כלכלן למחלקה כלכלית

ponder

New member
כלכלן למחלקה כלכלית

שלום, אני מתמודדת למשרת כלכלן (עם ניסיון) במחלקה כלכלית של ארגון עסקי ותיאור העבודה לא היה מה שדמיינתי למחלקה כלכלית - והתיאור הוא כדלקמן: עבודה סזיפית, שחורה, דוחות ועוד דוחות, דוח מכירות בתחילת החודש, דוח רווח והפסד באמצע החודש, דוח ביצוע מול תקציב בסוף החודש והרשימה עוד ארוכה ארוכה ארוכה, ולכל דוח כזה יש תאריך ויעד סופי, אין גמישות! יש יום של הגשה, ואתה תלוי באלף ואחת גורמים אחרים, ואם הגורם האחרון החליט לשלוח את הנתון שלו מאוחר, אז כן, תשאר עד 10-12 בלילה לסיים את הדוח. בנוסף לכל זה, יש גם בניית תקציב במשך 3 חודשים - שזה דווקא נשמע לי החלק היותר נחמד, אבל הוא רק 3 חודשים... אשמח לשמוע אם מישהו מכיר ויודע לגבי עבודה דומה, קצת לתאר האם זה כ"כ מונוטוני משעמם כפי שזה נשמע? והלו"ז הקפדני והבלתי מתפשר, אכן כך ? מישהו גם יודע לתאר לגבי שעות העבודה? כי לא קיבלתי תשובה ברורה, חוץ מזה שיש "גמישות" (שלא ברור לי איך זה מסתדר עם התיאור לעיל...).
 

שוהם א

New member
לי זה נשמע כמו עבודה של כלכלן גרידא

אל תשכחי שמכל הדוחות האלו את לומדת הרבה דברים, יותר מכל אלה שקוראים אותם אחרייך. ובשלבים מאוחרים יותר יהיו לך תובנות שלאנשים אחרים אין. זהז המקום שלך אולי גם בשיפור הדוחות או הצעת דוחות חדשים.... לגבי הלו"ז והאנשים - צריך להתמודד עם זה כחלק מעבודה שוטפת בארגונים גדולים ובכל מקום זה קיים.
 

Kayben

New member
תוספת

לכל אירגון יש את כללי העבודה שלו. יש מקומות תובעניים מבחינת זמנים ומשמעת. אני מתאר לעצמי שזה מאפיין יותר חברות גדולות מרובות כלכלנים. אני עובד ככלכלן בחברה שבה אין את הלו"ז הקפדני שאותו תארת. מה שכן, גם מדובר בלטחון דוחות באקסל כל היום.
 
למעלה