כלפי טרות

drakkar noir

New member
כלפי טרות ../images/Emo5.gif

יום רביעי, לילה 2430 , לילה חצי לבן - לא נרדמתי גלשתי באיטרנט ( קצת עבודה ) , הקשבתי לרדיו --- אסטרולוגית פותחת בקלפים ........... התקשרתי - מה יש להפסיד ? נתתי תאריך לידה . שם בדוי למפיקה . חזרו אלי ועליתי לשידור . שלום מוטי ( שם בדוי ) מה אתה רוצה לדעת ? לא עניתי - אני רואה הריון ולידה מדגה ( מזל דגים ) . בת . אמרתי איך יכול להיות ? אמרה : זה מה שיש . אמרתי : אני גם רווק וגם סינגל .... אין מצב . אמרה -זה מה אני רואה . לא טוב ? אמרתי - תראי לא יודע אבל אין מצב . איו לי כלום ואת רואה לידה ב אפריל ? כמעט העיפו אותי משידור . קצת גמגמה . ומהר עברנו לתעסוקה . אמרה : 2006-2007 מה שתעשה תצליח כעצמאי . והופה - אני בחוץ . הספיקה להגיד שהדגה תכנס סביבות מרץ אפריל לחיי . שאלתי : וההריון ? בפעם הבאה ...... בפעם הבאה ...... אז כל הדגות ..... לחקות עד מרץ .
 
אני הייתי אצל אחת כזאת

בינואר בטיול באטלנטה...היא אמרה לי שיקח לי עד סביבות נובמבר/דצמבר למצוא אהבה...בנתיים היא צודקת
 

גלי 1970

New member
תתחיל לחשוב עם מי היית....../images/Emo6.gif

אולי היא בהריון ואתה עוד לא יודע??? ואולי היא באמת טעתה...
 

drakkar noir

New member
זה קלפים

לא מפה . אני לא חושב שיש קשר לשם . היא לא יחסה לזה עינין - לשם . סתם .... לא רציני. הקטע היה ששאלתי אותה לידה באפריל - יש 9 חודשים עד אז .... פה היא נלחצה . כי אין , חצי שנה . ולא אין שום מצב שמישהי .... באפריל .... שאני .... לא יודע ... אין !!!
 
האמת שזה כן משנה

כי מסתבר שהדוגמא הזו היא הוכחה לכך שיש כאלו שמשתמשים בקריאת קלפי טארות ומסתבר בדיעבד שכמעט כל מה שהם אומרים לך- זה לפעמים בולשיט אחד גדול. ותארי לך אנשים שכן מאמינים לאותה הקוראת- מה איתם? יש ויש, אני הלכתי כמה פעמים- הקריאה בקפה היתה למשל מדוייקת להפליא. לדעתי כל הקטע הזה של שידור חי- זו פשוט הצגה והונאה אחת גדולה.
 

3שרונית

New member
צודק נסיך יקר אבל לא לזה התכוונתי

העניין הוא שלא משנה באיזה אמצעי משתמשים, קלפים , קפה וכו'..כל אלה הם רק אמצעי למי שבאמת יודע מה הוא עושה. עייפה מידי וזה ארוך מאוד אז בהזדמנות, אם תרצה מבטיחב להסביר לך. לילה טוב והכי טוב... לא להיתפס לכל העניין..למה לדעת את העתיד?? תחייה את ההוה.
 

straycat

New member
אולי תיתכן פרשנות נוספת...

האם הקלף שרמז על הריון ולידה צפויה הוא אס-גביעים (Ace of Cups)? בכל אופן, יתכן שהקלף ומיקומו בפריסה עשויים לנבא תוצאות של עבודה, פרוייקטים חדשים שמתממשים וכיו"ב -- לאו דווקא הריון ולידה. כל הכתוב לעיל בעירבון מוגבל, מאחר שלא ידוע לי מהו הקלף ומהו מיקומו בפריסה. אתה יכול להתייעץ עם אנשים שמתמצאים בנושא הרבה יותר ממני, בפורום טארות.
 

straycat

New member
... ועוד משהו:

אין סיבה לבהלה. אם אתה לא מעוניין שזה יקרה (הריון ולידה), כל שעליך לעשות הוא להיות מודע לאפשרות ולמנוע אותה, פיזית (
).
 
למעלה