כל הזמן הוא נואם..

אז בשעת מצוקה אתה נשען על ימנמנים?


בחיי שאתה בדיחה עצובה.
 

MARIA40

New member
איך קבעת את זה...?

אני למשל תמכתי בכניסת ה"עבודה " לקואליציה הזאת...אני תומך בהישארותו של ברק כשר הביטחון בממשלה הזוייה הזאת. בכל זאת צריך שיהיה שם לפחות אדם אחד אחראי ונורמלי. אבל מכאן ועד להסכים עם דרך התנהלותה מול אומות העולם, ומול אזרחי ישראל הנאנקים תחת המיסוי העקיף הגדול פרי יזמתו של נתניהו ...המרחק גדול.
 

1אברהם

New member
אתה צודק, אין הבדל בין החמאס לפאתח

לשניהם אותה מטרה ( חיסול ישראל ) ולכן גם אם אבו מאזן לא היה חותם על הסכם עם החמאס עדין הוא לא יכול להיות פרטנר ( אלה אם כן אתה מסכים לסגת לקווי 67 לעקור 600000 מתישבים ולהסכים לממש את "זכות השיבה" )
 

Raynor1

New member
אמר השמאלני...


אתה ושכמותך לוקים בבוחן מציאות שלא היה מבייש סכיזופרנים במחלקה הסגורה בטירת הכרמל, מוכנים להרוג את כולנו בשביל פנטזיות אוטופיות עם אלה שהדת שלהם מצווה להשמיד אנשים כמוך, ואתה אומר שהוא לא חי במציאות?... בדיחה טובה...
 

blackbomber

New member
"שוטים" תכנה את הילדים שלך. חשבת על זה?

להזכירך: לא מזמן ה"שוטים" האלו תמכו בשמאל התבוסני/קומוניסטי הישראלי! אז לא כיניתם אותם "שוטים", אז "גם רוב של קול הוא רוב"... נכון? אין ולא צפוי להיות רוב בממשלה/כנסת לביצועו של מהלך תבוסני, מכאן שאין טעם בקיומו של מו"ם עם אויבנו הפלשתינים, זאת המציאות!!! כל היתר זה בולשיט! גם נתניהו וגם אתה אומרים בולשיט. אם התנסחות כזאת אתה מאמין שתומך ימין אחד יעבור לתמוך בשמאל או ב"מפלגת העצמאות"? רק אם הוא "אהבל", זה יתכן...
 

MARIA40

New member
עזוב מה שאני חשבתי...אתה לא באמת רוצה לדעת

כסיל...
 

MARIA40

New member
שתיהיה כפרה..

הן על הילדים שלי, הן על הנכדים שלי ,והן על כלב שלי...את שאר בני המשפחה שלך אני משאיר מחוץ לוויכוח.הם לא אשמים שיש להם אבא ובעל כזה אדיוט...
 

blackbomber

New member
"אידיוט" תקרא למאהב שלך, הוא מהמשפחה שלך?

פשוט גובה ממך פחות מהמקובל בשוק. תסתום את הפה המלוכלך שלך, נמאס ממך ומהשמאל התבוסני/קומוניסטי הישראלי שכך מתנהל לאחר שהעם בעט בו היכן שה"אידיוט" מבקר אצלך.
 

MARIA40

New member
אל תמהר להסיק מסקנות ..

זה שאצלך במשפחה יש גילוי עריות ,ויחסים הומסכסואלים .ויחסי מין עם חיות .לא צריך לגרום לך להניח שזאת הנורמה המקובלת .זה שאתה אדיוט אני גם יודע ..ולא רק אני.
 

blackbomber

New member
תת רמה של תבוסן קומוניסט.

לא ארד לרמה שלך. ואם לא הבנת עד עכשיו שעליך לסתום את הפה המלוכלך שלך, מכאן שלעולם לא תבין. לא יודע מה אתה עושה למנהל הפורום שהם מאפשרים לך "ללכלך" כך... אולי זה קשור לאהבתך כתבוסן לקבל את הדברים "שלא כדרך הטבע"?
 
למעלה