כל הזין במלחמת הכוכבים!

funkey monkey

New member
כל הזין במלחמת הכוכבים!

מצטער על השפה, אבל זה הסלנג. P-: כל הזין באסטמה - דארת' ווידר כל הזין בפק"לים - כל מי שהורידו לו יד אי-פעם בסדרה כל הזין בלהסתרק - הנסיכה ליאה כל הזין בעבודת שורשים - לוק סקיווקר כל הזין ב2 מקומות שונים - דארת' מול כל הזין בשמנ"ש - ארטו-דיטו ותריפיאו נגמרו לי הרעיונות, תוסיפו משלכם.
 

AceMagician

New member
כל הזין בהקונה מאטאטה - יודה../images/Emo6.gif

כל הזין בבימוי %#$%#$ - ג'ורג' לוקאס. כל הזין במשחק %&%#@$^& - ג'ק לויד בפרק 1/היידן כריסטאנסן בפרק 2. כל הזין באוסף חרבות אור - ג'נרל גריוויס. כל הזין בלההרג ע"י איש בן 1000000000 שנים - מייס ווינדו. כל הזין בלהכשל בחיבור ולשון - שוב...יודה
 

funkey monkey

New member
ישלי ישלי ישלי ישלי

ישלי ישלי ישלי ישלי כל הזין בצניחה חופשית - מייס ווינדו פההההההההה
 

the sith

New member
חחח צניחה חופשית טוב גם לי יש משהו

כל הזין בהתלהבות מעצמו-האן סולו. כל הזין בלהיות גמד- יודה. כל הזין בלהיות עם מצח של 90000000 מטר-קי אדי מנדי. כל הזין בעריפת ראש-ג'נגו פאט. כל הזין++++ בבגידה- אנאקין. כל הזין בunlimited power ורשע-סידיוס,פלפטין.
 

Obi Dan Kenobi

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

גרמת לי לצחוק בספרייה בקול רם, ויש פה אנשים.. שמישהו יקבור אותי..
 

AceMagician

New member
עכשיו לי יש!! ווואי תודה בתיה!!!!

כל הזין בסירוב פקודה - אנקין!!! האאאאאא
 

the sith

New member
אהה יש לי

כל הזין בהריסות ובסוף בניה וייצור מחדש- כוכב המוות,דרואידים. כל הזין בכריתת יד + איבוד נשק בעל ערך יקר ביותר!!-לוק כל הזין שעושה לי כאב ראש מהדיבורים שלו- c3po כל הזין בגב עקום וגיבנת- גנרל גריווס כל הזין בלהיות שונה ממישהו - מייס וינדו (בלי להעליב מישהו)חרב אור- וגם הצבע עור שלו כמובן חחח. כל הזין בליפול מגובה של 5000 ק''מ -בוגה (החיה שעליה רוכב אובי ואן בפרק 3) ועוד זין בעריפת ראש אבל עדיין ממשיכים לתפעל-שומרי הראש של גריווס. זהו בנתיים!
 

the Sithari

New member
כל הזין..

כל הזין בהשפעות לוואי של סיגריות- גנרל גריביוס
 
למעלה