כל הכבוד לממשלה על התגובה המהירה לסופרלנד

איידהו

New member
כל הכבוד לממשלה על התגובה המהירה לסופרלנד

ניתן לשער שאם חשיפת ההפרדה בסופרלנד השבוע הייתה מתרחשת בימי הממשלה הקודמת, הייתה התעלמות כמעט מוחלטת, כפי שהיה לרשימה ארוכה של מקרי גזענות בשנים האחרונות.

הפעם ראו שבהחלט יש שינוי במדיניות- לבני התערבה ובדקה את העניין מבחינה משפטית, יו"ר ועדת החינוך מצנע ושר החינוך פירון התערבו גם כן בקריאה למנוע מבתי ספר להגיע אל הסופרלנד, כל עוד מדיניות האפרטהייד הזו ממשיכה ואפילו שר הביטחון בוגי יעלון התייחס בזעזוע ואמר - "כשאני שומע את תיאורו של המורה מבית הספר אג'יאל ביפו על החוויה שעבר בסופרלנד וכשאני קורא את התגובה חסרת התקדים של הסופרלנד לאירוע, אני שואל את עצמי איך כל אחד מאיתנו היה מגיב לו באחת ממדינות העולם היו טוענים מנהלי פארק שהם מבצעים הפרדה בין בתי ספר רגילים ליהודיים", כתב יעלון בפייסבוק. "אני מניח שהייתי מזדעזע ומתבייש בדיוק כפי שאני מזדעזע ומתבייש במקרה הזה".


התגובה הממשלתית הנחושה והמהירה הביאה את הסופרלנד להתנצל ולהפסיק עם המדיניות המפלה שלהם.

זהו, נגמרו הימים בהם אפשר להתעלם במקרה הטוב, או להצדיק במקרה הגרוע, כפי שכמה בפורום הזה נוהגים לעשות בכל פעם שמקרה כזה מתפרסם. אם היה מתגלה שהסופרלנד עושה הפרדה מכוונת בין בתי ספר חרדים לבתי ספר רגילים אף אחד כאן לא היה מתעלם וזה היה נתפס בצדק כאנטישמיות..
 

איציק911

New member
ממשלה מנותקת ואכזרית

שום גזענות הכל שטויות.

לא נעים לבלות במקומות האלו עם הערבים שמתפרעים עוקפים ודוחפים בתור ולא רוצים לרדת ממתקנים ולא מפסיקים להתפרע

רק שהממשלה הבזויה הזאת מנותקת
 

איידהו

New member
כנ"ל לגבי ערסים יהודיים

מתנהגים באותה מידה בדיוק. אבל בדיוק.

האם יש לעודד מקומות בילוי כמו הסופרלנד וכדומה ליצור ימים מיוחדים למשפחות של הישראלי המצוי והמכוער, לעומת משפחות שקטות ונורמטיביות, לפי דבריך...?
 
למעלה