו שירשור ענק..ענק
כל מי שמסכים שישלח
ומי שמסוגל ואחראי לפתוח את השירשור בבוקר שישלח
תודה
 
../images/Emo128.gifסורי..יהיה בלאגן בהכל הודעה

אחתת
אני חושבת שיש הודעות פתוחות לכל דיון הכיי שווהה.. ותאמיני לי שיהיה מי שיהרוס את הרשור
 
בשביל שיהיה מסודר...

לפי דעתי כדי שיהיה מסודר אפשר שלהודעה הזאת יהיה פתוח הנושאים כמו: "הפרק היומי" "שרשור אוף" וכו'.... ולנושאים האלה ישרשרו לפי הצורך.....
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מיותר ביותר../images/Emo128.gif

בשביל מה? זה סתם הורס תסדר בפורום! אחרי זה זה יהפוך למנהג והפורום יהרס!! רעיון מיותר ודבילי
 

KiShKooSh

New member
בהצלחה שיהיה לכם../images/Emo3.gif

כן מדברת אחת מהמנצחים
פורום מיכאלה
תפוז אנשים עשינו שרשור של.... 4000 5000 לא זוכרת מדוייק הוא נמחק כי הוא תקע את הפורום אבל השיא רשום
אטז שיהיה לכם בהצלחה
 

L i T a L 1

New member
לדעתי זה רק יבלגן אבל הפורום גם ככה

בקרשים אז שיהיה לכם בהצלחה!
 

Sr Tomerica

New member
פליזזזזזזזזזזזזז, לא!!! ../images/Emo128.gif

אין דבר יותר מעצבן מזה, שלא נדבר על זה שזה תוקע את הפורום ולפעמים את המחשב... לאאאאאאאא
 
למעלה