כלבים

boazdorit

New member
כלבים

במציאות של ימינו, בטח תסכימו איתו שלהכניס כלב לחיינו זוהי זכות גדולה. אני מגדל כלבים מהיום שאני מכיר את עצמי ולא רואה את עצמי"בלי". זה ממלא את החיים, זה מרגיע, ואני משתגע למה למה למה עדיין אין פתיחות יותר גדולה במדינתינו! למה לא רואים יותר כלבים בקניונים, במרכזים מסחריים, בבנקים, ובעצם בכל המקומות למה??????
 

לילךLilach

New member
אני מסכימה שיש מה לשפר ביחס לחיות

מחמד וחיות בכלל במדינה שלנו. כשאני שומעת על היחס לבעלי חיים באנגליה,הולנד וארה"ב למשל ,אני מתה מקנאה. היחס לחיות שם הגון ,הרבה מאד אנשים מגדלים חיות מחמד ואין שנאה כמו אצלנו לבעלי חיים שמשוטטים בעל כורכם ובודאי שלא מבחירה חופשית ברחובות. חבל שאצלנו שומעים לא פעם על התעללויות נוראיות ויחס מחפיר של חלק מהרשויות לחיות. מה שנשאר לקוות זה שהמצב ישתפר במשך הזמן ואולי נצליח להתקדם ולחקות במקצת את הארצות המתקדמות יותר ביחסן לחיות.
 

litiss

New member
אגב כלבים... (אזהרה-הודעה קשה)../images/Emo7.gif

השבוע נסענו ממרכז הארץ לצפון דרך כביש החוף. גוויות של חתולים דרוסים כמובן שהיו בצדי הדרך למכביר, כמו תמיד. אבל בנוסף, היה מחזה שממש זעזע אותי בגלל נדירותו היחסית (גם מראה החתולים זעזע אותי אבל זה לפחות שכיח, עד כמה שזה עצוב), רק בכביש החוף, ראיתי לפחות 5 גוויות של כלבים דרוסים בצדי הכביש. אני חייבת לציין שהגוויות נראו בקרבת מקומות יישוב כמו חדרה, עתלית וחיפה. נראה לי שהסיבה לזה היא יציאה לחופשות של אנשים ועקב כך שחרור כלביהם לרחוב. עצוב, עצוב, עצוב.
 
../images/Emo104.gif אני דווקא נכנסת עם הכלבים

לבנק. לא עם שניהם ביחד, אחרת תהיה שם מהומת-עולם, אבל כל פעם עם מישהו אחר. כשאני עם הגדול - לא מעיזים להתקרב אלי
, כשאני עם הנסיכה, אין אחד שלא ניגש, כי היא משגעת!
 
למעלה