כל הכבוד למערכת המשפט בישראל שהיה להם בצים

billc

New member
כל הכבוד למערכת המשפט בישראל שהיה להם בצים

להרשיע את קצב, נקווה שגם יקבל עונש כבד צריכים לעשות אותו דבר לאולמרט, אמנם לא אונס אבל הרבה שחיתות,
 

airdene

New member
כמה 'ביצים' צריך היה הרכב השופטים לאחר הופעת

האימים של בייניש ? הספקת לשכוח שהיא התערבה בהליך האישום ודרשה למעשה מהפרקליטות להגיש תביעה ? וזאת לאחר שמזוז וצוות הפרקליטים שבדק את חומר הראיות הגיע למסקנה שאין הם יכולים להאמין לעדותה של א'... וזאת מבלי לקח בחשבון את המסלול הלוליני שהילך בו היועץ המשפטי מתחילת הדרך - " עבריין מין סידרתי" כינה את קצב עוד טרם נחקרו העדות, לאחר שנחקרו הציע עיסקת טיעון קלה להפליא, הגן על העיסקה בבג"צ ע"י תקיפת אמינותן של העדות שנחקרו בנתיים, הביע ספקות קשות בהצלחת התביעה בבית המשפט וכו' וכו'... אתה יודע שבד"כ מצב הענינים הפוך לא ?, הפרקליטות היא זו חסרת הספקות, הדורשת למצות את הדין עם הנאשם והשופטים הם הספקנים, הבודקים בציציות כל עדות וראיה, הפוסחים על שתי הסעיפים ומלבנים עד דק את הכרעתם. בהתחשב בסופה הגבית שנתנה בייניש בגבם, בחיסול הממוקד שנעשה בקצב בזירה התקשורתית טרם נפתח משפטו, בהיסוסי היועץ המשפטי וצוותו, נדמה לי כי בפסקנות והזעם ה'קדוש' מפנה כב' השופט קרא כלפי הנאשם קצב יש לא מעט מן הניסיון לרצות את רצונות נשיאתו, ולשם כך לא דרושות 'ביצים'... דרושה לשון ארוכה מאוד ופגם בחוש הריח. ושוב נדמה לי כי משני האחרונים יש לכב' השופט קרא שפע אספקה.
 

stagefather

New member
האם אתה סבור, שכל זה השפיע על הכרעת הדין?

האם אתה בעצם רומז, שלדעתך קצב זכאי?
 

סלסרו

New member
קצב הורשע בגלל שהוא פרסי.

כך מתבכיין ניסן ג'רבי, מייסדי איגוד 'מזרחים נגד ישראל' "אך לא ניתמם ולא נתחבא מאחורי חקר האמת: התקשורת המגויסת היא זו שדחפה למעשה את כתב האישום עוד בטרם נולד כזה. התקשורת הבורגנית האשכנזית המערב אירופאית הכינה ובישלה את כתב האישום עוד הרבה הרבה לפני שמישהו בפרקליטות חשב ברצינות להכין אחד שכזה, ודאי לא לפני שיביא עימו את הראיות וההוכחות הנדרשות כבכל משפט ותלונה בבית דין ישראלי. למעשה, הכנתו ובישולו שהתבצעו כמובן על אש קטנה במיוחד, החלו עוד שנים לפני שנולד והומצא, הכנתו נולדה בזמן מאוד מדויק וספציפי: יום היוולדו של נשיא המדינה, משה קצב. מילים חריפות וכואבות ללא ספק, אך יהיה תמים להתעסק בנשיא משה קצב, אלא באזרח המזרחי הקלאסי היושב בין עמך."
 

Nobilis

New member
מעניין...

יצחק נבון היה גם הוא נשיא ממוצא מזרחי. מדוע לא בישלו גם לו איזה פרשיית אונס קטנה? אני אומר לך, האשכנזים האלה לא יכולים לעשות שום דבר כמו שצריך!
 

forglemmigej

New member
לא כי הוא AFרסי

אלא כי השופט ג'ורג' קרא ערבי ושתי השופטות פמיניסטיות..
 

airdene

New member
צריך אדם להיות אדיוט מושלם כדי להאמין

ששרשרת המהלכים, גם התקשורתים וגם ההירארכים לא השפיעו על הכרעת חבר השופטים. קרא את שהיה למשנה לנשיא ביהמ"ש לשעבר, חשין, לומר על השפעת התקשורת ותבין בעצמך. אבל ההגזמה האמיתית בדברי בילק היתה הערכתו הרבה ל'אומץ' שנדרש כביכול מראש הרכב השופטים קרא כדי להרשיע את קצב... טוב, הוא אינו חי פה ולכן אולי אינו מודע לכך שבישראל התרחשה דה פקטו הפיכה אשר העבירה את עיקר הכוח הפוליטי מן הזרוע המחוקקת ונציגיה הנבחרים בראשות זו המבצעת לרשות השופטת. גם כאן אין לך הצורך להסתמך על דברי, תוכל לקבל אישור לכך מפי האדם האחראי לכך - אי כבוד השופט ברק. ולסיום, איך הסקת מדברי שהבעתי דעה כל שהיא בענין אשמתו או חפותו של קצב? לא עומדת לי האפשרות לעצב דעה בענין כל עוד מכלול העדויות נותר חסוי... טענתי היתה שהיה זה משפט פוליטי לכל דבר, סטייל משפטי הראווה של המשטר הקומוניסטי. קצב, בהמה קהת חושים, לא קלט שעדיף היה לו לשתוק ולחתום על עיסקת הטיעון ותחת זאת ביכר להיות מוצא להורג בכיכר העיר. זבש"ו.
 

TrigATUSA

New member
אין מילים

יש עשר מתלוננות בלתי קשורות שכולן הוטרדו או נאנסו , אבל אתה עדיין טוען שזה משפט ראווה עם ראיות מפוברקות נראה לי שאתה מתבלבל בין אווירה ציבורית מאשימה (נניח שהייתה כזו, למרות שזה נתון לוויכוח רציני) לבין העובדה הפשוטה שהיו ראיות מאוד משכנעות והתקיים משפט מעמיק ורציני גם אם יש אווירת לינצ' (וכאמור, לא ברור שהייתה כזו) זה לא שומט את הקרקע מתחת לרצינות של המשפט
 

airdene

New member
אשמח אם תואיל להודיעני איך עלה בידך

לודא את מידת 'רצינותו' של המשפט ? או כמנהג סלסרו ??? המשפט התנהל בדלתיים סגורות. סגורות. רוב העדויות והראיות אינן זמינות לעיוננו. ברם, מה שכן ידוע לנו, לציבור הקוראים, מעל לכל ספק, הוא שהיו אלו 'נציגי הפרקליטות - הם ולא אחרים - ששכנעו את שופטי בג"ץ שהראיות אינן עוברות אפילו את סף ה"סיכוי סביר להרשעה" לצורך הגשת כתב אישום'... אולי תחלוק איתנו את כדור הבדולח שלך ותסביר לנו איך ראיות שאינן עוברות את הסף הסביר להרשעה הופכות באחת להרשעה מעל לכל ספק ? זאת לא פחות מבמדינה בה אותה פרקליטות עצמה מעדיפה כמדיניות שגורה להגיש כל קייס נגד אישיות ציבורית להכרעת בית המשפט. שוב, אחת היא לי אם קצב אנס או לא. טענתי היא שבית המשפט עשה את המוטל עליו, מלמעלה, והרשיע את הפוליטיקאי. גימד את כח האתמול ואישרר מחדש את כוחה של אליטת הכח החדשה. משפט צדק לא היה שם.
 

TrigATUSA

New member
משמעותו של המונח משפט ראווה

הוא משפט ממניעים פוליטי בו מורשעים בהאשמות כזב מריבוי העדיות הבלתי תלויות (שרובן לא נכללו במשפט בגלל התיישנות, אגב) יש חיזוק חד משמעי לטענה שקצב אכן מטרידן סדרתי ואנס זה שומט את הקרקע מתחת לחלק של "האשמות כזב" אז בשלב ראשון עדיף להנמיך את רמת הססמאות אם לדעתך המשפט היה בעל מניעים פוליטים זה עדיין לא עושה אותו "למשפט ראווה בנוסח סובייטי" לגבי משפט מטעמים פוליטים - אי אפשר לשכנע אנשי קונספירציה, זו כמו אמונה דתית הרי אתה מאמין בכל מיני דברים הסמויים מהעין, רק לגבי הטענה שהפרקליטות טענה בהתחלה שאין מספיק עדויות - זה דווקא די מתאים לתיאורייות קוספירציה : כאשר מישהו בעל עוצמה מספיקה, חשוב ומקושר, אפשר לגרום לאנשי המנגנון להגיד כל מיני דברים לא פעם ולא פעמים, לא רק בישראל נחלצו ככה אנשי שררה מכל מיני פשעים בכל מקרה, המשפט אינו מדע מדוייק ויש מקום לדיעות לכאן ולכאן לגיטימי היה למזוז לחשוב שאין מספיק ראיות להרשעה ולגיטימי היה לא להסכים איתו
 

forglemmigej

New member
מהמשפט הזה

המסקנה הכמעט בטוחה שאף בחורה נורמטיבית כמו שאומרים היום לא תלך יותר להתלונן על הטרדה מינית מכל סוג שהו אחרי הקרקס שהעוכרי דין שלו עשו.
 

airdene

New member
התחלנו לדחלל ?

הנה הגדרתה של ויקפדיה למשמעות המושג - 'משפט ראווה' "משפט ראווה הוא כינוי שלילי להליך משפטי ציבורי, שבו פסק הדין הוחלט למעשה טרם המשפט. מטרת המשפט, אם כן, אינה לדון באשמת הנאשם, אלא לפרסם בציבור את אופן הענישה והנימוקים לה, כאזהרה. לפיכך במשפטים אלו ניתן להרשיע אדם חף מפשע מבלי לתת לו משפט הוגן. משפטי ראווה הם אמצעי לרדיפת מתנגדי משטר או אנשים אחרים שהמשטר חפץ לפגוע בהם. מטרת גזר הדין היא בראש ובראשונה להתנקם או להעניש את הנאשמים על הפשעים המיוחסים להם, ולא לשקמם" מה שלא מצאתי בהגדרה זו הוא האיבר שהואלת להוסיף לה בטובך 'מורשעים בהאשמות כזב' שארית הודעתך נסמכת על איבר זה מפני שדווקא אותו בחרת לתקוף. ובכן, אף שמחלתי על כבוד זכרוני ופשפשתי שנית בהודעותי הקודמות, לא מצאתי ולו בדל טענה שההאשמות נגד קצב בכזב יסודן. אפשר מאוד והנ"ל אכן היה מטרידן סדרתי. אולם, אפשרות זו לכשעצמה אין בה כדי להרשיעו בבית משפט תקין. לשם הרשעתו נזקק בית המשפט לראיות חותכות, מעל לכל ספק סביר. כפי שכבר הארתי קודם, ראיות כאלו, ככל שידיעתנו מגעת (בכל זאת ההליך המשפטי התנהל בדלתיים סגורות ונמנע מאיתנו, עדיין לעיין בכל הראיות) אינן בנמצא. זו משמעות הודעת הפרקליטות לבג"צ 'שהראיות אינן עוברות אפילו את סף ה"סיכוי סביר להרשעה" לצורך הגשת כתב אישום'. הודעה כזו, במדינה בה שעור ההרשעות עומד על 99%, והפרקליטות בה מודה שמדיניותה כלפי תיקי חקירה רעועים היא שעדיף למסור את ההכרעה לידי בית המשפט, משמעותה בעצם שטובי פרקליטי התביעה הגיעו למסקנה שדינה של תביעה זו להזרק מבית המשפט. רק לאחר שנשיאת העליון, בייניש, עשתה מעשה חסר תקדים והורתה להגיש תביעה טרם בחנה את הראיות, הוברר לפרקליטות לאן נושבת הרוח ומה יהיה פסק הדין. במקרה כזה אין צורך בראיות של ממש, כל שצריך הם הניצבים עצמם...
 

סלסרו

New member
טעות בידך.

"לשם הרשעתו נזקק בית המשפט לראיות חותכות, מעל לכל ספק סביר." לא נכון. בתביעות על אונס לא צריכים ראיות חותכות, כי לעיתים קרובות מאד, מטבע הדברים, מדובר במקרה שהוא he said/she said. מקרי האונס שיש בהם "ראיה חותכת" הם נדירים. לשם הוכחה חותכת צריך בדיקה וואגינת תוך מספר שעות ובדיקת זרע או DNA של הגבר, ובמקרים שאין את אלה צריך ווידאו או עדות ראיה. הסיכוי שאשה שעברה אונס, בפרט בידי מכר או קרוב (כפי שהם רוב מקרי האונס), תרוץ לבית חולים לעבור בדיקת וואגינה, הוא קטן מאד. רוב הנשים שעברו אונס חוות טראומה עצומה, ולא מסוגלת נפשית לרוץ מיד לבית חולים או משטרה לעבור בדיקות פלשניות, מתן עדות וכל הטרטור הכרוך בכך. החוק מכיר בכך, ולכן סומך על עדות המתלוננת. אין צורך ב"ראיות חותכות". מאחר שבקייסים כאלה סומכים על עדות המתלוננת, כל מה שהשופטים יכולים לעשות הוא להתרשם מאמינות הצדדים. מה לעשות שבמקרה של קצב, השופטים התרשמו באופן חד משמעי שהוא משקר והמתלוננות דוברות אמת. הם התרשמו שעדותו "הייתה זרועה שקרים, קטנים או גדולים, והצטיינה לכל אורכה במניפולטיביות ובהעלמת מידע". הם אף בחנו כל ראיה שהוא הביא, ודחו אותה אחת לאחת וקבעו שכולן שקריות (כגון השימוש הכוזב ביומן, שימוש כוזב ב'מכתב אהבה' שא' כתבה, מסכת כזבים שקצב סובב את א', ועוד ועוד).
 

airdene

New member
מצ"ב מאמר דעה מאת בן דרור ימיני

המעלה אותן ספקות שהעליתי באשר לפער הבלתי נסבל בין עמדת הפרקליטות כפי שהוצגה בתום בחינה מדוקדקת את עדויות המתלוננות ובין הכרעת הדין הנוקבת, חסרת הספק. בנוסף לכך הוא מזכיר לכולנו איך הורשע קצב בלינץ תקשורתי טרם משפטו. את דעתי באשר לסיבות לכך שקצב לא זכה למשפט צדק כבר הבעתי. אולי ימצא צדיק אחד בסדום אשר ידליף לאינטרנט את פרטיכלי המשפט ונוכל כולנו לקרוא ולמצוא האם זכה למשפט או שמא למשפח. עד לוויקיארוע זה פסק הדין של קרא וחבורתו חשוד בעיני כמוזמן.
 

סלסרו

New member
תמיד אפשר להעלות ספקות, בכל קייס.

ההסבר שהשופטים נתנו היה שמאז עסקת הטיעון הובאו בפניהם ראיות חדשות שהטו את הכף באופן מוחלט לרעת קצב. מי יודע אם זה אמת או לא, אבל בהחלט יתכן שהם מתכוונים למה שביליק הביא: לאחרי עיסקת הטיעון קצב התעמת שמונה פעמים עם המתלוננות, וברגע שהעימות הגיע לפרטים, קצב ישב שם מכווץ, כשפיו מלא מים, ללא יכולת לתת הסבר הגיוני לטענות. כך לא מתנהג אדם חף מפשע. לפי החוקרים, הוא התנהג כאדם אשם, וניתן היה אף להאשימו על מקרי אונס נוספים. מהתנהגות קצב אני נוטה להאמין שבעינייו הוא באמת לא אנס. אני מאמין שהוא חשב שהוא פיתה אותן, והכל בסופו של דבר היה בהסכמה. אבל למעשה, מה לעשות, הוא כן כפה את עצמו עליהן. לא רק שהיה מטרידן סדרתי (כפי שגם בן דרור ימיני מודה שהוא בעצמו שמע את הרכילות על כך עוד מזמן) אלא גם מקרי מין בכפיה של ממש. לא יודע למה יש פער כזה בין איך שהוא רואה את הדברים לבין הראליה, אבל אני נוטה להאמין שהראליה היא הרבה פחות 'אפורה' ממה שתומכי קצב רוצים שנחשוב.
 

Nobilis

New member
השלמת החקירה גילתה ראיות חדשות

לדוגמא - קצב הכחיש מכל וכל שהוא היה במלון ביום האונס, אך בהשלמת החקירה נמצא ששיקר (יש קבלה מהמלון). לדוגמא - הסתבר שיש עדויות של אנשים שראו את אחת המתלוננות יוצאת מלשכתו נסערת ובוכה ביום בו הוא הטריד אותה מינית. וכו'. בסופו של יום - שמונה/תשע מתלוננות, הר של ראיות, ואנסי אחד.
 

airdene

New member
הנה עוד אחד.

וואלה אחד מלומד הפעם. פרופסור למשפטים. היה יו"ר בצלם אאל"ט, כלומר לא בדיוק מחבק את תאורית פסק הדין המוזמן, משתייך לצד התומכים בכל כוחם בבפרשנות הדמוקטטורה נוסח ברק. וגם הוא חוזר על ספקות היסוד, על הפער הבילתי מוסבר בין עמדת הפרקליטות ובין פסק דין נחרץ כ"כ. אגב הסבריך על ראיות חדשות. ישנם מקורות לא מעטים הטוענים שלא היו ראיות חדשות מהפכניות בטיבן, מקורות שעקבו אחר מהלך המשפט באולם ומדווחים על יחס בלתי הוגן של קרא לפרקליטי קצב, לראיות שביקש להציג ולחקירות הנגד שביקשו פרקליטיו לערוך. בנוסף לכך, אמינותה של א' , או ליתר דיוק, חוסר אמינותה היוותה חלק נכבד מהבסיס להיסוסה של הפרקליטות באשר לסיכויי הצלחת התביעה במשפט והתמריץ להסכמתה לעיסקת טיעון. עניין שמחזק את התמיהה על המהפך שהתחולל באולם בית המשפט מאחורי הדלתיים הסגורות. עד שלא ישוחררו הפרטוקולים ונוכל לקרוא מה באמת התרחש שם עודני סבור שזהו פסק דין מוזמן.
 

billc

New member
כתבה מאוד חלשה ואסביר

לפני זה ציטוט מאוד צורם מהכתבה "הרשעתו הוא קלון מצמית, חיים הרוסים, משפחה מוכה (על לא עוול בכפה)" נוציא קודם כל מהויכוח את האונס בכוח הבנאדם היה מטריד נשים במשך שנים הוא פיטר וקידם נשים על מנת לאפשר לו להטריד אותם ולשכב איתם על זה אני חושב שאין ויכוח יש הרבה עדוית ועדים מהמשרד. עכשיו בקשר לאונס בכוח, אדם שמבצע את מה שמבצע במשך שנים ומרגיש שהוא בלתי נגיע אז יכול להיות שהבחורה הגיע למלון מתוך לחץ שהיא לא רוצה להיות מפוטרת, ואפילו נלך בצורת המחשבה שלך, נניח שהיא רצתה קידום בעבודה ומה לעשות היא התחרטה ברגע האחרון, מהמחיר שהיא מוכנה לשלם כידי לא להיות מפוטרת, אז הוא שרגיל לקבל מה שהוא רוצה לא הסכים לקבל "לא" והשתמש בכוח עכשיו זו תאוריה, יכול להיות שלא היו דברים מעולם, תסכים איתי שאם הדברים קורים במשך שנים ברור שיש מצב שאחת הקורבנות יכולה להתחרט בשניה האחרונה ולא תסכים לשכב איתו, אז אם לא היא אז אחרת. בגלל שהוא ביצע את זה במשך שנים, בית המשפט צריך להחליט האם המקרה הזה, היה אונס בכוח או לא, מכל העובדות שהם כן בטוחים לגביהם ההגיון להאמין לבחורה, לדעתי זה מקביל לשודד בנקים עם נשק, הוא שודד בנקים במשך שנים ואף אחד לא נפגע, יום אחד אחרי 10 שנים, מישהו נהרג בשוד, יכול להיות שבן אדם התנפל עליו, והכדור נפלט יכול להיות שהכדור נפלט מהשומר וזה בכלל לא השודד זה לא משנה, ברגע שאתה מטריד ומאלץ נשים לשכב איתך במשך שנים, SOON OR LATER צפוי שמשהו ישתבש עכשיו יכול להיות שהיא משקרת, אין לי בעיה עם זה, שהוא יערער מהכלא, ויקבל עונש קצר יותר, אבל לרחם עליו ? לומר שמערכת המשפט הרסה לו את החיים? ולא ההתנהגות שלו? זה בדיחה בארה"ב אם בוס מאלץ עובדת שלו לשכב איתו באיום (אפילו לא ישיר) אלא מתוך הבנה שהיא תאבד את העובדה שלה זה נקרא אונס לכל דבר.
 
למעלה