כל הזמן הוא נואם..

MARIA40

New member
כל הזמן הוא נואם..

כדי לתחזק את התמיכה בו ,, על ידי עדת השוטים שלו.... נתניהו: אבו מאזן חייב לבחור - שלום עם ישראל או עם חמאס ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי "אם אבו מאזן יבחר לממש את ההסכם שחתם עם חמאס בדוחא, נראה שהוא נוטש את דרך השלום". בדבריו בפתח סיעת הליכוד הוסיף ראש הממשלה כי "חמאס לא רק שלא נטש את הטרור, אלא מתחמש כדי לבצע מתקפות טרור יותר קטלניות. אני אומר לאבו מאזן: שלום עם חמאס או שלום עם ישראל". (מורן אזולאי הבן אדם לא חיי במציאות, ולא שם לב למה שקורה סביבו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4185863,00.html
 

mr dish

New member
המשך להתמרמר, מירמור מהלך...כל חייך מושתתים

על התמרמרות מרה.
 

restored

New member
הפרטנר לשלום מחבק את הטרוריסט והשמאלן מתעלם

אני ממש התעוררתי בהפתעה היום כנראה, כי ממש לא צפיתי תגובה כזו משמאלן ...
 

restored

New member
מפתיחת השרשור הצגת גישה של

נתניהו נגד השלום בעוד איזו סיבה מצוצה. עכשיו אתה אומר בעצם ביבי שלח את מולכו ולכן הוא "מקבל את החמאס" ? (כך אני מפרש את המשפט החדש הזה שלך). תחליט איזה גרביים לבשת היום.
 

MARIA40

New member
לאור העובדה שאתה משתייך למחנה מאד מסוים ..

אני לא מתפלא שזה מה שהבנת.. מה שאני רציתי להוכיח זה את חוסר הסימטריות בין ההכרזות והנאומים של נתניהו לבין מה שהוא עושה בפועל...ואל תשכח אני מאלו שחושבים שאסור להפיל את ביבי...
 

restored

New member
טוב, אני מודה שטעיתי כאן

הנחתי שהבאת לינק אותנטי על מולכו, לא חשבתי שתחזור 4 חודשים אחורה כדי להציג חוסר סימטריות עם מה שנתניהו אמר היום לאחר שאבו מאזן והחמאס הגיעו להסכמות אתמול. חשבתי שכמו כל בן אדם נורמלי תתיחס לדברים לפי מקומם בציר הזמן. שכחתי שאנשים כמוך מסוגלים להצדיק דברים שעוד לא נעשו על סמך דברים שנעשו בהקשר שונה לגמרי. זה מזכיר לי את הצידוקים של החמאס לנקמות. קודם החמאס מבצע פיגוע, ישראל מגיבה ופוגעת באנשים ואז החמאס מבטיח נקמה, כאילו הוא קורבן שנקלע לזירה בעל כורחו. האם אתה חמאסניק ? דבריך משוללים כל הגיון. מולכן נפגש לפני 4 חודשים בירדן, ההסכמות עם החמאס ואבו מאזן נעשו בימים האחרונים, היום נתניהו נואם נגד, ואתה רואה כאן חוסר סימטריות ? החוסר סימטריות היחידה היא בין קיום שכל כלשהו לבינך.
 

MARIA40

New member
אין גבול לטיפשות...

http://news.walla.co.il/?w=/9/1890961/1196865/5/@@/media 24/1/2012 היה רק לפני פחות משבועיים ולא לפני 4 חודשים..וגם לפני 4 חודשים אבו מאזן ומשעל רקמו יחד את הקמת הממשלה הפלשתינאית, למרות שגם אז נתניהו הכריז שאבו מאזן צריך לבחור בין איחוד עם החמאס, לבין ניהול מו"מ עם ישראל. על הקמת המדינה הפלשתינאית... ואני עוד מתפלא....שאתה אומר ...אני רק ביבי ..
..
 

restored

New member
עדיין הטענה שלי תקפה

דבר ראשון - הלינק שהבאת במקור על מולכו היה מאוקטובר, תבדוק את הלינק שלך. הלינק שנזכרת להביא עכשיו היה מה-24.01 והפגישה של אבו מאזן עם ההסכמה עם חמאס היא מהיום. אז בוא ננסה שוב : לפני שבועיים מולכו בירדן, היום הפגישה של אבו מאזן וחאלד משעל, אח"כ ההתייחסות של נתניהו לכך. מה לא מובן לך ? איך יש פה סטירה עם זה עקבי מבחינת ציר הזמן ? רק אתה זה שנאלץ לחזור לעבר כדי להצדיק את טענת העתיד שלך ... פאתטי. דרך אגב, האם אתה חושב שלאחר הפגישה של משעל ואבו מאזן נתניהו היה אמור לשתוק ? כי גם אז היית מילל כמו מוכה ירח.
 

restored

New member
הורידו הודעות, למה ?

בכל מקרה להסביר לך את השתלשלות האירועים : לפני 4 חודשים הלינק שהבאת. לפני כמה ימים ואתמול הסכמות בין אש"פ לחמאס. היום נתניהו נואם. האם המח שלך מסוגל הלתמודד עם ציר הזמן ? עבר הווה עתיד ? לא עתיד עבר הווה.
 

דודיבו

New member
ואתה כל הזמן מיתעסק בשטויות


אתה לא מבין שכמה שיותר תקרא לנו עדת שוטים אז אנחנו מאוד מאוד ניפגע ממך וככה אנחנו יותר ניבחר בביבי
רק בשביל הכיף לראות איך שהוא מעניש אותכם
 

MARIA40

New member
אסור להפיל את ביבי...


בטח שלא עכשיו לאחר שהוא זכה בפריימריז ..
.
 

דודיבו

New member
נכון
ואת זה כבר כולם יודעים

לכן העם מעניש אתכם מבחירות לבחירות ועושה לכם נא בעין
ואתם ממשיכים לבכות עוד 4 שנים
 

MARIA40

New member
מצידי שהעם ימשיך להעניש אותנו ויבחר במנהיגים

כמו מנחם בגין .. שפינה את ימית ואת ישובי הפיתחה.. כמו שמיר שהכיר במדריד יחד עם נתניהו בזכויות הלגיטמיות של העם הפלשתינאי. כמו נתניהו א' שחתם על וואי פלנטיישן..ופינה את חברון יחד עם התחייבות לעוד 13.015 משיטחי הגדה . כמו שרון שהודה כי הכיבוש משחית, ופינה את גוש קטיף, וצפון השומרון.. כמו אולמרט וליבני בשר מבשרה של תנועת הליכוד ..שאימצו את חזון נתניהו עוד בטרם בא לעולם .. כמו נתניהו ב' שמיד עם עלותו על כס השילטון אימץ את חזון רק"ח כחזונו האישי.. צריך רק לזכור מי בכה בפינוי העיר ימית וישובי הפיתחה ?. צריך לזכור מי בכה כאשר נתניהו פינה את מרבית עיר האבות, חברון.. צריך לזכור מי בכה כאשר שרון פינה את גוש קטיף... צריך לזכור מי בכה כאשר אולמרט פינה את עמונה ?.. תנחש מי יבכה בפעם הבאה ...כאשר נתניהו יפנה את המאחזים יחד עם כ-100.000 מתנחלים מהגדה .?
 

דודיבו

New member
תאמין לי MARIA אתה ואני היינו יכולים להיות חב

חברים לדרך משותפת למרות כל החילוקי דיעות יאללה בוא תיצטרף אלי וביחד נריץ את ביבי המלך לשילטון ונעניש גם את הימנים הקיצונים וגם ת'שמאלנים ששונאים אותו ולא מבינים שהוא היחיד שיכול להביא שלום פה!!
 

MARIA40

New member
נתניהו מצליח יפה מאד גם בלעדי התמיכה שלי..

בדיוק כמו כל אלו שהיו לפניו...
 
למעלה