כל הכוסיות מהטכני, תעלו לפה תמונות

llljn

New member
חחח,ריפראף אחי כנס רגע...

שמעתי כמה שירים שלך מזמן... אתה בטכני?וואלה? חחחחח נחמד... בחיפה או בשלוחה? וואייי לא הייתי מאמין אחי... יש לך את "הלהבה שבנר" ועוד כמה אם אני לא טועה... וד"א-אם אתה בטכני,איך זה שיש לך זמן לעבוד על שירים?
 

murzik3591

New member
שמעתי רק את"חומר למחשבה", נחמד...

חסר אפקטים ברקע אבל מבחינתך עשית את המקסימום.
 

llljn

New member
אני אדם נחמד שאוהב,עושה ומקליט

היפ הופ ישראלי. ואני שוחר מהולץ-שלוחת הטכני בת"א. חוץ מזה,רוב קהילת "מוזיקה שחורה" מכירה אותך כראפר מיתלמד,כך שלא ממש ישנה מי אני,אבל מילא... ותגיד,באיזו כיתה אתה? נ.ב בטכני אין כוסיות.רק ילדות שמחפשות קצת תשומת לב מבנים,מה שלא קיבלו בבתי הספר הקודמים שלהן.מה גם שאלו הבנות היחידות שיש בכל כיתה והמיספר שלהן נע בין2-5.
 
כמה דברים

1. "רוב קהילת "מוזיקה שחורה" מכירה אותך כראפר מיתלמד,כך שלא ממש ישנה מי אני" - לא הבנתי מה הכוונה שלך. 2. אני לא בשום כיתה, אני חייל בשירות סדיר עוד מעט, בן 18 +. ובטכני יש כוסיות, אני עד לזה
 

llljn

New member
תגובה

1.שאלת מי אני,ובד"כ שואלים אדם כלשהו מי הוא אם יש סיכוי שמכירים אותו, אז עניתי שלא משנה ממש מי אני כי זה לא שאתה כ"כ אנונימי ואני בין היחידים שמכיר אותך.יש עוד הרבה,ולרוב מקהילת מוזיקה שחורה שמכירים את השירים שלך. 2.אהה אוקיי מאן,אבל למדת בטכני? ומה התפקיד שלך? 3.אולי בחיפה יש... מקווה בשבילך,אך לפחות עקב חוויה יום-יומית מצערת שאני נאלץ לחוות,אין כוסיות בהולץ אלא רק בנות שמתוארות לעיל. אהה ו... בדוק מסרים.
 
ואיפה התמונה שלך../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif אהה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

ניראה קודם אותך... ואז אני יחליט עם שווה לשים את התמונה שלי
 
אבל ניראת יותר טוב מאמא שלך../images/Emo70.gif

סתםםםםםםםםםםם........ אני צוחקת
בכלל, איך אתה יכול להגיד אם אפילו את השם שלי אתה לא יודע
 
למעלה