אז אתה רוצה לפסוק הלכות מהמקרא ?
זה לא מקובל. אם תביא לזה מקור מהרמב"ם אז אתה צודק, כל עוד לא הבאת יש לה "חזקת חיים".
ועוד משהו, אני לא אמרתי בוודאות שאין דין כרת על האשה רק בארתי את דבריו של הפרפר וכתבתי שהמקור שהביא רוצה לעזוב לא קשור לנידון דידן. אני לא בטוח בזה שאין כרת על האשה כי כבר כמה שנים לא עסקתי בלימוד תורה וגם אין לי ספרים כרגע. אבל זכור לי משהו שהמקרא הזה נדרש רק במקרה מסויים שהאשה עושה מעשה ואני לא זוכר איך זה נקרא בעגה התלמודית. בעצם מה זה משנה ? הרי מדובר בסה"כ בגיבובי שטויות...