כלי בישול אקולוגיים

אביטלתל

New member
כלי בישול אקולוגיים

אני חושבת לקנות מחבת יש עכשיו מבצע ב-בשבילנו על כלי בישול של Green Pan ראיתי שיש בשוק חברות שונות של כלי בישול אקולוגיים אשמח לשמוע ממי שבדקה את הכלים ל Green Pan יש סדרות ריו ובוסטון מישהי יודעת מה ההבדלים ? כרגע אני משתמשת בנירוסטה אבל רוצה שתהיה לי מחבת אחת שהיא Non-Stick
 

Koru

New member
קראתי ביקורות גרועות על green pan

http://www.buzzillions.com/reviews/...hermolon-technology-premier-set-black-reviews אין לי נסיון אישי איתו כי לאור הביקורות לא קניתי. במקום זה קניתי את המחבת של נאופלאם לפני 3 חודשים ובינתיים אני מאד מרוצה. אני שמה תרסיס שמן (לא הקנוי חלילה, יש לי מרסס כזה שמכניסים שמן רגיל) כך שיש טיפה שמן אבל ממש מעט ולא נדבק. חוצמזה לפי מה שהבנתי אם את קונה טפלון איכותי ומקפידה שלא ישרט (משתמשת בפנים רק בכלי עץ) אז זה בסדר גם כן.
 

אביטלתל

New member
איך השימוש בכלים האלה

האם צריך להקפיד כמו עם הטפלון שלא לסרוט ולהשתמש רק בעץ ?
 

wu-wei

New member
לי יש מחבת של נאופלם כבר כמה חודשים

ואני די מאוהבת בו הוא מעולה, קל לבישול, קל לניקוי ברמות שלא יאמנו, כתוב שהוא די עמיד לסריטות אבל אני לא משתמשת בו בכלי מתכת ליתר ביטחון. שמה ממש מעט מעט שמן וזה מספיק. את החברה השניה לא קניתי, אבל מיששתי את החלק הפנימי שלו (שבו מבשלים) והרגיש לי לא כמו של הנאופלם, פחות חלק, פחות איכותי, אבל לא השתמשתי אז לא מכירה. המחבת שיש לי הוא בגודל סטנדרטי קטן (20 ? אולי קצת יותר? לא זוכרת.) עלה לי 160 ש"ח ושווה כל אגורה. באמת! אין מה להשוות לכלי בישול אחרים טפלון נשבעתי שיותר אני לא קונה לעולם (ועכשיו עם המחבתות הירוקים האלה זה קל מאוד ליישום). היה לי מחבת טפלון משובח מאוד ושמרתי עליו מכל משמר, אבל אחרי כשנתיים גם הוא נשרט והיה צריך לזרוק. כמה שלא שומרים הם נשרטים אחרי כמה זמן ואז אי אפשר יותר להשתמש. חוץ מזה שגם בלי שיהיו שרוטים הם משחררים חומרים רעילים, למשל, אם מבשלים איתם על להבה גבוהה וחזקה. אז...
 

T i a

New member
גם על הנאופלאם

יש הנחה של 25% אם אני לא טועה באורגניק מרקט. אני אבדוק אם את רוצה.
 

Koru

New member
את יכולה לקנות במחיר נמוך

אני קניתי בחנות "כלי בית" בהוד השרון אם זה קרוב לך, מחבת 24 במחיר 169 שח. במקומות אחרים היה נדמה לי 220 שח. המחיר בחנות זה המחיר הסטנדרטי אבל באינטרנט יותר זול אז אפשר להזמין מהאינטרנט ולבוא לקחת אם קרוב לך (או לשלם משלוח). אני שכחתי וכבר הייתי שם ונתנו לי במחיר של האינטרנט. יש עוד חנויות במחירים כאלה כמו יצחק כהן בכפר סבא, ובטח עוד.
 

niva26

New member
../images/Emo207.gifרוגלך בריא ?

היי בנות מחפשת מתכון לרוגלך בריא בלי חמאה ומרגרינה בשביל בעלי היקר משהיא מכירה ? תודה (-:
 

big lul

New member
אנח חושבת שיש בספר של אביגייל מייזליק

אפייה בריאה, אבל אם אני זוכרת נכון יש שם מעט חמאה - אולי 50 גרם.
 

big lul

New member
לנו יש גם וגם

אני ממש מרוצה מהניאופלאם ולא ממש מה Green Pan (ליתר ביטחון אני לא בטוחה אם זאת החברה הזאת אבל זו בדיוק אותה מחבת).
 

Koru

New member
פרפקטו באופן כללי לא חברה איכותית

אני לא מכירה את הבריאותי שלהם, אבל אישית לא הייתי סומכת עליהם.
 

yintang

New member
יש לי את הנאופלם חצי שנה ואני מאוד מרוצה

מחבת ממש מעולה רק חייבת להזהיר שצריך לטפל בה בעדינות כאילו היא טפלון כי היא נשרטת וחבל . יש לנו גם מחבת של בטו די חדשה אצלנו אבל עושה רושם טוב בינתיים היא על בסיס נירוסטה שזה מעולה כי גם אם הציפוי ישרט /יתקלף היא תהיה שמישה להבדיל אלפי הבדלות מנאופלם ואחרים שעל בסיס יציקת אלומינים. נראה לי שהנאופלם איכותית יותר ונוחה יותר מבחינת הנדסת אנוש ,עובי הציפוי וקלות הניקוי שלה.
 

Nia11

New member
גם אנחנו מרוצים מנאופלם

קנינו במחיר מלא, אבל יש תמיד חנויות שיש בהן 50% הנחה על מוצר שני (או במלים של בני אדם - עד 25% הנחה על סך הקניה, כי ההנחה היא על המוצר הזול יותר).
 
למעלה