ככר הלחם מזמינה למסיבת הפתרון הסופי

ככר הלחם מזמינה למסיבת הפתרון הסופי

כיכר הלחם גאה להציג: מסיבת הפתרון הסופי בסיועה של "מכונת הצדק" בדמות בית המשפט העליון, החליטו הפוליטיקאים כי ביום חמישי תפורק שכונת המגורים כיכר הלחם השוכנת מזה למעלה משנה מול משרד האוצר בירושלים, לאחר שהמתגוררים בכיכר גורשו מכיכר המדינה בתל אביב. כך, לאחר אינספור ניסיונות, נמצא סוף-סוף הפתרון הסופי לבעיית העוני. לטאטא, לסלק, לגרש, להעלים. אם לא רואים את העניים – הם לא קיימים. רגע לפני הפינוי המתוכנן, הנכם מוזמנים למסיבה חגיגית לרגל מציאת הפתרון הסופי מבית מדרשם של אבירי זכויות האדם והבולטים בשאיפתם לחברה צודקת – אהרון ברק וביבי נתניהו. לריקודים על הדם מוזמנים פוליטיקאים, שופטים ושאר קפיטליסטים. יתר הציבור מוזמן להצטרף להפגנה שתתקיים מחר יום רביעי הקרוב בשעה 15:00, בכיכר הלחם.
 
../images/Emo62.gif

לא הבנתי אם זה ציני או לא
 

איילת כ

New member
למה אבל למה?

אתה משווים דברים לשואה? כאילו בואו כל יום נדמה משהו אחר לשואה למה לא? אחלה פתרון. תקלטו אל תשוו דבריהם לשואה. זה מציק חסר טעם וזהו זה ממש מטופששששששששששששש.!!!!!!!!!!
 
למעלה