כל הלילה יונקת- תשובה בבקשה
שלום אסתר. את מכירה אותי מליס, הייתי בהדרכת הנקה עם הבטן. (חברה של יעל שלו) התינוקת שלי בת 8 ימים, כל הלילה יונקת. הייתי אצל ד"ר ליבוביץ', היא בדקה תפיסה והיא תופסת טוב ומגיעה לחלב. היא כל הלילה יונקת, מ-10 בלילה עד 7 בבוקר, ואז נרדמת. במשך היום יונקת וישנה במרווחים של 3 שעות בערך. אבל בלילה- כל הזמן יונקת. מתיש. מה לעשות?
שלום אסתר. את מכירה אותי מליס, הייתי בהדרכת הנקה עם הבטן. (חברה של יעל שלו) התינוקת שלי בת 8 ימים, כל הלילה יונקת. הייתי אצל ד"ר ליבוביץ', היא בדקה תפיסה והיא תופסת טוב ומגיעה לחלב. היא כל הלילה יונקת, מ-10 בלילה עד 7 בבוקר, ואז נרדמת. במשך היום יונקת וישנה במרווחים של 3 שעות בערך. אבל בלילה- כל הזמן יונקת. מתיש. מה לעשות?