כל ההודעות בנושא פתיחת הסלולארי

כל ההודעות בנושא פתיחת הסלולארי

לרשת אחרת רוכזו תחת שרשור אחד והועברו אחר כבוד לארכיון. אני מבקשת שלא לדון בנושא הזה בפורום, כל הודעה נוספת תמחק. הינכם מוזמנים לעבור לפורום סלולארי ולהמשיך שם את הדיון הזה ולשאול שם את חנוך כמה שאלות שתרצו. רק למען הסר ספק, אין לי שום דבר נגד חנוך וכל הכבוד לו שהוא רוצה לעזור לחברים אבל...לא היה לי נוח עם הנושא הזה כשהעלו אותו לפני כמה חודשים בפורום ולא נוח לי עם הנושא הזה מהרגע שהוא הועלה לפורום בפעם השניה. היתה לי הרגשה שיש כאן משהו שאינו לגמרי חוקי. לכן...התקשרתי לחברת סלקום - מבלי למסור שום פרט מזהה - ועשיתי בירור יסודי בנושא. והנה הדברים שסלקום אמרו לי להגיד לכולם: מה שנעשה כאן אינו חוקי. אך ורק חברות מורשות לעשות זאת. גם אם אדם עובד מתוך חברה עושה את זה הוא לעולם לא יציג את הנושא כפי שהוא הוצג בפורום (הסבר שלי: ללא כל תמורה כספית). אם אדם פרטי עושה את זה הוא עובר על החוק. אדם שעובד בחברה ועושה את זה מתוך החברה - חייב לגבות על זה כסף. ובקשר לכך שגובים 170 ש"ח והחברות מבצעות גניבה - זאת הוצאת דיבה לשמה. צריך גם להזהיר את כולם שמי שעושה כזה דבר, מי שפותח את הקווים יכול - במידה והוא רוצה - לעשות איזה שימוש בקווים האלה שהוא רוצה ועוד מבלי שבעל הקו ידע על כך בכלל. בדרך כלל זה מה שהם מתכננים כשהם מציעים לפתוח את הקווים. הם מתכננים לעשות שימוש אחר כך בקווים שהם פותחים. עד כאן הדברים של חברת סלקום.
 

חנוך617

New member
טעות יסודית.

מה רצית שהם יגידו שזה חוקי? ולעצם הענין. כשהמכשיר מגיע לארץ הם חוסמים אותו על ידי קודים ואני רק מחזיר את המצב לקדמותו>>
 
חנוך, אתה עובר על החוק

החוק מתיר אך ורק לחברות לעשות את זה. זה מה שנאמר לי בסלקום. האם אתה אומר שהם משקרים? לי קשה להאמין שהם ישקרו לי בנושא הזה. בכל אופן, פורום סלולארי הוא המקום המתאים יותר להודעות האלה. ביממה האחרונה התחלתי לחשוב שהתבלבלתי והגעתי לפורום סלולארי במקום לפורום חרדים.
 

חנוך617

New member
תעשי מה שאת רוצה

אך אל תלכלכי עלי שאני עובר על החוק ושכביכול אני יכול לגנוב שיחות. מענין שלגבי המאורסים את לא חושבת שאת בפורום אהבה או משהו כזה אם יש...
 

חנוך617

New member
לא ידעתי

שסלקום מייסדים חוקים. נו נו... ומה בקשר לחשדות שהעלת... לא יפה. מה שבטוח זה שביגקיי מבסוט עכשיו. הוא כבר יכתוב שתחזירי את הדיסק...
 
אני רואה שאנחנו לא כ"כ מבינים

את מה שאני מנסה להסביר אז אנסה עוד פעם. אני, כמנהלת הפורום, מחויבת להביא לכאן את העמדה של סלקום, הצד השני. אני, כמנהלת הפורום, מחויבת להזהיר את הגולשים והם כבר יבחרו בעצמם האם להאמין לחנוך או סלקום. לי אישית אין צד בעניין.
 

חנוך617

New member
את ההודעה

הזאת היית צריכה לכתוב בתחילה. שבת שלום לך. ולביגקיי- תטפלי בו.
 
חוץ מזה, חשוב מאוד שאנשים ידעו

את הפרט הזה: צריך גם להזהיר את כולם שמי שעושה כזה דבר, מי שפותח את הקווים יכול - במידה והוא רוצה - לעשות איזה שימוש בקווים האלה שהוא רוצה ועוד מבלי שבעל הקו ידע על כך בכלל. בדרך כלל זה מה שהם מתכננים כשהם מציעים לפתוח את הקווים. הם מתכננים לעשות שימוש אחר כך בקווים שהם פותחים. אני חלילה לא אומרת שאתה מסוגל לעשות כזה דבר, אני אומרת שאני כמנהלת הפורום מחויבת לידע אותם - במיוחד אחרי שסלקום אמרו לי במפורש שחייבים לכתוב את האזהרה הזאת.
 

חנוך617

New member
בטח לכתוב

כי אנשים לא מבינים מה כתוב ופוחדים. גם אני לא הבנתי. הרי יש כרטיס סים אז איך אפשר לגנוב? את הבנת אותם? אם כן אז תסבירי.
 

חנוך617

New member
<<אגב, אני יכול לחסום

בדיוק כמו שאני יכול לפתוח. זה חוקי בדיוק כמו שהם חוסמים אני פותח. לגבי הטענה שגונבים שיחות זה שטויות. מפחידים את הציבור.
 

מתנדב

New member
חנוך הכל טוב ויפה, אבל אריאלה

כמנהלת פורום לא יכולה לתת במה לנושא הזה, ויש קצת בעיה עם החוקיות הזאת, אתה רוצה לעזור לחברים? אני מבין את הטוב לב שבך, אך לא כדאי שתעשה את זה כאן בפורום, זה מתאים יותר לפורום סלולארי....
 

חנוך617

New member
רצוני לעזור לחברימ

חרדיים. מה שאין הרבה בפורום סלולארי. זה הכל. אבל למה היא מתקיפה לפני שהיא מבררת בצד השני? יש לה כזאת אמונה בסלקום?
 
אוי באמת חנוך

אני לא מתקיפה, כמו שכתבתי לי אישית אין צד בעניין. אמרתי ואני אומרת זאת שוב: כמנהלת הפורום אני מחויבת להביא את העמדה של הצד השני - הצד השני כאן זה החברות הסלולאריות ולא אתה.
 

חנוך617

New member
ומי הצד השני

של החברות הסלולריות? האמת נמאס לי לדון בזה. מה שכן אני רואה שהמושג צרות עין קיים גם בקירבנו אנו. לא התכונתי אליך, אריאלה.
 

מתנדב

New member
חנוך אני בהחלט מבין את ביגקיי

העניין הוא שאתה חושב שכולם רודפים אותך, ואתה יודע על מה אני מדבר, וזו הטעות הגדולה שלך...
 

חנוך617

New member
לקח לך

שעתיים לאזור אומץ ולכתוב דברים נסתרים לחלוטין. אשמח אם תסביר. (אם יש לך הסבר)
 

מתנדב

New member
חנוך, אתה ממש לא יודע למה אני

מתכוון?, אז אני יספר לך יש לך חבר מאוד טוב שהוא שולח מסרים בשמך, תשאל את החבר הטוב שלך ששלח לי מסר בשמך מה הוא כתב לי, ואחרי זה תחזור אלי עם תשובות, ותאמר לי שכולם יראו האם אני כותב דברים נסתרים? או שמא דברי אינם נסתרים?...
 
למעלה