כל הכבוד מערכת תפוז
לא מספיק שהרסתם

נמושקה1

New member
כל הכבוד מערכת תפוז
לא מספיק שהרסתם

לנו את הבלוגים גם לפורום אין מה להכנס
 

חנהפ

Active member
שימו
מפורום משוב של תפוז

גולשים יקרים, מערכת תפוז אנשים ששירתה אתכם בשני העשורים האחרונים מיושנת מאוד ולצערנו אין באפשרותנו להמשיך לתחזק אותה. מתוך רצון לנסות ולשמר חלקים מהאתר, אנו מנסים לפתח אתר חדש ומתכננים להעלות אותו בקרוב במקום האתר הנוכחי. אנו מתנצלים מראש על תקלות ככל שתהיינה כל עוד האתר הישן באוויר וממליצים לגבות תכנים אישיים. בברכה, הנהלת האתר
 

חנהפ

Active member
בינתיים אם יש לכם מתכונים אהובים במאמרים


העתיקו לכם למחשב ויפה שעה אחת קודם
 

cesium

New member
גיבוי למאמרים

הכנתי גיבוי באתר "ארכיון הרשת". זה איטי ולא נראה משהו, אבל אפשר ללחוץ על התפריט בצד ימין ועל המאמרים כאילו היינו באתר. זה עובד בכמעט כל המקרים - יש מקרים שבהם האתר מתעקש שהוא לא רואה מתכון אפילו אחרי ששומרים שם. למספר מקרים כאלו הכנתי גיבוי באתר אחר (שם הגישה מסובכת יותר, צריך לחפש את הכתובת).
 

gabi-cheff

New member
איך הצלחת להוריד גיבוי מהאתר ARCHIVE יש לי בלוג בנושא קייטרינג
עם מלא מאמרים שכתבתי בבלוג והכל פשוט הלך לפח, ניסתי להיכנס לאתר ארכיב ולהתחבר כאילו למשתמש שלי אבל זה לא נותן לי למישהוא יש פתרון הצילו!
 

cesium

New member
אם האתר זמין איפשהו ברשת אז אפשר להכין (עם לא מעט עבודה ידנית) גיבוי שלו. האתר הישן של תפוז למטה, אבל אפשרי שעותק של האתר המקורי או חלקו עוד נמצאים בארכיון הרשת או בCommon Crawl (בשני המקרים צריך לחפש לפי הכתובת המקורית). כניסת המשתמש שלך לא תעבוד בארכיונים, הם עובדים רק לפי כתובת מקורית.
 

נמושקה1

New member
ממש כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!

לא רוצה אפילו להכנס לפורום מהיחס המזלזל שלכם לבעלי בלוגים לאן שפניתי חוץ מתגובה אחת שלא הועילה בכלום . אין התיחסות לבעלי הבלוגים עבודה של שנים הלכה לפח . באמת אנחנו "מקבלים "את הסליחה שלכם יש ימים שלא ניתן בכלל להכנס למערכת.
 
למעלה