כלכלה - מבוא לסטטיסטיקה א - שאלת נקודות

0Twisted Angel0

New member
כלכלה - מבוא לסטטיסטיקה א - שאלת נקודות

היי, לא הבנתי משהו שקשור לבידינג עצמו בכלכלה. נתונות לנו 3 קבוצות של מבוא לסטטיסטיקה א' - בכל קבוצה יש שיעור ו-3 תרגולים שצריך לבחור אחד מהם. אני שמה ניקוד בנפרד על השיעור ובנפרד על התרגול...או כביכול על הקבוצה שבחרתי שיעור + תרגול? אגב כנ"ל לגבי יסודות הכלכלה... 1011.1108.01 מבוא לסטטיסטיקה א' שיעור א 14:00 16:00 ד"ר גברילוב יוליה 1011.1108.02 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל א 16:00 18:00 גב קפלן לוטם 1011.1108.03 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל ד 12:00 14:00 גב' אבן יערית 1011.1108.04 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל ד 14:00 16:00 גב' פרל אפרת ___________________________________________________________ 1011.1108.05 מבוא לסטטיסטיקה א' שיעור ב 08:30 10:00 גב' זסלבסקי אינה 1011.1108.06 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל ב 10:00 12:00 מר שמחוני גיורא 1011.1108.07 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל ב 12:00 14:00 מר שמחוני גיורא 1011.1108.08 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל ה 08:00 10:00 מר שמחוני גיורא ___________________________________________________________ 1011.1108.09 מבוא לסטטיסטיקה א' שיעור ג 12:00 14:00 גב' בוגומולוב מרינה 1011.1108.10 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל ג 14:00 16:00 מר גולן דוד 1011.1108.11 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל ג 16:00 18:00 מר גולן דוד 1011.1108.12 מבוא לסטטיסטיקה א' תרגיל ה 10:00 12:00 מר שמחוני גיורא
 
אני לא בטוחה

אבל בכנס היא אמרה שבוחרים שיעור והתרגול חייב להיות מהקבוצה של השיעור.. כאילו את מדרגת את התרגילים שרלוונטיים לשיעור שבחרת לקחת
 

purplesmile

New member
הנקודות שאת מקצה זה לשיעור+תרגול

יש לך לבחור בין כל השילובים האפשרים של שיעור ותרגיל (כלומר כל שיעור מופיע 3 פעמים, פעם אחת לכל קבוצת תרגול) ואת מקצה נקודות לשילוב של השניים
 
למעלה