כל הכבוד לתעשיית הפרסום הישראלית

צימט

New member
כל הכבוד לתעשיית הפרסום הישראלית

מעבר לעבודות הפרו בונו אני מבין שהתחילו להעסיק אנשים עם מוגבלויות: נכי קריאייטיב, חסרי אונות במוח, דאחקיונרים, וסתומים ויזואלית. זה באמת נחמד וחשוב להעניק לאנשים כאלה עבודה ומקום נחמד להיות בו אחרת איך הייתם מסבירים תופעות כמו: הפרסומת החדשה לספרינג, קמפיין בזק, מירס ופה גם הפרזנטורית יוצאת אחלה חסרת מוח. אני קורא לכל מנהלי הקריאייטיב - המשיכו בדרכם החשובה וספקו לנו עוד דברים לדבר עליהם בפורום - ישר כוח!
 

copypaste1

New member
בנק יהב סרט מחפיר!!!

נראה שקשר בראל מוכרים סטוקים של מחזות זמר שלהם מהאייטיז והניינטיז לכל המרבה במחיר גם סוג של ביזנס
 

copypaste1

New member
פעם היו מעלים סרטים ונותנים קרדיטים אבל היום

...מעניין מי עשה את הזוועתון הזה בנק יהב? ראיתי שזה בא מבית היוצר של דרורי שלומי? אבל מי שאר הצוות?
 
אני מהמר שאף אחד מכם לא עשה פרסומת.

ואם כן הוא בטח מתבייש בה. כמו שאני מתבייש שאתם "קולגות" שלי. אתם מדברים כאילו הקריאייטיב עובד בחלל ריק. אין לקוח, אין אסטרטגיה אין פלאנינג, אין בעל משרד שהבטיח לחבר שלו שיהיה בסדר. אני גם חושב שרוב הפרסומות שיש כאן הן זבל, שיט, גם אני שותף לחלק מהם, אבל כמות הרוע, הגועל והקנאה הצרופה לפעמים מעביר אתכם על דעתכם.
 

צימט

New member
יוני היקר

אם אלה הפרסומות שעושים היום אני מעדיף לקטוף בננות ביחד עם תיאלנדים ברחבי ישראל. אני בעל משרד אמנם בתחום האינטרנט ואני אומר לך חד משמעית לקוחות (גם הגדולים ביותר) צמאים לרעיונות טובים וחשיבה שתקדם אותם, בעל משרד שמבטיח לחברים שלו הבטחות זה חלק מהבעיה של הפרסום שלנו וחצי שני של עבודות שבאות מקומבינות בפוליטקה זה גם לא מקור לשמחה. אני מבטיח לפחות שמהצד שלי אין רוע ובטח לא קנאה, אני חושב שאם ניקח רגע את מה שאנחנו עושים ונמשיל לתחום הרפואה אני חושב שנניח מתוך מאה חולים שעולים על שולחן הניתוחים, שמונים מתים, והשאר חיים משבת לשבת. אני מכיר את רוב החברים בפורום אישית, עם חלקם עבדתי ען המון הורדתי כמה דרינקים וחלק פרטנרים נפלאים לאחורת צהריים - אין פה רוע אלא דאגה אמתית למקצוע שלנו, לקחות מקבלים חרא פרסום ומשלמים על זה כסף טוב וחבל.
 

LAGRAFELD

New member
כן צימט, ואתה עושה קריאייטיב הרבה יותר מחפיר

בעצם, אצלך ב"משרד, אין בכלל קריאייטיב. מדהים איך היחפן מבקר את הסנדלרים.
 

צימט

New member
נראה לי שאין לך מושג מה אני עושה.....

אני יכול לומר לך דבר אחד על המשרד שלי - הוקם בשנת 2000, מטפל בלקוחות נהדרים, אף לקוח לא עזב אותנו מאז כמה משרדים בארץ ו\או בעולם יכולים לומר דבר כזה?
 
דאגה אמתית למקצוע שלנו???

ברור שיש אגו. ברור שיש קנאה. ברור שיש רוע. ברור שאנשים נהנים לקטול ולהקטין אחרים. אז אל תזיינו את השכל ותגידו שהנשמות הטהורות ושאר הטוקבקיסטים פולטים רפש ושטויות עקב "דאגה אמיתית למקצוע שלנו". הבעיה של הקריאטיב בארץ זה עניין אחר. היא נעה מבינונית מינסטרימית משמימה, דרך דאחקות פנימיות עלובות, ועד לגימיקים זולים וחד פעמיים. ופרט לגורמים הידועים, הבעייה נובעת מכך שאין כיום בענף הזה מספיק מנהלים מוכשרים, רעננים ואמיצים שיצעידו אותו צעד אחד קדימה.
 
צימט היקר.

יש הבדל בין ביקורת עניינית להטלת רפש קולקטיבית של וואנאביז. הכי קל זה לשבת באנונימיות הנוחה, ולטנף על כל העולם, במיוחד שלא עשית שום דבר בחייך שקרוב לאוף-ליין (לא אתה צימט). אז לכל פרחי תרצה/בצפר/עבודי והוואנאביז, עצה קטנה - ביקורת תתנו רק כשבאמת הוכחתם משהו!
 

קולמוס

New member
יוני כמה חבל

שאתה מייצג את כל תחלואי עולם הפרסום- היהירות, אני ואפסי עוד. מצידי גם ביקורת עניינית של ילד בכיתה ג', או של קווקזית בת 90 שיודעת 2 מילים בעברית - היא עניינית. בסופו של דבר אתה לא עובד בוואקום ומייצר פרסומות רק עבור הברנז'ה. אז תרים את הראש, סע קצת בארץ והעיקר תהיה קשוב. שבוע נפלא שיהיה בצומת גלילות.
 
קולמוס כנס והחכם

א. אני לא בראובני, תבדוק את המקורות שלך. ב. נראה לי מוזר שטירון פישר שלא ירה כדור מימיו יבקר עבודה של מ"פ, למשל... ג. אתה לא מכיר אותי, אין לך מושג ירוק מי אני ועדיין אה מרשה לעצמך לכתוב ביקורת כמו: "סע בארץ..". כאילו שאתה מה בדיוק? נוסע בכל הארץ ומתבונן כחוקר סוציולוגי של העם? אתה מגוחך. שיהיה לך שבוע פנומנלי!
 

קולמוס

New member
בכיף יוני

אולי טעיתי בכמה דברים, אבל התמצית זה שכל ביקורת לגיטימית אם היא עניינית. אחלה יום שיהיה.
 
למעלה